შუა გზაში გამეღვიძა.
შევიშმუშნე და ჩემს გვერძე მჯდომ დანის გავხედე.
-დანიელ, სად ვართ?-თან თვალები მოვისრისე ბავშვივით.-თბილისს გამოვცდით.. შენ არ გეძინება?
-ნწ, რომელი საათია?
-სამი ხდება, რამე ხო არ გინდა?
-კი, სახლში საწოლში
-ხოდა მივალთ და დაგაწვენ..
-მე ჩემი მინდა!-პატარა ბავშვივით გამომებერა ისევ ლოყები, მან კი ხელუკუღმა მიჩქმიტა.
ვერ ვიტან, როდესაც ლოყებზე მეხებიან.-შენ ვერც კი წარმოიდგენ, როგორი საყვარელი ხარ, როცა იბუტები ხოლმე-ჩაეცინა.
ორ საათიანი მგზავრობის შემდეგ, როგორც იქნა ჩავედით კახეთში.
გურჯაანში.
ჩუმად გადავედით მანქანიდან და სახლისკენ წავედით.
სახლში ქურდებივით ვიპარებოდით, არ გვინდოდა დანის ბებიის გაღვიძება.დანიმ ერთ-ერთ ოთახში ამიყვანა.
-აქ დავიძინოთ-საწოლი ერთია..
-მერე?..
-დანიელ! წადი სხვა ოთახში დაიძინე ან მე დავიძინებ..
-რას მელაპარაკები, მე ჩემს საწოლში მინდა ძილი, რაც შეგეხება შენ დანარჩენი ოთახები ჩაკეტილი აქვს ბებიაჩემს და ახლა მაგის გამო, რომ გავაღვიძო მეცოდება...
-მაშინ იატაკზე დავიძინებ მომეცი თეთრეული
-რაიყო კიარ შეგჭამ საწოლში, რომ დაიძინო-მწარედ ჩაეცინა.
-კარგიი!, მაგრამ იქით მიიწიე
-არარსებობს ნაპირთან მე ვწვები!-გაჯიუტდა, ამიტომ კედელთან ადგილი მე დამიტოვა.
შევწექი ცივ საწოლში.
ჩემსა და დანის შორის ბალიში ჩავდე, იმისმიუხედავად ვიცოდი, რომ ღამე მაინც აიღებდა ამ ბალიშს.ტკბილად ჩამეძინა ღამენათევს.
***
-დანი..დანიელ-დანიელის გაღვიძებას ვცდილობ უკვე 5 წუთია.
ამას კიდე მკვდარივით სძინავს.
YOU ARE READING
შენი ფანჯრიდან (დასრულებული)
Romance-შენი ოცნება? -ცეკვა... -ცეკვა? -ჰო, ცეკვა... ცეკვა წვიმაში საყვარელ ადამიანთან ერთად...-ჩამეღიმა.