Probudím se se zvukem rány, který se ozve odněkud blízko. Hned na to uslyším tiché 'sakra'. Pořád ale ležím a dělám, že spím. Když otevřu oči, uvidím Nika, jak stojí vedle postele s mobilem a nabíječkou v ruce. Chci znovu zavřít oči, ale je pozdě. Už si toho, že jsem vzhůru všimnul. Přesto rychle zavřu oči a dělám jakoby nic.
,,Ale copak, kotě?" promluví Nik svým ranním chraplákem. Neodpovídám ale a stále pokračuju ve své malé hře. ,,Určitě jsi vzhůru," zašeptá. Stále nereaguju. Vykřiknu, když ucítím Nikovy ruce na svém těle. Zasměju se.
,,Blázne!" křiknu. Jediné štěstí, že mě nezačal lechtat. Jsem totiž hrozně lechtivá.
,,Blázne? To je mi ale přivítání," zakroutí hlavou Nik. Sedí teď na kraji postele vedle mě. To je přesně ten moment, kdy si uvědomím, jak jsem se tady asi vlastně ocitla. Usnula jsem včera Nikovi na rameni, když jsme se dívali na film. Při té myšlence se začervenám. Musel mě potom odnést k sobě do postele a já strávila noc zde. Tak počkat. Strnu.
,,Niku?" řeknu šeptem směrem k němu.
,,Ano?" zeptá se a nakloní hlavu na stranu.
,,Spala jsem..spali jsme tady spolu?" zeptám se a poukážu směrem k posteli. Nik se zasměje. ,,To není vtipný, odpověz."
,,Klid, mladá dámo," řekne s úšklebkem. ,,Samozřejmě že ne, jsem přeci gentleman," řekne a chytne se za hrudník v přehrávané dotčenosti. To jak při tom vypadá, jak se teď tváří mě nutí se usmát. ,,Nechal jsem tě spát tady, u sebe v posteli. Já jsem spal v obýváku," řekne na vysvětlenou.
,,Díky," špitnu.
,,Neblbni, nechci abys mi děkovala," řekne Nik a zadívá se mi do očí.
,,Dobře," odpovím a vytrvale neuhýbám pohledem.
,,Mám nápad," řekne najednou a rozšíří se mu zorničky. Pohledem ale neuhne. Zaregistruju taky, že se ke mně pomalu přibližuje.
,,Vážně?" zeptám se. ,,A jaký?"
,,Mám pro tebe takový návrh," řekne a v očích mu známě zajiskří.
,,Jo? A jaký?" zeptám se polohlasem. Nik se ke mně přiblíží natolik, že se naše obličeje téměř dotýkají. Pomalu polknu.
,,Ukážu ti, jak moc mě chceš. Jak moc mě tvoje tělo potřebuje," řekne Nik a kousne se do rtu. ,,Teda jestli budeš souhlasit," dodá hned potom.
,,Jak?" zeptám se potichu.
,,Uvidíš, to nech na mně," řekne a mrkne. ,,Tak co, chceš to?" zeptá se dychtivě. Je na něm poznat, že by mi to určitě rád ukázal. A já prostě nemůžu nesouhlasit..
I když bych asi měla.,,Ano, prosím," odpovím nakonec vychovaně. Je to silnější než já a moje sebereflexe není na takové úrovni, abych dokázala odmítnout. Nik se ušklíbne. Líbí se mu to. Určitě.
,,Fajn," řekne a přiblíží se ke mně. Nejdřív chvíli váhá, ale pak mě políbí na rty. Ušklíbnu se a polibky mu oplatím. Potom přesune své rty na můj krk a začne ho obsypávat polibky. Nepřestává mě líbat a rukou mě jemně zatlačí na podbřišku. Proboha. Pak mi začne rukama přejíždět po těle, přes oblečení. Neskutečně mě to rozpálí. Srdce mi začne bít rychleji a na určitých místech - samozřejmě právě tam, kde mi Nik přejel rukama - mám husí kůži. Potom mi Nik bez varování opět zatlačí na podbřišek, tentokrát níž, nebezpečně se blíží mezi moje nohy. Sakra. Hrozně chci vzdychat.
,,No tak, netrap se. Klidně to sténání pusť ven, chci to slyšet. Chci slyšet, jak vzdycháš, jak moc mě potřebuješ.." zašeptá mi Nik u ucha, jako kdyby mi četl myšlenky. Poslechnu ho tedy. Nechám tomu volný průchod a z mých úst se ozve vzdychnutí. Proboha, když mně rukou znovu zatlačí tam dole, vypustím z úst dlouhý sten. Nedotýká se mě úplně, jen mě tak škádlí. Pak se opět přiblíží a začne mě pomalu líbat na krku. Zároveň u toho pořád všemožně přejíždí rukama po mém těle. Pomalu vzdychám. Po chvíli, co se mě snaží všemožně vzrušit, - a daří se mu to - ucítím tlak dole, důkaz jeho vzrušení. Vím, že nás teď oba ovládá chtíč. Je to více než zřejmé. O to víc mě překvapí, když Nik najednou přestane. Pohlédnu na něj.
,,Řekl jsem, že ti dokážu, jak moc mě chceš, ne?" řekne Nik, jako by to vše vysvětlovalo. ,,Splněno," ušklíbne se.
ČTEŠ
𝙹𝚎𝚍𝚗𝚊 𝚗𝚘𝚌 // Nik Tendo
Fanfictionpokud máte rádi Nika, čtěte ;) ----------------------------------------------- --> v příběhu se vyskytuje obsah, který by mohl někoho znepokojovat: 🤐 vulgarismy 🔞 sexuální scény ❕návykové látky 🍃drogy, 🍾🍻 alkohol, 🚬 kouření ❗příběh NESLOUŽÍ k...