1. Bölüm

461 34 9
                                    

Yazar notu: Selammmm!!!! Öncelikle kitabın başlığıyla alakalı konuşmak istiyorum:
"Call me baby" kelimesini "beni ara bebeğim" anlamında kullanmadım. "Bana bebeğim diye seslen" anlamında kullandım :)
Neyse bir bl dizisinden esinlendim ve cringe olursam kusuruma bakmayınnn <3

~Jungwon~
Koşarak bir yere saklandım. Sunoo'dan saklanıyordum. Bir türlü peşimi bırakmak bilmiyordu! Nefes nefese çömeldim. Bir sevgili bulup peşimi bırakmasını sağlamalıydım fakat bu kim olabilirdi?
Aklımdan bir sürü kız ismi geçiyordu fakat hepsi yakın arkadaşımdı ve onlarla sevgili takliti yapmak hoşuma gitmeyeceğini biliyordum. O zaman erkekler kalmıştı... Sunghoon? Hayır. Jake? Sevgilisi var(!) Heeseung? Jake ile sevgili(!). Niki? Hayır, istemez. Kim kalmıştı ki? Tabii ya Jay!
Yazar notu: Hee ile Jake'i shipliyorlar daha sevgili değiller o yüzden (!) işaretini kullandım!

Koşarak saklandığım yerden çıktım. Jay'i nerede bulabilirdim ki? Okulu kat kat gezdim. Yoktu! Dışarıya çıktım, bahçeyi boydan boya gezdim. Yoktu. Nefes nefese okula geri girerken tanıdık bir ses adımı seslendi,
— Jungwon! Buraya gel.
Diye bağırıyordu. O tarafa doğru döndüm. Bu Sunoo'ydu. Ben yeniden hareket edene kadar Sunoo yanıma gelmişti.
— Selam Jungwon! Hadi birlikte gidelim.
Dedi ve koluma girdi. Bıkkınlıkla ona baktım. Bana baktı, öylece süzdü ve beni içeriye doğru götürdü.

~~~~~~

Dersler sonunda bitmişti. Kaldığım apartmana doğru yol aldım. Jay hâlâ aklımdaydı. Eve gidince ona bir mesaj atacaktım.
Eve vardım. Sunoo'ya yakalanmadığıma şükür ediyordum. Odama geçtim, üstümü değiştirip masamın başına oturdum. Bilgisayar önümde duruyordu. Onu açtım. Açılınca hemen Jay'in telefon numarasına bir mesaj yolladım:

Siz: Selam, Jay. Senden bir şey isteyeceğim. Kabul etmezsen anlayışla karşılarım. Bana takıntılı bir arkadaşım var peşimden ayrılmıyor. Belki de senle sevgili taklidini yaparsak biraz da olsa benden uzaklaşır.
16.51

Daha görmemişti. Göreceğini de düşünmüyordum. Çünkü okuldan sonra futbol kursuna gittiğini biliyordum. Sandalyeden kalktım ve bir şeyler yemek için mutfağa doğru yol aldım.
Geri geldiğimde mesaj gelmemişti. Bende ödevlerimi yapmaya başladım. Bir kaç saat sonunda mesaj gelmişti:

Jay: Selam Jungwon. Üzgünüm, işim vardı bakamadım. Konuya gelirsek her şeyi anladım fakat neden ben?
18.42

Yazıyordu. Mesaja öylece bakmaya başladım. Neden onu seçmiştim? Ona yazdım,

Siz: Çünkü kızlar benden pek etkilenmiyor ve erkek arkadaşlarımın böyle bir şey yapacağını düşünmedim. Bu yüzden de sana sormak istedim.
18.44

Jay: Anladım. Pekala Jungwon. Yarın beni okul kapısının orada bekle.
18.45

Jay kabul etmişti! Mutlu olmuştum. Neden mutlu olmuştum? Bende bilmiyordum!

CALL ME BABY | JaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin