11

294 20 1
                                    

SY
Stau in nenorocita asta de camera de câteva ore bune, in aceste ore mi am făcut un dus ca miroseam a câine plouat iar in rest am stat cu ochii in pământ. La naiba.

JK
Negociam cu Choi  prețul armelor. Se pare ca nu ii convine strâmba din nas.

Pana la urma e riscul meu, doar nu băteam din palme și hop ajungeau armele in fața ușii. Erau transportate cu mare grija.

La un moment dat Choi lovește masa cu pumnul.

CH- Jungkook, prietene. Ne cunoaștem de mult timp nu crezi ca ar fi bine pentru amândoi sa mai lași prețul ăla?
JK- Nu chiar deloc, nu oamenii tai se risca. Tu doar vii și le cumperi atât. Dacă nu îți convine e partea doua.

Tot ce voiam e sa merg acasă sa stau lângă Seo Yun a mea. Scos din gândurile mele de Choi care încărcase arma îndreptând-o spre mine.

CH- Eu zic sa te mai gândești o data, mai lasă din pret dacă nu o încurci.

Ii rad in fața îmi duc mana la spate și iau pistolul. Acesta ma împușca in umăr iar eu cu ultima picătura de putere reușesc ca prin minune sa ii trag un glonț in piept, dacă o muri e bine dacă nu știu sigur ca vom deveni dușmani, de moarte chiar.

SY
Un sentiment ciudat ma bântuie de câteva minute, cel mai probabil sa întâmplat ceva, ceva rău.

Ma învărteam in cerc prin camera îmi pierdeam răbdarea si eram din ce in ce mai neliniștită. La un moment dat usa se deschide iar Jungkook pe cealaltă parte care îmi oferise un zâmbet atât de sincer înainte sa se prăbușească la pământ.

Fug la el si îl târâi pana in camera. Ies si cotrobăi prin toată casa după o amărâtă de trusa medicală. Caut in dulapul de la baie si o găsesc.

Ma duc la el si ii scot tricoul. Știam eu sentimentul ăla nu ma chinuia degeaba. " Offf bunny cu cine te ai mai luat la harță"

Încep sa trag o tăietura destul de adânca încât sa pot vedea glonțul înfipt in umăr. Iau penseta si cu grija indepartez bucățica de fier.

Dezinfectez rana o Cos si bandajez.
Acum trebuie doar sa aștept pana se trezește.

𝗜𝗡 𝗟𝗢𝗩𝗘 𝗪𝗜𝗧𝗛 𝗧𝗛𝗘 𝗛𝗘𝗔𝗗 𝗢𝗙 𝗧𝗛𝗘 𝗠𝗔𝗙𝗜𝗔||𝐉𝐉𝐊Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum