0.5.

4.3K 39 1
                                    


Onun odasında onun yatağındaydım. Salonda olduğu gibi bu odada da eşyalar siyah ağırlıklıydı. Aynı onun gibi kokuyordu burası. Tartışmamızdan sonra dinlenmem gerektiğini söyleyip beni kucaklayıp buraya getirmişti. On dakika önce gelip dizime bakması için doktorun geleceğini haber vermişti.

Hazin, bana karşı ilk tanıştığımız haline göre daha soğuktu. Bu tartışma ikimizin de sinirlerini bozmuştu. Ama kendimce haklıydım tanımadığım bir adam beni kucaklayıp evine getirmişti ve ismimi bildiğini söylüyordu.

Ona hala güveniyordum tam bir salak gibi.

Kapının açılma sesiyle kafamı oraya doğru çevirdim. Doktor olduğunu düşündüğüm orta yaşlı bir adam geldi arkasında da Hazin vardı. Üstünü değiştirmişti üzerinde siyah slim-fit bir sporcu üstü ve altında siyah eşofmanı vardı dağılmış saçları ve dumanlı bakışlarıyla kapının pervazına yaslanmış beni izliyordu.

Bu ev haliyle bile inanılmaz çekiciydi.

"Eva hanım siz olmalısınız dizimizi biraz incitmişiz sanırım?"

"Evet acısı biraz geçti ama hala bükmekte veya kaldırmakta güçlük çekiyorum."

"Bir bakalım."

Yatağın kenarına oturarak dizimi kontrol etmeye başladı. O sırada Hazin çatık ve ilgili görünen bakışlarıyla bizi izliyordu.

"Çok bir sıkıntı göremedim ama kaldırım taşına düştüğünüz için dizinizin dokusuna biraz zarar gelmiş. Size verdiğim kremi gece gündüz sürün lütfen, tekrar geçmiş olsun bir iki güne bir şeyiniz kalmaz."

Doktor baş selamı vererek çıktıktan sonra Hazin de onu yolcu etmek için odadan ayrılmıştı. İki dakika sonra dış kapının kapanma sesini duymamla doktorun gittiğini anlamıştım.

Kapının ardından gelen ayak sesleriyle Hazin'in geleceğini anlayıp bakışlarımı kapıya sabitlemiştim. Yanıma gelerek yatağa oturdu.

"Daha iyi misin?"

"Evet daha iyiyim doktor için teşekkür ederim ayrıca."

"Hadi kremini sürelim."

"Aslında ben halle-"

Beni dinlemeden kremin kapağını açtı ve dizime sürmeye başladı.

Bu olayları birazda onun tarafından düşünmeye çalışıyordum ikimizde gergindik ve iki tarafında aklında soru işaretleri vardı. Bu konuyu sabaha bırakım Hazin'in yüzünü incelemeye başladım.

Dizimde eli yavaş yavaş yukarı çıkmaya başlamıştı. Onun bana dokunması demek hiç hissetmediğim şeyler hissettiriyordu bana alt tarafımda bir ıslaklık hissetmeye başlamıştım resmen ona karşı koyamıyordum. Elleri eteğimin altına girip iç bacaklarımı sıkarak okşuyordu.

"Çok güzelsin Eva tenin pamuk gibi."

Külotumun sınırlarında geziyordu elleri. Gittikçe bana yaklaşmaya başlamıştı. Benim ufak ufak inlemelerim onun hırıltılı nefeslerine karışıyordu resmen zevkten şekilden şekle girmiştim. 

Gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu dolgun ve kalın dudaklarımı yanaklarımda gezdiriyordu. Elinin bir anda çamaşırımın üzerinden kadınlığımı avuçlamasıyla çığlıkla karışık inlememi tutamadım.

"Ahhhm Hazin"

"Hazin kurban olsun sana."

Bir anda dudaklarını yanaklarımdan çekerek dudaklarıma yamuldu ve beni vahşice öpmeye başladı.

Resmen nefessiz öpüyordu beni.

Sonunda dudaklarımız birbirinden ayrıldığında nefes nefese soluklanıyordum alnım alnına yaslıydı. Gözlerimi açtığımda tebessümle beni izliyordu.

"Ben bu saatten sonra seni ölsem bırakmam ufak."


KALP ACIR MI BABA? (DADDY) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin