Zaplatíme řidiči podle taxametru a vystoupíme ven. Když čekáme před vstupem, je slyšet hlasitá muzika. Už je tam vše v plném proudu.
,,Za půl hoďky tady má být!" křikne na mě Karin, když zaplatíme vstupné.
,,Super!" křiknu na ní zpět. Vejdeme dovnitř a snažíme se prodrat k baru. Když se nám to povede, usadíme se na stoličky a objednáme si. Karin džus s vodkou a já gin s tonikem. Na drinky čekáme jen chvíli a do pár minut je do sebe vyklopíme. Pak provedeme svoji druhou objednávku, Karin zůstane u svého džusu s vodkou a já se k ní připojím. ,,Dvakrát!" zakřičím na barmana a ukážu dva prsty. Asi za pět minut se snažíme dostat do středu veškerého dění, protože do deseti minut by měl začít hrát ten Nik Tendo. Chvíli s Karin tancujeme na písničky, které zatím hrají z reproduktorů. Pak najednou veškerá hudba utichne a my trpělivě vyčkáváme. Nejdříve se nic neděje. Pak ale začnou blikat světla a na to odněkud zezadu vyběhne kluk se slunečními brýlemi na nose. Proč je má, to nechápu, ale na nic se neptám. Se začátkem první písničky ho doprovodí hlasitý řev přítomných. Začne mixovat hudbu a já si do pár minut všimnu toho, že má odbarvené vlasy, ale taky že nejenom jeho ruce, ale i krk a obličej zdobí mnoho tetování. Asi nikdy jsem to neřekla nahlas, ale pro tetování mám tak trochu slabost.
Nejdříve mixuje písničky, ale potom to za něj převezme nějaký jiný kluk a Nik začne rapovat do mikrofonu. To už s Karin horlivě tancujeme a dokonce se přistihneme, že známe některé z jeho písniček. Nevím, jak je to možné, ale prostě je to tak. Zpíváme a skáčeme do rytmu. Už mě trochu začnou bolet nohy, tak na chvíli přestanu. Když se otočím, nikde nevidím Karin. Nezpanikařím, jen mě zajímá, kde je. Najednou se vynoří za mnou, chytne mě za ramena a já leknutím zařvu. V té muzice okolo se to ale úplně ztratí.
,,Viděla jsem Lukyna, jdu ho pozdravit!" zakřičí mi Karin blízko ucha.
,,Dobře, já zatím zůstanu tady!" zakřičím nazpět. Karin jen kývne a pak se mi ztratí z dohledu. Já chvíli dál tancuju, ale když jsem sama, nemá to už takový náboj. Rozhodnu se zajít k baru a dát si nějaký alko. ,,Panáka rumu!" zakřičím. Barman kývne a do minuty mám před sebou objednávku. Obratem ho do sebe vyklopím. Trochu se zavrtím do rytmu muziky a zvolám: ,,Ještě jeden!" Barman mi vezme prázdnou skleničku a dolije mi. Když mi to pocitově přijde snad už jako hodina, co tady do sebe klopím panáky a různé drinky, vypadá to, že muzika ztichla. Dalších několik minut dav skanduje o přídavek, kterého se nakonec dočkají. Mně už všechno příjde růžové a fajn, jen se pro sebe usmívám. Objednám si ještě drink a sama pro sebe si řeknu, že bude poslední. Pomalu usrkávám. Když Nikovo vystoupení zkončí úplně, u baru se objeví víc lidí. Nejdřív je to v poho a já si dál usrkávám drink. Potom se ale vedle mě objeví holka, která už na pohled vypadá otravně. To by mi samo o sobě nevadilo, teda - nezajímá mě to. Ale když do mě začne strkat zadkem, už to tak úplně nevidím.
,,Hele, mohla by sis ten svůj zadek cpát na odiv někomu jinýmu?" zakřičím na ni, protože toho právě mám tak akorát dost. Holka se na mě pomalu otočí a nejdřív vypadá, jako by snad ani nevěřila, že ona je adresátem mých slov.
,,To jsi jako mluvila na mě?" zařve zpátky a šťouchne do mě prstem.
,,Ano, mluvila jsem přesně na tebe," řeknu dost zřetelně a trochu do ní strčím. Ne moc, ale ona si začala.
,,Co si to ksakru dovoluješ?" obuje se do mě a strčí do mě.
,,Co na mě saháš, ty náno?" okřiknu ji a strčím do ní zpátky.
,,Ty děvko!" zakřičí. Vychrstne mi na moje šaty drink, co drží v ruce a strčí do mě, tentokrát až moc silně. Už tak jsem se sotva udržela na nohou, tohle mi úplně rozhodilo rovnováhu. Snažila jsem se to vybalancovat, ale nezvládnu to a už vidím, jak se tady rozmáznu na zemi. Nakonec mě ale něčí ruce na poslední chvíli zachytí.
,,Pozor, kam padáš, kočko," slyším mužský hlas. Než se stihnu rozkoukat, už stojím na vlastních nohou a za boky mě pořád ještě drží...NIK?!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
díl věnuji Seonmi972417 , děkuji za veškerou podporu! 🩷🫶😚😌
ČTEŠ
𝙹𝚎𝚍𝚗𝚊 𝚗𝚘𝚌 // Nik Tendo
Fanficpokud máte rádi Nika, čtěte ;) ----------------------------------------------- --> v příběhu se vyskytuje obsah, který by mohl někoho znepokojovat: 🤐 vulgarismy 🔞 sexuální scény ❕návykové látky 🍃drogy, 🍾🍻 alkohol, 🚬 kouření ❗příběh NESLOUŽÍ k...