Autor
A trecut doua săptămâni de la ultimul lor contact sexual, Yun se simțea amețită și vomita de câteva zile.Aceasta se hotărăște sa plece la spital pentru un control de rutina. Nu își explica stările ei de rău.
SY
Ajung in fața spitalului parchez mașina și intru. Ii explic situația mea unei asistente iar aceasta ma invita într-un cabinet.Îmi spune sa ma așez pe pat pentru a mi lua analize sa vedem buba. Îmi ia 2 fiole cu sânge și ma roagă sa aștept pana când sunt gata analizele.
I am lăsat numărul meu sa ma sune și plec înspre firma. Am fost anunțată ca avem câțiva oameni care vor sa semneze cu noi.
Intru in birou și aștept sa între oamenii. Pe usa intra 3 barbati și 2 femei. Le am explicat cerințele noastre și obligațiile lor.
Au fost de acord au semnat fiecare și i am informat ca vor fi sunați in curand pentru a veni sa pozeze. Telefonul meu suna răspund și am fost anunțată ca analizele au ajuns.
Ies val vârtej și pornesc spre spital. Aceiași asistenta vine și ma duce in același cabinet.
- Doamna, nu trebuie sa va faceți griji. Veți deveni mămica!
Clipesc repetat nu mi venea sa cred ce aud. Cum adică eu?
- Sigur nu ați încurcat analizele?
- Mmm, nu. Dar va rog sa va duceți la baie și sa faceți testul acesta ca sa fim siguri ca nu este nicio eroare de sistem.Iau testul și ma duc la baie . Îl fac și așteptam împreuna cu Laila (am aflat de curand cum o cheamă pe asistenta) rezultatul testului. Trec 10 minute.
- Laila, uita te tu!
- De ce eu? Nu i testul meu.
- Îs prea emoționată poate văd din greșeală doua linii.Aceasta se duce sa se uite.
- Yun, sunt doua linii!!
- Doua?! Ești sigura?!Ma duc și ii iau testul din mana și ma uit, erau chiar doua linii. Eram însărcinată..
Cum ii spun lui Jungkook? Cum o sa reacționeze. Dacă nu il vrea, nu a trecut nici o Luna de când ne am căsătorit... trebuie sa ii zic pana la urma, e dreptul lui și am sa fac exact ce zice.Ii mulțumesc Lailei și plec, opresc la un magazin și iau o cutie dreptunghiulara in care sa pun testul. Ma uit la ceas și văd ca e 18:39, Jungkook la 20:00 ar trebuii sa ajungă acasă.
Ma duc acasă și il văd pe tata, inițial voiam sa ii spun lui primul dar am ales sa le spun amândurora o data. Sper sa decurgă totul bine...