23

280 21 3
                                    

Yun
Ma trezesc și îl văd pe Jungkook lângă pat.

- Jungkook?
- Yun, te ai trezit! Cum te simti? Te doare ceva? Ți e foame, sete? Îți ridic perna?
- Nu,nu. Du te și cheamă l pe domnul doctor.

Acesta pleacă și am rămas gândindu ma la un nume pentru băiețelul nostru. Apare și Jungkook cu domnul doctor si in spatele lor o asistenta cu bebicul nostru.

Doctorul îmi spune sa nu fac prea mult efort bla bla bla. Am luat copilul in brațe m am uitat la Jungkook care aparent plangea.

- Cum ți se pare Soo Hyuk?
- Hmm, Jeon SooHyuk... îmi place.

După 16 ani.
SY
Eu cu Jungkook suntem la fel de frumoși ca la început, iubirea noastră e la fel de puternica dar si băiatul nostru. Cum a promis tata ca îl învață tot ce știe el așa a si făcut.

Băiatul nostru e un mafiot ca tacsu la fel de bleg. Jungkook la antrenat de mic eu l am învățat sa tragă cu arma iar tata cum sa se lupte. Pot spune ca baiatu e înzestrat cu de toate.

Stau cu dragul meu soț in Bucătărie uitându ne la televizorul din sufragerie.

- Oare pe unde umbla derbedeul asta?
- Lasă l Yun, e mare poate are si el o treaba. Spune Jungkook făcând semne obscene cu degetele.

Pufnesc si ne continuam serialul. Usa se deschide ușor si pe ea intra copilul meu dar nu singur, cu o fata pe umărul lui  legată la ochi, la mâini si de picioare.

Ma uit la Jungkook el la mine după la baiat.

- Ah, buna mama buna tata! Face o plecăciune.
- Ce faci? Ce e cu fata aia? Întreb eu.
- A, ea? E viitoarea mea soție!Spune el rânjind. Exact gesturile lui tacsu din tinerețe.
- Asta imi aduce aminte de mine, când te am răpit. Îmi șoptește Jungkook.
- Mdea, eu ămmm am sa plec, noapte buna va iubesc.

Cei doi striga la unison după băiatul lor care a făcut cale întoarsă afara din casa

- Jeon SooHyuk!
- Jeon SooHyuk! Treci încoa. Spune tacsu alergând după el.
- Jungkook treci in casa. Tipa Yun din usa după amândoi.
- Ce am făcut Dumnezeule din ceruri sa merit așa vecini? O adevărata casa de nebuni...

                               Sfârșit

𝗜𝗡 𝗟𝗢𝗩𝗘 𝗪𝗜𝗧𝗛 𝗧𝗛𝗘 𝗛𝗘𝗔𝗗 𝗢𝗙 𝗧𝗛𝗘 𝗠𝗔𝗙𝗜𝗔||𝐉𝐉𝐊Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum