Adam o kadar hızlı koşuyordu ki bir süre ben ve zeus mal gibi baktık. Ben durumu idrak edemeden hızla koşmaya başlayan kaslı bebekle beraber bende koşmaya başlamıştım. Ama ayağımın kaldırıma takılması sebebiyle kafa üstü düşmem bir olmuştu.
"Ahhhh dizim"
Dolu dolu gözlerimle beraber bağırmamla adamın peşinden koşan zeus ne yapacağını bilemez şekilde bana doğru koşmaya başladı yanıma eğilip dizime bakmaya başladı
"İyi misin?"
"E-Evet teşekkür ederim sorun yok sizi de yordum."
Dolu gözlerimi dikmiş utana sıkıla adamla konuşurken kara gözlerini harelerime sabitlemişti. "Beni yormadın ufaklık sorun yok hadi seni kaldıralım" diyerek kaslı kollarıyla beni kucaklaması bir olmuştu. Bir şaşkınlık nidası çıkararak adamın (kaslı bebekimm) boynuna sarılıp kafamı boynuna gömmem bir olmuştu. Erkeksi bir kahkaha atarak kucağında minicik kalan bedenimi daha sıkı kavramıştı. "Ne oldu kortun mu küçük?" Hızla kaşlarımı çatarak korkunç olduğunu düşündüğüm bir yüz ifadesiyle adama bakmaya başladım. "Ne küçüğü ben küçük değilim bir kere!!!!" Sinirle ona bakarken o bana alaylı bir yüz ifadesiyle bakıyordu.
"Bence sorun senin küçük olman değil de çantanı çaldırmış olman olmasın ha küçücük?
Bir anda aklıma gelen çantayla hızlıca adamın kucağından inmeye çalıştım. " Şşşş hiçbir yere gidemezsin adamlarıma haber verdim onu bulacaklar"
"Ne adamı ya mafya mısın yoksa kaçıracak mısın beni?"
"Evet işim gücüm yok sokaktaki rastgele bir küçük kızı kaçırıp onun kanıyla beslenicem"
Bunu öyle ciddi bir tonda söylemiştiki biraz daha zorlasam ona inanacaktım. Lafı değiştirmek için ve gerçekten bir çözüm bulabilmek adına konuşmaya başladım. "Anahtarlarım defterlerim her şeyim çantamdaydı evime nasıl gideceğim ben?" Anlamadığım bir şekilde arabasına doğru yürürken konuşmaya başladı.
"Basit, dizin iyileşene kadar ve ben senin çantanı bulana kadar benim evimde kalacaksın küçük kız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALP ACIR MI BABA? (DADDY) +18
Storie d'amoreCRİNGE SAHNELER VE YAŞ FARKI VAR RAHATSIZ OLANLAR OKUMASIN LÜTFEN!