22

245 16 2
                                    

SY
Stăteam in camera gândindu ma dacă sa le zic sau nu, jos se auzea zgomot semn ca Jungkook a sosit. Îmi iau inima in dinți iau cutia și cobor.

- Jungkooo, Tata! Veniți putin.

Amândoi stăteau in fața mea și ma priveau confuzi. Decid mai întâi sa le spun după sa le arat testul.

- Jungkook o sa fii tătic, tata ai sa fi bunic.

Termin propozitia se uitau la mine după unul la altul și au căzut. " Au leșinat!?"

- Tata? Jungkook? Mai trăiți?

JK
Deschid ochii brusc și in cap mi se derulează aceiași propoziție. Nu era un vis.
O sa fiu tata! Ma ridic deodată de jos stand in Fund, pe fața aveam un zâmbet pana la urechi tatăl socru plangea iar Yun se uita nedumerită la noi.

Aceasta scoate o cutie din buzunar și ne-o înmânează. Ma uit la domnul Joon și o deschidem amândoi. Era un test de sarcina scap cutia din mana, îmi întorc privirea spre Yun și fug înspre ea.

O cuprind intr-o îmbrățișare nu trec câteva secunde ca tacso ma împinge și o ea el.

- Eu o sa fiu bunic! Yun îți promit ca am sa fiu un bunic șmecher și nu unul de moda veche.
- Eu o sa fiu tata! Tata mafiot.

Autor
După 9 luni
Yun mai avea putin pana sa nască, in aceste luni ambii barbati din viața ei ii făceau fiecare pofta. Nu o lăsau sa ridice nici cana la gura, Jungkook ii dadea sa mănânce, el o spală, o îmbracă o încalța.

Un adevărat calvar pentru Yun. Nu avea voie sa facă nimic, doar sa mănânce și sa stea in pat.

SY
Era ora 04:32 nu puteam sa dorm ma foiam pe o parte și pe alta. Stăteam pe spate când simt ceva ud între picioare și constant ca mi sa rupt apa. Era și timpul.

- Jungkook, mi sa rupt apa.
- Mhmm, lipește-o... CE?! SA RUPT
APA!!

Acesta sare ca ars din pat țipând prin camera, usa se deschise tata băgând capul sa vadă ce are ginerele lui de tipa.

- Vine copilul, vine copilul!
- Vine copilul?!
- Da!

Amândoi au început sa fuga în cerc spunând același lucru, după câteva minute au fost întrerupți de mine, care țipăm de durere.

Contracțiile făcându-și apariția. Ii spun lui tata sa ia geanta din dulap iar Jungkook ma duce la mașina. Ajungem la spital și ma duce in sala de nașteri.

JK
Stăteam pe hol de mai bine de 4 ore, ce naiba câți copii scoate 10? Numai urletele ei se auzeau In tot spitalul.

Se făcuse o liniște de nedescris după câteva momente aceasta a fost Sparta de plânsetul unul Bebeluș. Ma ridic in picioare și îl iau in brațe pe domnul Joon.

Pe usa iese doctorul care ne comunica, ca soția mea a născut un băiat complet sănătos!

- B-baiat?
- Da! Felicitări.
- E baiat! Am baiat!

Yun este dusa in alt Salon in care sa se poată odihni. Eu numai puteam nu aveam stare eram al naibi de fericit.

𝗜𝗡 𝗟𝗢𝗩𝗘 𝗪𝗜𝗧𝗛 𝗧𝗛𝗘 𝗛𝗘𝗔𝗗 𝗢𝗙 𝗧𝗛𝗘 𝗠𝗔𝗙𝗜𝗔||𝐉𝐉𝐊Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum