Když jsem na něj křikl: ,,Počkej tady!", díval se na mě zmateně a smutně. Asi se bál, že udělal něco špatně.
Teď mu ale ukážu důvod proč jsem chvíli odběhl. V rukou držím krabici a trochu se bojím, aby měl to rád stejně jako já. Snad mu to neublíží, když není člověk...Přiběhnu zase ke kamenům a něco mi dojde. Přece s tou krabici nemůžu skákat po kamenech!
Sednu si na pláž, a ani nemusím volat, protože si mě všimne a pokusí se co nejblíže připlavat. Otevřu krabici, ve kterých je plno zákusků. Nakonec si musím sednout na pláž do vody, protože blíž plavat nemůže, protože by se mu mohla zaseknout jeho ploutev na suchém písku.
Když se mi dostane voda do kalhot je mi to jedno. Natáhnu k němu krabici a on na to překvapeně hledí ,,Co to je?"
Usměju se ,,Zákusky."
,,Zálu sky?"
,,Zákusky."
Pokrčí rameny ,,A k čemu to je? Nehýbe se to."
Zasměju se ,,Kdyby se to hýbalo, tak to nejím. To je sladké. Je to na jídlo." A sáhnu po laskonce. Azín mě chvíli pozoruje, a nakonec sáhne po špičce. Podíval se na mě s otázkou v očích: Smím?
A já se se špinavou pusou usměju ,,Proto jsem to donesl. Aby jsi ochutnal."Když ochutná jeho oči se zalesknou. Nechutná mu to?
Než stihnu něco udělat, má Azín špičku, koláček a laskonku v sobě.
Když dojí laskonku, všimne si, že mám od své laskonky špinavou pusu a než se naděju, ležím na pláži a on má rty na mých.
Zavřu oči, a cítím jak mi svým jazykem přejíždí po ústech.
Chytnu ho kolem pasu a začnu ho líbat. Teď je z toho asi trochu vedle on, ale potom začne po mě opakovat a svou blanitou rukou mi prohrábne vlasy a druhou rukou mě pohladí za krkem.
Tohle už musel u někoho vidět. Kolik párů asi viděl líbat se na pláži? Nebo to dělá poprvé jako já, a má talent?
Odtáhne ústa a já otevřu oči, jeho oči se zalesknou slzami ,,Pro.. Promiň..." Začne couvat a já se snažím sednout, ale on je rychlejší a než si stoupnu je už ve vodě a plave pryč.
Chci na něj zavolat, ale jsem tak mimo z toho co se stalo, že se mi podaří jen lapat po dechu.
ČTEŠ
Tajemství moře
FantasiViliam syn vědce Pavla Monteka nevěří na nadpřirozené bytosti jako jeho otec, který na svého syna díky svým výzkumům nemá čas. Když začnou letní prázdniny, Viliamův otec odjíždí opět do tajné laboratoře, která naháněla vždycky Viliamovi strach a o k...