0.1.

8.6K 47 9
                                    

"Arkadaşlar ders bitti çıkabilirsiniz."

Pröfösörün sesiyle kitaplarımı kaldırıp çantamı toparlamaya başladım ben Eva 18 yaşındayım Üniversite 1.  sınıf öğrencisiyim İngiliz Dili Ve Edebiyatı okuyorum. Boşalan amfiye bakarak bende  çıkmak için ayaklandım ortaokuldan beri yalnızımdır hayır aslında insan sevmeyen bir yapım yoktur hiçbir zamanda olmadı. Ama tanıdığım ve arkadaşlık ettiğim bütün insanlarla onları çok sevdiğim ve onların bunu kullanıp sürekli beni kırmaları yüzünden yollarımı ayırmak zorunda kalmıştım mental sağlığım için.

Üniversitenin bahçesinden çıkarak otobüs durağına yürümeye başladım ailemi 8 yaşındayken bir trafik kazasında kaybedip hiçbir akrabamızın beni istememesi sebebiyle yurda gönderilmiştim. Aylar önce reşit olduğum gün yurttan çıkınca senelerdir biriktirdiğim ve ailemin de bana bıraktığı parayla güzel bir apartmanda 1+1 küçük ama şık bir ev tutmuştum. Şuan geçimimi bazen paralı hikayeler yazarak bazen de yayınevlerinde çalışarak kazanıyordum sakin bir hayatım vardı.

Otobüs durağına geldiğimde otobüsü beklemeye başladım gelmesine 5 dakika kalmıştı şuan yapmak istediğim tek şey evde kendime kremalı makarnamı yapıp yatağıma girerek How I Met Your Mother dizisine 5. kere başlamaktı. 

Bir anda bir elin çantamı çekiştirmesiyle bir hışımla arkamı dönmem bir oldu. Bas bas bağırmaya başladım.

"BIRAK BIRAKSANA ÇANTAMI PEZEVENK!"

Tam o sırada yoldan geçen siyah bir Range Rover fren yaparak durdu. Yüzünü göremediğim siyah takım elbiseli bir adam olduğumuz tarafa gelmeye başlamıştı.

"ANANIN AMINA BACAĞIMI SOKARIM GÖTOŞ!"

Diye bağırmamla beraber (tam bir İstanbul hanımefendisi olarak) adamın bacak arasına tekmeyi geçirip inleyerek bacak arasını tutarken de almaya çalıştığı ağır bez çantamı yüzüne geçirmemle adamın yere yığılması bir oldu. Küfür etmekten insanlara zarar vermekten nefret eder tiksinirdim ama Türkiye şartlarında yaşayan genç bir kız olarak kendimi savunmak zorundaydım.

Geçen yıllar ve tek başıma geçirdiğim 10 yıl bana bunu öğretmişti.

Nefes nefese yere yığılan adama bakarken kafamı kaldırarak gözlerimi dumura uğramış halde beni izleyen adama çevirdim. ANAM ÇEVİRMEZ OLAYDIM HERİF ZEUSTU TAŞTI. 1.95 boylarında kaslı esmer ve yüzünde hafif kirli sakalları olan bir adamdı keskin çene hatları ve hafif kemerli burnuyla çok yakışıklı görünüyordu. Beni izlemeyi keserek hemen yanıma ulaştı

"Siz iyi misiniz?"

"Şey ben gayet iyiyim ama yerdeki adam çok iyi değil galiba" diyerek yerde yatan adamı gösterdim. Onu göstermem ile beraber adam inleyerek kalktı ve yüzüne vurduğum için yere düşen çantamı alarak koşmaya başladı.

KALP ACIR MI BABA? (DADDY) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin