𝐀𝐮𝐭𝐨𝐫
𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐨 𝐚𝐩𝐮𝐜𝐚 𝐯𝐢𝐨𝐥𝐞𝐧𝐭 𝐩𝐞 𝐒𝐞𝐨 𝐘𝐮𝐧 𝐝𝐞 𝐮𝐦𝐞𝐫𝐢 𝐢𝐳𝐛𝐢𝐧𝐝-𝐨 𝐝𝐞 𝐩𝐞𝐫𝐞𝐭𝐞.
𝐒𝐘 𝐫𝐚𝐝𝐞 𝐢𝐚𝐫 𝐉𝐊 𝐢𝐧𝐜𝐞𝐩𝐞 𝐬𝐚 𝐨 𝐬𝐚𝐫𝐮𝐭𝐞 𝐝𝐢𝐧𝐭𝐫-𝐮𝐧 𝐬𝐚𝐫𝐮𝐭 𝐩𝐚𝐬𝐢𝐨𝐧𝐚𝐥 𝐚𝐣𝐮𝐧𝐠𝐞 𝐥𝐚 𝐮𝐧𝐮𝐥 𝐬𝐚𝐥𝐛𝐚𝐭𝐢𝐜.𝐎 𝐭𝐫𝐚𝐧𝐭𝐞𝐬𝐭𝐞 𝐩𝐞 𝐘𝐮𝐧 𝐢𝐧 𝐩𝐚𝐭 𝐩𝐚𝐧𝐚𝐝𝐮-𝐬𝐞 𝐝𝐞𝐚𝐬𝐮𝐩𝐫𝐚 𝐞𝐢.
𝐒𝐘- 𝐄𝐮 𝐚𝐦 𝐬𝐩𝐮𝐬 𝐜𝐚 𝐚𝐫𝐚𝐭𝐢 𝐦𝐚𝐢 𝐝𝐞𝐦𝐞𝐧𝐭𝐢𝐚𝐥 𝐝𝐞𝐚𝐬𝐮𝐩𝐫𝐚 𝐦𝐞𝐚.
𝐉𝐊- 𝐀𝐡𝐚𝐎 𝐝𝐞𝐳𝐛𝐫𝐚𝐜𝐚 𝐢𝐧 𝐜𝐚𝐭𝐞𝐯𝐚 𝐬𝐞𝐜𝐮𝐧𝐝𝐞 𝐫𝐚𝐦𝐚𝐧𝐞 𝐠𝐨𝐚𝐥𝐚 𝐢𝐧 𝐟𝐚𝐭̦𝐚 𝐥𝐮𝐢.
𝐂𝐫𝐞𝐝 𝐜𝐚 𝐬𝐭𝐢𝐭𝐢 𝐜𝐞 𝐚 𝐮𝐫𝐦𝐚𝐭 𝐝𝐮𝐩𝐚
~𝐀 𝟐 𝐚 𝐳𝐢~
𝐒𝐘
𝐌𝐚 𝐭𝐫𝐞𝐳𝐞𝐬𝐜 𝐜𝐮 𝐨 𝐝𝐮𝐫𝐞𝐫𝐞 𝐝𝐞 𝐜𝐚𝐩 𝐬𝐢 𝐮𝐧𝐚 𝐝𝐞 𝐛𝐮𝐫𝐭𝐚. 𝐕𝐫𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚 𝐦𝐚 𝐝𝐚𝐮 𝐣𝐨𝐬 𝐜𝐞𝐯𝐚 𝐧𝐮 𝐦𝐚 𝐥𝐚𝐬𝐚. 𝐈𝐦𝐢 𝐢𝐧𝐭𝐨𝐫𝐜 𝐩𝐫𝐢𝐯𝐢𝐫𝐞𝐚 𝐬𝐢 𝐢𝐥 𝐯𝐚𝐝 𝐩𝐞 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐢𝐧 𝐩𝐚𝐭 𝐦𝐨𝐫𝐦𝐚𝐢𝐧𝐝𝐉𝐊- 𝐔𝐧𝐝𝐞 𝐩𝐥𝐞𝐜𝐢 𝐝𝐚𝐫𝐥𝐢𝐧𝐠?
𝐒𝐘- 𝐂𝐞 𝐜𝐚𝐮𝐭𝐢 𝐥𝐚 𝐦𝐢𝐧𝐞 𝐢𝐧 𝐜𝐚𝐦𝐞𝐫𝐚?
𝐉𝐊- Defapt tu 𝐄𝐬𝐭𝐢 𝐥𝐚 𝐦𝐢𝐧𝐞 𝐢𝐧 𝐜𝐚𝐦𝐞𝐫𝐚.
𝐒𝐘- 𝐒𝐭𝐚𝐢 𝐜𝐞!?𝐌𝐚 𝐮𝐢𝐭 𝐬𝐮𝐛 𝐜𝐞𝐫𝐜𝐞𝐚𝐟 𝐬𝐢 𝐯𝐚𝐝 𝐜𝐚 𝐬𝐮𝐧𝐭 𝐝𝐞𝐳𝐛𝐫𝐚𝐜𝐚𝐭𝐚 𝐥𝐚𝐧𝐠𝐚 𝐞𝐥.. 𝐌𝐚 𝐮𝐢𝐭 𝐦𝐚𝐢 𝐚𝐭𝐞𝐧𝐭𝐚 𝐨𝐛𝐬𝐞𝐫𝐯 𝐜𝐚 𝐬𝐢 𝐞𝐥.
𝐒𝐘- 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤, 𝐭𝐞 𝐫𝐨𝐠 𝐬𝐩𝐮𝐧𝐞 𝐦𝐢 𝐜𝐚 𝐧𝐮 𝐬𝐚 𝐢𝐧𝐭𝐚𝐦𝐩𝐥𝐚𝐭 𝐧𝐢𝐦𝐢𝐜 𝐚𝐬𝐞𝐚𝐫𝐚
𝐉𝐊- 𝐋𝐚 𝐜𝐞 𝐭𝐞 𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐢 𝐩𝐫𝐢𝐧 𝐧𝐢𝐦𝐢𝐜
𝐒𝐘- 𝐉𝐊!
𝐉𝐊- 𝐄𝐬𝐭𝐢 𝐛𝐮𝐧𝐚 𝐥𝐚 𝐩𝐚𝐭, 𝐧𝐮 𝐦𝐚 𝐚𝐬𝐭𝐞𝐩𝐭𝐚𝐦 𝐥𝐚 𝐚𝐬𝐭𝐚 𝐝𝐞 𝐥𝐚 𝐨 𝐯𝐢𝐫𝐠𝐢𝐧𝐚.𝐒𝐩𝐮𝐬𝐞 𝐞𝐥 𝐫𝐢𝐝𝐢𝐜𝐚𝐧𝐝𝐮 𝐬𝐞 𝐝𝐢𝐧 𝐩𝐚𝐭 𝐩𝐥𝐞𝐜𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐩𝐫𝐞 𝐛𝐚𝐢𝐞.
𝐌 𝐚𝐦 𝐜𝐮𝐥𝐜𝐚𝐭 𝐜𝐮 𝐞𝐥, 𝐧𝐮𝐦𝐚𝐢 𝐬𝐮𝐧𝐭 𝐯𝐢𝐫𝐠𝐢𝐧𝐚. 𝐍𝐔 𝐌𝐀𝐈 𝐒𝐔𝐍𝐓 𝐕𝐈𝐑𝐆𝐈𝐍𝐀?!𝐍𝐞𝐫𝐯𝐨𝐚𝐬𝐚 𝐦𝐚 𝐢𝐦𝐛𝐫𝐚𝐜 𝐬𝐢 𝐦𝐚 𝐝𝐮𝐜 𝐬𝐩𝐫𝐞 𝐛𝐚𝐢𝐞 𝐚𝐩𝐚𝐬 𝐩𝐞 𝐜𝐥𝐚𝐧𝐭𝐚 𝐝𝐚𝐫 𝐮𝐬𝐚 𝐞𝐫𝐚 𝐢𝐧𝐜𝐡𝐢𝐬𝐚. 𝐁𝐚𝐭 𝐩𝐮𝐭𝐞𝐫𝐧𝐢𝐜 𝐢𝐧 𝐞𝐚
𝐒𝐘- 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐝𝐞𝐬𝐜𝐡𝐢𝐝𝐞 𝐮𝐬𝐚!
𝐉𝐊- 𝐒𝐮𝐧𝐭 𝐢𝐧 𝐝𝐮𝐬.
𝐒𝐘- 𝐃𝐞𝐬𝐜𝐡𝐢𝐝𝐞 𝐮𝐬𝐚!𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐝𝐞𝐬𝐜𝐡𝐢𝐝𝐞 𝐮𝐬𝐚 𝐬𝐢 𝐩𝐫𝐢𝐯𝐢𝐫𝐞𝐚 𝐢𝐦𝐢 𝐟𝐮𝐠𝐞 𝐣𝐨𝐬, 𝐞𝐫𝐚 𝐚𝐬𝐚 𝐝𝐞 𝐦𝐚𝐫𝐞 𝐝𝐦𝐧 𝐩𝐟 𝐯𝐚𝐢 𝐜𝐞 𝐬𝐩𝐮𝐧 𝐞𝐮.
𝐒𝐘- 𝐍𝐞 𝐯𝐞𝐝𝐞𝐦 𝐢𝐧 𝐒𝐞𝐨𝐮𝐥 nemernicule!
𝐉𝐊- 𝐏𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐚𝐬𝐭𝐚 𝐚𝐦 𝐢𝐞𝐬𝐢𝐭 𝐝𝐢𝐧 𝐝𝐮𝐬? 𝐈𝐧 𝐟𝐢𝐧𝐞 𝐜𝐮𝐦 𝐬𝐩𝐮𝐢 𝐭𝐮.~𝐝𝐮𝐩𝐚 𝟐𝐳𝐢𝐥𝐞~
𝐉𝐊
𝐀𝐦 𝐚𝐣𝐮𝐧𝐬 𝐚𝐜𝐚𝐬𝐚 𝐝𝐞 𝟐 𝐳𝐢𝐥𝐞 𝐬𝐢 𝐧-𝐚𝐦 𝐚𝐮𝐳𝐢𝐭 𝐧𝐢𝐦𝐢𝐜 𝐝𝐞 𝐒𝐞𝐨 𝐘𝐮𝐧. 𝐂𝐫𝐞𝐝𝐞𝐚𝐦 𝐜𝐚 𝐨 𝐬𝐚 𝐯𝐢𝐧𝐚 𝐬𝐢 𝐨 𝐬𝐚 𝐢𝐦𝐢 𝐩𝐮𝐧𝐚 𝐩𝐢𝐬𝐭𝐨𝐥𝐮𝐥 𝐥𝐚 𝐭𝐚𝐦𝐩𝐥𝐚 𝐜𝐚 𝐚𝐦 𝐝𝐞𝐳𝐯𝐢𝐫𝐠𝐢𝐧𝐚𝐭-𝐨, 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞𝐫 𝐧𝐮 𝐢𝐦𝐢 𝐩𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐫𝐚𝐮 𝐚 𝐟𝐨𝐬𝐭 𝐚𝐬𝐚 𝐛𝐮𝐧𝐚.𝐌𝐚 𝐝𝐮𝐜 𝐢𝐧 𝐜𝐚𝐦𝐞𝐫𝐚 𝐬𝐚 𝐢𝐦𝐢 𝐬𝐜𝐨𝐭 𝐡𝐚𝐢𝐧𝐞𝐥𝐞 𝐝𝐢𝐧 𝐛𝐚𝐠𝐚𝐣, 𝐦𝐢 𝐚 𝐟𝐨𝐬𝐭 𝐩𝐫𝐞𝐚 𝐥𝐞𝐧𝐞 𝐬𝐚 𝐥𝐞 𝐬𝐜𝐨𝐭. 𝐒𝐜𝐨𝐭 𝐡𝐚𝐢𝐧𝐞𝐥𝐞 𝐯𝐫𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚 𝐥𝐞 𝐝𝐮𝐜 𝐥𝐚 𝐬𝐩𝐚𝐥𝐚𝐭, 𝐢𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐢𝐧 𝐛𝐚𝐢𝐞 𝐬𝐢 𝐢𝐧𝐜𝐞𝐩 𝐬𝐚 𝐛𝐚𝐠 𝐡𝐚𝐢𝐧𝐞𝐥𝐞 𝐢𝐧 𝐦𝐚𝐬𝐢𝐧𝐚 𝐮𝐧𝐚 𝐜𝐚𝐭𝐞 𝐮𝐧𝐚 𝐩𝐚𝐧𝐚 𝐚𝐣𝐮𝐧𝐠 𝐥𝐚 𝐭𝐫𝐢𝐜𝐨𝐮𝐥 𝐝𝐢𝐧 𝐬𝐞𝐚𝐫𝐚 𝐚𝐢𝐚. 𝐑𝐢𝐝𝐢𝐜 𝐝𝐢𝐧 𝐮𝐦𝐞𝐫𝐢 𝐯𝐫𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚 𝐥 𝐛𝐚𝐠 𝐢𝐧 𝐦𝐚𝐬𝐢𝐧𝐚 𝐝𝐚𝐫 𝐮𝐧 𝐦𝐢𝐫𝐨𝐬 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐩𝐚𝐭𝐨𝐫 𝐢𝐦𝐢 𝐠𝐚𝐝𝐢𝐥𝐚 𝐯𝐚𝐫𝐟𝐮𝐥 𝐧𝐚𝐬𝐮𝐥𝐮𝐢, 𝐝𝐮𝐜 𝐭𝐫𝐢𝐜𝐨𝐮𝐥 𝐥𝐚 𝐧𝐚𝐬 𝐢𝐧𝐡𝐚𝐥𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐚𝐫𝐟𝐮𝐦𝐮𝐥 𝐝𝐢𝐧 𝐞𝐥.
𝐀𝐡 𝐜𝐞 𝐛𝐢𝐧𝐞 𝐦𝐢𝐫𝐨𝐚𝐬𝐞... 𝐌𝐢𝐫𝐨𝐚𝐬𝐞 𝐚 𝐞𝐚. 𝐃𝐚𝐮 𝐝𝐫𝐮𝐦𝐮𝐥 𝐥𝐚 𝐦𝐚𝐬𝐢𝐧𝐚 𝐬𝐢 𝐩𝐥𝐞𝐜 𝐝𝐢𝐧 𝐛𝐚𝐢𝐞 𝐜𝐮 𝐭𝐫𝐢𝐜𝐨𝐮𝐥 𝐢𝐧 𝐦𝐚𝐧𝐚, 𝐢𝐥 𝐩𝐮𝐧 𝐢𝐧 𝐝𝐮𝐥𝐚𝐩 𝐬𝐢 𝐦𝐚 𝐝𝐮𝐜 𝐢𝐧 𝐛𝐢𝐫𝐨𝐮.
~𝐝𝐮𝐩𝐚 𝟒 𝐨𝐫𝐞~
𝐗- 𝐃𝐨𝐦𝐧𝐮𝐥𝐞! 𝐀𝐯𝐞𝐦 𝐨 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐥𝐞𝐦𝐚.
𝐉𝐊- 𝐂𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐥𝐞𝐦𝐚.
𝐗- 𝐔𝐧 𝐠𝐫𝐮𝐩 𝐝𝐞 𝐦𝐚𝐟𝐢𝐨𝐭𝐢 𝐝𝐢𝐧 𝐉𝐚𝐩𝐨𝐧𝐢𝐚 𝐚𝐮 𝐫𝐚𝐩𝐢𝐭 𝟑 𝐛𝐞𝐧𝐳𝐢 𝐝𝐞 𝐦𝐚𝐟𝐢𝐨𝐭𝐢 𝐝𝐞 𝐥𝐚 𝐧𝐨𝐢 𝐝𝐢𝐧 𝐭𝐚𝐫𝐚.
𝐉𝐊- 𝐏𝐟𝐟 𝐚𝐬𝐭𝐚 𝐞 𝐦𝐢𝐧𝐮𝐧𝐚𝐭. 𝐌𝐚𝐢 𝐞 𝐩𝐮𝐭𝐢𝐧 𝐬𝐢 𝐫𝐚𝐦𝐚𝐧 𝐩𝐞 𝐥𝐨𝐜𝐮𝐥 𝐮𝐧𝐮. 𝐂𝐞 𝐛𝐞𝐧𝐳𝐢 𝐚𝐮 𝐟𝐨𝐬𝐭 𝐫𝐚𝐩𝐢𝐭𝐞 𝐝𝐞 𝐜𝐮𝐫𝐢𝐨𝐳𝐢𝐭𝐚𝐭𝐞
𝐗- 𝐊𝐢𝐦, 𝐏𝐚𝐫𝐤 𝐬𝐢 𝐒𝐞𝐨.
𝐉𝐊- 𝐀𝐡𝐚.. 𝐀𝐢 𝐬𝐩𝐮𝐬 𝐒𝐞𝐨!??
𝐗- 𝐃𝐚 𝐝𝐨𝐦𝐧𝐮𝐥𝐞. 𝐊𝐢𝐦 𝐏𝐚𝐫𝐤 𝐬𝐢 𝐒𝐞𝐨, 𝐞𝐢 𝐯𝐨𝐫 𝐜𝐚 𝐭𝐮 𝐬𝐚 𝐥𝐢 𝐭𝐞 𝐚𝐥𝐚𝐭𝐮𝐫𝐢 lor pentru o misiune
𝐉𝐊- 𝐁𝐢𝐧𝐞, 𝐩𝐨𝐭𝐢 𝐬𝐚 𝐩𝐥𝐞𝐜𝐢.𝐉𝐊 𝐦𝐢𝐧𝐝
𝐃𝐞𝐜𝐢 𝐝𝐞 𝐚𝐬𝐭𝐚 𝐧𝐮 𝐚𝐢 𝐯𝐞𝐧𝐢𝐭, 𝐚𝐢 𝐟𝐨𝐬𝐭 𝐫𝐚𝐩𝐢𝐭𝐚 𝐨𝐟 𝐨𝐟, 𝐚𝐦 𝐬𝐚 𝐦𝐚 𝐚𝐥𝐚𝐭𝐮𝐫 𝐥𝐨𝐫 𝐧𝐮𝐦𝐚𝐢 𝐬𝐚 𝐭𝐞 𝐯𝐚𝐝 𝐧𝐞𝐩𝐮𝐭𝐢𝐧𝐜𝐢𝐨𝐚𝐬𝐚 𝐬𝐢 𝐟𝐚𝐫𝐚 𝐚𝐩𝐚𝐫𝐚𝐫𝐞. Implorând ma sa te scot de acolo