8.0

2.6K 40 4
                                    

Çalan son telefonu da cevapladıktan sonra kendimi yumuşak yatağa bıraktım. 3 gündür telefonum kayıp olduğu için bana ulaşamayan arkadaşlarıma iyi olduğumu bildirmiş aynı zamanda okula bir hafta gitmeyeceğime dair bir rapor almıştım. Çantam bu sabah bulundu çalan hırsız tahminimce korkmuş ve koşarken çantayı yakınlardaki bir parktaki çalılıkların içine atmıştı. 

Hazinle bu evde bir hafta daha kalacaktık. Onunla olduğum süre boyunca aklım gittiği için okul işlerimi yeni yeni halletmiştim. 

"Yavrum?"

Kocam?

Büyük adımlarla yanıma gelerek yatağa uzandı ve beni göğsüne yatırdı. "Hallettin değil mi işlerini?" Erkeksi ses tonuyla konuşması her seferinde bacak arama tatlı bir sızı bırakıyordu. "Evet aradım herkesi sonunda." Kısık çıkan sesimden sonra beraber tavanı izlemeye başladık.

"İnanamıyorum hala" diye mırıldandım. "Neye inanamıyorsun?" 

"Sana, bize şimdiki hayatımıza sana böyle hızlıca bağlanabilmeme.." Son söylediğim şeyden sonra utançla kafamı sert göğsüne gömdüm. Sert kahkahası kulaklarıma hücum ederken bende ufaktan gülümsüyordum.

"Benden utanıp yine bana sığınıyorsun kızım" derken elleri şefkatle saçlarımı okşamaya devam ediyordu. 

"Benim senden başka kimsem yok ki." O an bedeninin kasıldığını hissettim. Yatakta doğruldu ve beni de kucağına çekti. O sırtını yatak başlığına yaslamış uzanırken bende kucağında yan bir şekilde oturuyordum.

"Sen benim herkesimsin Eva ne benim nede senin birbirimiz dışında kimseye ihtiyacımız yok biliyorsun değil mi güzel bebeğim? Ben varım artık."

Bir süre sessizde durup birbirimizi izledik. "Suyu verir misin bebeğim?" Usulca kafamı sallayarak yatağın yanındaki komodinden suyu almak için kucağında yükseldim tam bardağı alıp geri otururken altımda hissettiğim sertlikle yutkunarak bardağı ona uzattım.

Elimdeki bardağı bir hışımla alarak kafasına dikerken ben hala şok olmuş gözlerle onu izliyorum  bardağı sertçe yere bırakırken kırılıp kırılmadığından emin değildim.

"Beni ne hale getirdiğin hakkında en ufak bir fikrin bile yok yavrum." Kalçalarımı okşayarak beni kucağında ata biner gibi bir pozisyona getirdi ve yavaşça kendine sürtmeye başlayınca hazırda olan ıslaklığımın artmaya başladığını hissettim. "Siktir bebeğim.." 

"Ben su-" Kalçalarımı daha sert kavrayarak beni kendine sürtmeye devam etti. Onun hırıltılı nefesleri benim ufak ufak çıkardığım inlemelere  karışıyordu. Evde kendi kendime bir şeyler yapıyordum elbette cinsel ihtiyaçlarım için ama bunu hazinle yapmak bambaşka bir duyguydu.

Ellerim omuzlarındaydı kalçalarımı hafifçe sallayarak ona sürtünüyordum. "Ahmmm Hazin lütfen.."

Elleri altıma giydiğim şortu bir anda çıkardı ve yere attı. Şimdi altımda kalça yanaklarımı zor kapatan dantelli bir külotla kalmıştım. Elleri kalçalarımı sıkıp okşuyordu. Bir anda sağ elinin kalçamda patlamasıyla anlamlandıramadığım bir hazla ona daha sert sürtünmeye başladım.

"Küçük amcığın ıslandı mı benim için hım? Benim için sularını döktü mü bu güzellik?" Kendimden geçmiş gibi inliyordum resmen düşünme yetimi kaybetmiştim.

"Lütfen.."

"Ne lütfen küçücüğüm?"

"Lütfen babacığım..."

İnlemekten zar zor kurduğum bu cümleden sonra Hazin hırlayarak dudaklarıma yapıştı ve deli gibi öpüşmeye başladık. Beni belimden tutup sırt üstü yatağa yatırması ve külotumu çıkarması bir saniye sürmüştü. Bir yandan elleri kadınlığımı okşarken bir  yandan da boynumu emip öperek izlerini bırakıyordu. Boğuk sesiyle kulağıma fısıldarken daha çok kıvranmaya başladım."Seni dilimle becermemi ister misin kızım?"

"Lütfen..."

Kafasını bir hışımla bacaklarımın arasına sokmasıyla inlemelerim çoğalmıştı bir yandan parmaklarıyla oynuyor bir yandan ufak ufak öpücükler bırakıyordu.

"Bu amcık ne kadar güzel böyle ne kadar narin.. ne kadar sulu"

"Ahhhh"

"Kimin için ıslandın bu kadar söyle bana!"

"S-sen sadece sen."

O sırada dilini kadınlığımda hissettim beni deli gibi yalamaya başladı. Dakikalar boyu beni yalamaya devam ettiğinde bende onun saçlarını okşuyordum.

"Sularını benim için boşalt.." Bedenim bu komutu bekliyormuş gibi sarsılmaya başladı. Özüm onun dudaklarının arasına akarken beni sonuna kadar emmeye devam etti. Sonunda yanıma uzanarak beni kendine çekti  ve üzerimize pike örttü. Ona sığındığım, başımı öpüyor saçlarımı okşuyordu. Gözlerim kapanırken duyduğum cümleler bir ömre bedeldi

"Seni seviyorum."


 - EVETTT YAZMASI KEYİFLİ BİR BÖLÜMDÜ DİĞER BÖLÜM NASIL OLACAK SİZCE? KARAKTERLERİ SEVDİNİZ Mİİ?

Voteler ve yorumlar çok az, okunması olan bir kitap ama gelmiyor maalesef bu yüzden bölüm yazasım gelmiyor bu kadar az olmaya devam ederse bölüm yükleyemem kuzular üzgünüm

KALP ACIR MI BABA? (DADDY) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin