0: היכרות

68 13 14
                                    

היי :)
אני קיילב, בן 14 תלמיד כיתה ט
אני כותב כבר הרבה זמן, האמת. בהתחלה זה היה סתם שירי חרוזים שכתבתי כשהייתי בן שמונה, אבל עם הזמן זה התקדם ליותר מזה - פאנפיקים, סיפורים קצרים, תוכניות ארוכות טווח לסיפורים באורך מלא.
כתיבה היא תחביב שאני מרגיש שדי מאפיין אותי, בשלב הזה. זה משפיע על מה שאני עושה ואיך שאני מסתכל על העולם, איך שאני תופס דברים ומשנה אותם אוטומטית לדבר שניתן לכתוב עליו.

בניגוד לשאר ספרי הקטעים שראיתי בוואטפד, לא רק אפרסם קטעים ושירים כאן. אני מתכוון לדבר על תהליך הכתיבה שלי, על הסיפורים שאני מתכוון לכתוב, על שגרת הכתיבה שלי, לתת טיפים אם יהיה ביקוש... בכללי, אני רוצה שזה יהיה מקום נחמד ובטוח לדבר בו על כתיבה, ולא רק 'עוד ספר קטעים'.
מקום שבו קוראים וכותבים יוכלו לעבוד יחד.
אם אתם בעד וזורם לכם, אשמח שתשתפו את הספר אצלכם בפרופיל ונעבוד על כל זה:) אם הספר באמת יעבוד, אולי גם נהפוך את זה למקום שבו גם אתם בעצמכם תוכלו לפרסם את הקטעים שלכם ולקבל ביקורת כנה ממני ומשאר הקוראים כאן - אבל זה עדיין רק בתהליכים.
אודה ואגיד שלא גמרתי לכתוב סיפור מלא קודם. זה דבר שאני עדיין עובד עליו, ואני מקווה שבזמן שהספר הזה פעיל יתקיים בזה שיפור. אני לא כותב מומחה. אני רק בן 14, וכותב באופן רשמי רק שנתיים וחצי. אבל אני אוהב לחשוב, כמו כל אחד אחר, שאני כותב טוב לגילי ויודע הרבה על התחום.
במקרים שאני טועה, אשמח שתתקנו אותי. זה מאוד יעזור שתעירו לי מה עשיתי לא נכון ואיפה יהיה אפשר לשפר, במקום סתם לצאת מהספר. אני רוצה להשתפר. אני רוצה לכתוב טוב. ורק אנשים אחרים יוכלו לתת לי ביקורת בונה ולאפשר לזה לקרות.

אנשים שמכירים את החשבון שלי זמן מה יוכלו להעיד שזה לא ספר קטעי הכתיבה הראשון שאני פותח - למעשה, זה השלישי. יש לי בעיה עם כתיבה: אני נוטה לחשוב שכתיבה עושה לי רע כי אני ממילא נורא בזה, מוחק הכל, מוותר לחודש, ואז פותח את הגוגל דוקס ומתחיל שוב.
יש לכם את הבטחתי להשתדל שזה לא יקרה כאן, ושהספר הזה ישאר גם אם אני נופל לאחד ממצבי הרוח האלה.
אני מנסה להיות אחראי יותר עם הפרויקטים שאני לוקח על עצמי, ואני חושב שהספר הזה יהיה נקודת התחלה מעניינת.

בנוסף, אני משתתף החודש (מאי 2023) באתגר may-day. המטרה היא לכתוב קטע או שיר אחד בכל יום של מאי, המבוסס על רשימת מילים שמקצים לאותו יום, ויש ז'אנר ספציפי שכל הקטעים אמורים להיות בו.
באתגר שבחרתי, הז'אנר הוא פלאף. זה יהיה אתגר כי רוב מה שאני כותב הוא אנגסט, אבל אני מקווה שאצליח לעמוד בזה בכל זאת D:
כבר סיימתי את הקטע של היום, והוא יעלה מאוחר יותר הערב - אז יש לכם למה לצפות!

עדכנו אותי בתגובות על דברים שתרצו לראות כאן - אני פתוח לבקשות.
המשך יום קסום 👐

קולות בראש // ספר קטעי כתיבהWhere stories live. Discover now