,,Padám odtud, jdeš se mnou?"
Tím vlastně teprve začal dnešní večer._
Ukázalo se, že kluk, který na Nika volal za dveřmi si říká Yzomandias. Dobře. Právě teď sedí na sedadle naproti mně. Jedeme v limuzíně, která má vysadit nejdřív Yza a potom Nika a mě. Pořád tomu docela nemůžu uvěřit. Sedím v limuzíně, na sobě mám jen dlouhé triko, jehož lem jsem si přetáhla co nejníž to jde, naproti mě sedí Yzo - kterýho ale moc neznám - a vedle mě sedí Nik, se kterým máme vystoupit u něj doma. Ano. Je to docela šílený. Ale v tu chvíli mi to ani nepříjde. Ano, všechen ten alkohol, co jsem dnes večer vypila tak trochu přebil moje vnímání.,,Tak co, Vikčo, jak se ti líbila show?" zeptá se Yzo a pohledem spočine na mně a Nikovi, jako by něco naznačoval. Celou dobu se na nás kouká a šklebí se.
,,Super," odpovím a mírně se usměju.
,,Fajn, tak to je hlavní," zazubí se Yzo a ve světle se zalesknou jeho zlaté zuby. Mírně přikývnu a podívám se ven z okýnka. Tak trochu totiž doufám, že už se mě na nic nezeptá. Ne že bych se s ním snad nechtěla bavit. To ne, jen nejsem teď jaksi v ideálním stavu. Ano, mám na sobě jen kalhotky a triko pod kterým jsem nahá a sedím opřená o Nika. A jsem opilá. Docela se modlím, abychom už byli na místě.. Naneštěstí se čas hrozně táhne a tak mi 15 minut - za kterých vystoupí Yzo - připadá jako věčnost. ,,Ahoj, Vikčo," mrkne, když vystupuje. Snad nikdo už mě neoslovuje 'Vikčo'.
,,Ahoj," odpovím polohlasem. Yzo vystoupí a zavře za sebou dveře. Když se opět otočím na Nika, má přivřené oči a hlavu opřenou o ruku. Spí? Nevím, těžko říct. Odpověď na moji otázku ale příjde vzápětí. Nik nahmatá moji ruku a chytne mě za zápěstí. Polknu. Dál ale nic nedělá a tak zbytek naší jízdy - která ale trvá už jen asi 5 minut - spočineme takhle. Když vystoupíme, Nik si vezme na rameno svoji tašku.
,,Tak jsme tady," řekne a rukou poukáže k domu. I přesto, že je tma, dům vidím, protože ho lehce osvětlují okolní lampy. Je zařízený moderně a evidentně je opravdu velký.
,,Wow," řeknu, když si dům prohlížím.
,,Ale copak? Čekala jsi nějakou bytovku pro feťáky nebo co?" řekne Nik a začne se nahlas smát.
,,To ne!" vykřiknu a taky se už směju. Když se přestaneme smát, Nik řekne: ,,Běž dovnitř, je otevřeno." Vezmu za kliku u zahrady a opravdu je odemčeno. Když se dostaneme na práh vchodových dveří, Nik odemkne a vstoupíme dovnitř. Zavře za sebou a hodí na zem tašku. Když se na něj otočím, už jde ke mně. ,,Tak co, budeme pokračovat v tom, co jsme dělali předtím?" nakloní hlavu na stranu a trochu mi zvedne lem trička. Ušklíbnu se a mírně přikývnu. Nik se zasměje. ,,Na kývání ti kašlu kočko, chci odpověď," řekne a podívá se mi do očí.
,,Ano, Niku," odpovím polohlasem, taky mu hledím do očí. Není potřeba mluvit nahlas, protože jsme jen pár centimetrů od sebe.
,,Fajn," usměje se Nik a přehodí si mě přes rameno. Překvapeně vyjeknu a chytím se ho. Nik mě vynese po schodech, což tiše obdivuju a pak vejdeme do pokoje. Nik mě plácne přes zadek a pak mě hodí na postel. Oba zrychleně dýcháme. Potom si Nik lehne a otočí se ke mně. Přiblížím se k němu. Pak ho políbím a Nik se do polibku hned zapojí. Knečky prstů se začne dotýkat mých stehen. Potom zahákne prst za moje kalhotky a asi o minutu později je odhodí na zem. Vydechnu. Pak se mě Nik začne dotýkat mezi nohama. V reakci na to vzdychnu. ,,Kurva, jseš pro mě takhle vlhká, jo?" kousne se do rtu. No sakra.
,,Netrap mě," řeknu šeptem, protože mě naschvál škádlí. Nik se pousměje a poslechne mě. Zasune do mě pomalu dva prsty, ale všechno to, co dělá potom, už by se slovem pomalu popsat rozhodně nedalo. Už od začátku začne rychle a já zavzdychám. Všechno, co mi dělá, jak se mnou mluví. Jak mě líbá na rty, na krk, všude po těle. Vzdychám a sténám možná až příliš hlasitě, ale je mi to jedno. Nezáleží na ničem, jen na tom, jak se mě dotýká. ,,Niku" vykřiknu, když dosáhnu vrcholu. Potom si Nik rychle sundá tričko a odhodí ho někam daleko. Pak jsou naše těla propojená. To, jak se ve mně Nik pohybuje.. Nutí mě hrozně hlasitě sténat. Snad všechno, co udělá, jak se na mě dívá. Jak mi dělá cucfleky všude po těle, jak mě chytne za ruce a drží mě. Až do pěti do rána. Po vášnivé noci a ránu padneme vyčerpaní na postel a do několika minut oba usneme. Spíme a klidně oddechujeme. Jediné, co přetrvává, je pocit blaha. Ani jednoho z nás za celou tu dobu ani na chvilku nenapadlo, že by tohle všechno teoreticky třeba mohlo mít nějaké následky...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zdravím!
Omlouvám se, že další díl vychází po delší době. Bylo toho nějak moc a tenhle díl jsem měla rozepsaný, ale pořád jsem se nemohla donutit ho dokončit. Teď už je to ale tady. Konkrétně v tomhle dílu nejsou moc detailní scény, ale počkejte si, do budoucna se v příběhu rozhodně vyskytnou. 🤭
Dneska mám na Vás taky jednu otázku, moc mě zajímá, jaké budou Vaše odpovědi. Jaká je Vaše oblíbená písnička od Nika a proč? Snad se Vám dnešní kapitola líbí.
Mějte se fajn, zatím!
<3
ČTEŠ
𝙹𝚎𝚍𝚗𝚊 𝚗𝚘𝚌 // Nik Tendo
Fanfictionpokud máte rádi Nika, čtěte ;) ----------------------------------------------- --> v příběhu se vyskytuje obsah, který by mohl někoho znepokojovat: 🤐 vulgarismy 🔞 sexuální scény ❕návykové látky 🍃drogy, 🍾🍻 alkohol, 🚬 kouření ❗příběh NESLOUŽÍ k...