16

269 18 3
                                    

SY
Ne am întors de la "măcelul" creat de Choi, doar ca am plecat pe drumuri diferite. Ajung acasă deschid usa și tata ma cuprinde intr-o îmbrățișare de urs.

- Yun! Slava cerului ca ești bine adică Vie. Spune mi ce ai făcut?
- Într-un singur cuvânt -mort-
- Asta i mafioata mea.

In Timp ce ii povesteam tatălui meu cum a decurs seara se aud niște bătăi in usa. Ma duc și deschid.

- Jungkook?!

JK
După ce am plecat tatăl lui Yun m a sunat sa mi spuna sa vin in seara asta la cina ca are ceva sa mi comunice.

M am dus acasă mi am schimbat hainele și am pornit spre casa ei. Bat de 4 ori și îmi deschide iubita mea mafioata.

- Jungkook?! Spune ea mirata
- Yun, lasă băiatul sa între. Striga tacsu din Bucătărie.

Aceasta ma invita Si ma conduce la Bucătărie ne așezăm la masa și începem sa mancam.

SY
Nu știu ce caută el aici, ce face defapt. Vrea sa ma asasineze? Vrea sa ma facă indianca!????

- Îmi explicați și mie ce se întâmpla aici? Întreb eu deja sătulă. Am tăcut prea mult.
- Yun, știu ca nu va Cunoaște-ți de mult timp, poate nu ați schimbat prea multe vorbe. Jungkook știu ca ai răpit-o pe Yun. Accentuând ultima propoziție.
- Îmi pare rău Joon. Spune Jungkook.
- Tata treci la subiect.
- Da, vrea ca voi doi sa va căsătoriți și sa mi dati niște nepoți. Nu vreau sa fiu un moșneag când voi avea nepoței. Vreau sa ii învăț tot ce te am învățat pe tine. Sa ne ducă numele amândurora mai departe.

Eu cu Jungkook eram dea dreptul șocați nu aveam nici unul cuvinte.

- Deja am organizat totul. Nunta e intr-o luna. In aceasta luna Yun stai la Jungkook sa va apropiați. Dacă stii ce zic. Spune tata făcând din ochi.

Seara a decurs normal, cei doi barbati s-au trântit pe canapea in fata la meci și tot ce auzeam era "gol" și alte înjurături. Dacă era posibil intrau in televizor sa ii omoare pe jucatori.

Zambeam la imaginea din fața mea, e prima data când tata e așa chill cu un baiat, baiat adus de mine, bine tata la adus da prindeți voi ideea.

Mâine aveam sa ma mult la viitorul meu soț. Woah cum suna asta:))) Ma duc in camera ma schimb și ma bag la somn. Pe toată durat nopții simteam numai brațele lui Jungkook defapt tot corpul lui lipit de mine.

A doua zi.

𝗜𝗡 𝗟𝗢𝗩𝗘 𝗪𝗜𝗧𝗛 𝗧𝗛𝗘 𝗛𝗘𝗔𝗗 𝗢𝗙 𝗧𝗛𝗘 𝗠𝗔𝗙𝗜𝗔||𝐉𝐉𝐊Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum