SY
Beleam ochii de câteva ore bune la calculator pana primesc un telefon. Era dragul meu tata.Convorbire telefonică- Tata- Seo Yun
- Alo?
- Yun, lasă orice treaba pe care o ai și Vino imediat de urgentă chiar la sediu!Convorbire telefonică încheiata
Când tata îmi Închide brusc fără ca eu sa mai răspund înseamnă ca e ceva de rău. Îmi iau geanta și plec. Sar in fata primului taxiu pe care îl văd și urc in el.
Ajung acasă și îmi iau mașina, nu puteam sa merg cu taxiul la sediu ca ma legam singura. Conduc pana in fata sediului cobor și intru. Tata stătea pe canapea dând din picior de stres
- Tata îmi explici și mie ce se întâmpla?
- Yun, Choi și a pus in gând sa ne omoare sa na ia locul averea tot!Procesam informațiile primite, tata a colaborat la un momen dat cu tacsu lui Choi pana când a murit intr-o misiune, minune ca tata scapase cu viața. De atunci acest tip ne poarta pică și ne învinovățește pentru moarta tatălui lui.
- Yun și nu suntem singurii pe care ii vrea morti. Mai este cineva.
- Hmm, cine? Vreau nume, trebuie sa vorbesc cu acel cineva.
- Faza e ca nu știu.Perfect! Minunat. Mai bine de atât nu se putea. Mai stau cu tata la baliverne și plec
JK
Stăteam in birou după apelul primit de la Taehyung. Nu pot sa cred pana unde vrea sa ajungă Choi. Dacă el crede ca îl las sa mi ia totul se Înșeală. Vrea razboi ii dau razboi.Eram scufundat in gânduri pana când primesc un telefon de la Yun.
Convorbire telefonică Jungkook- Yun
- Auzi Jungkook, spunele maimuțelor tale sa ma lase sa intru, dacă nu o sa le vezi capetele zburând in aer.
- Da mi-l pe ăla gras la telefon.
- Da sefu?
- Las-o sa între dobitocule.
- Da sefu!Convorbire telefonică încheiata.
Cobor in sufragerie și o văd pe Yun închizând usa in urma ei.
- Intr-o zi am sa cedez și am sa îți omor fiecare om.
- Hahah, ce faci frumoaso?
- Bine, am venit sa te verific, cum ești? Te mai doare?
- Hmmmm, durea pana sa te văd pe tine.
- Lingușitor, hai sa îți schimb pansamentul.
- Degeaba îl schimbi, tu ești pansamentul meu. De tine am nevoie
- Treci o data și lasă lingușelile.Ma duc după ea in camera, ma așez pe pat și începe sa ma trateze. Of și gând ma gândesc ca rana mea e aproape vindecata... asta înseamnă ca nu o sa mai vina așa des sa ma vadă.
Termina și se pune pe scaun in fața mea.
SY
Corpul meu era pe pământ dar mintea era in alta dimensiune. Choi asta îmi da bătăi de cap, ma pot aștepta la orice de la el.Trebuie sa le comunic oamenilor mei sa fie precauți și cu ochii in patru pentru a evita orice neplăcere.
- Yun, ma auzi? Mai ești aici?
- Ce? Da și eu.
- Ce și tu? Nu erai atenta la mine nu?
- Îmi pare rău Jungkook, am ceva de rezolvat. Trebuie sa plec.Ma ridic îl sărut scurt pe buze ca cine știe daca Mai apuc și plec.