Nik mě vede malou spojovací chodbičkou někam dozadu. Dojdeme k černým dveřím a Nik mě pozve dovnitř. Řekne ať se zatím posadím na malý gauč, který je u stěny naproti dveřím a zatím začne hledat v tašce.
,,No nevím," začne, ,,asi jsem si to úplně nepromyslel a nevím, co ti mám dát na sebe. Nemám tady nic pro ženskou - logicky," řekne spíš do vzduchu. ,,Můžeš si půjčit nějaký moje tričko," řekne po chvíli a na pohovku vedle mě hodí asi tři trika. Zasměju se, protože ta trička vypadají hrozně velká. I Nikovi musí být větší, natož mě.
,,Asi tohle," řeknu na černé tričko s nápisem, protože to z nich podle mě vypadá nejlíp. ,,Díky," řeknu ještě a Nik jen kývne a zbylá dvě trička si zase uklidí. Pak se otočí a já jen sedím na sedačce s trikem v ruce.
,,No honem princezno, samo se to neudělá. Musíš se nejdřív svlíknout, " řekne a pak na mě mrkne. Mám teď chuť ho praštit, fakt.
,,Můžeš se, prosím, otočit?" Na to se Nik zasměje.
,,Ale prosimtě, snad by ses nestyděla," vysměje se mi. Hodím na něj vražedný pohled a myslím, že to ho konečně umlčí. ,,No dobře, už to bude," mírně pokrčí rameny a otočí se ke mně zády. Chvilku počkám, protože mám důvodné podezření, že mě bude očumovat. Sundám si šaty a v tom Nik řekne: ,,Už můžu?" a mírně se pootočí.
,,Ne!" vypísknu a rychle se zakryju rukama.
,,No dobře," zasměje se Nik a zůstane otočený. Rychle na sebe vršek přetáhnu a zjistím, že můj odhad byl správný. Triko mi sahá skoro až po kolena.
,,Můžeš," řeknu pak polohlasem. Nik se zase otočí na mě.
,,Sluší ti to," řekne a sjede mě odshora dolů pohledem.
,,Fakt?" zeptám se. Vím, že kecá. Mám na sobě jen dlouhé triko, nemůže to vypadat nijak zvlášť dobře.
,,Fakt," odpoví ale stejně. A já možná vím proč. Je to proto, že mám jen spodní prádlo a triko, takže značná část mých nohou je stále odhalená.
,,Díky," řeknu pomalu a zkousnu si ret. Nic neříká, jen si mě dál prohlíží.
,,Jsi úplně opilá, žejo.." změní najednou téma, když ode mě odpoutá svůj zrak a ušklíbne se.
,,Ne," řeknu mumlavě a mávnu rukou.
,,Ale jo," zasměje se Nik.
,,Ne," snažím se, aby to znělo vážně.
,,Jo, jasný," řekne Nik s přehrávanou vážností a začne kývat hlavou.
,,Ty mi snad nevěříš," obviním ho polohlasem.
,,Takže nejsi opilá, jo?" koukne se mi do očí. Uvědomím si, že to je poprvé, co se mi podívá přímo do očí.
,,Ne," hlesnu.
,,Jseš," řekne a stále neuhýbá.
,,Možná," řeknu polohlasem.
,,Určitě." Tyjo, musí mít pořád poslední slovo?
,,Jo," řeknu a rozhodím rukama.
,,Já vím, to není překvapení," vítězně se usměje.
,,No jasně," odfrknu si.
,,Jasně," napodobí mě ironicky. To mě rozesměje a Nik se ke mně přidá. Začne hledat po kapsách a pak se nezaujatě zeptá: ,,Dáš si cígo?" Z jedné kapsy vyndá krabičku, z druhé zapalovač.
,,N-ne," odpovím. Nik se z nějakého důvodu zasměje.
,,Nechystám se právě teď vystřílet město nebo tak, klid. Je to jenom cígo, uvolni se," řekne a zapálí si.
ČTEŠ
𝙹𝚎𝚍𝚗𝚊 𝚗𝚘𝚌 // Nik Tendo
Fanficpokud máte rádi Nika, čtěte ;) ----------------------------------------------- --> v příběhu se vyskytuje obsah, který by mohl někoho znepokojovat: 🤐 vulgarismy 🔞 sexuální scény ❕návykové látky 🍃drogy, 🍾🍻 alkohol, 🚬 kouření ❗příběh NESLOUŽÍ k...