קיבלתי קפה בחינם / תהליך כתיבה
אלו מכם שמכירים אותי ככל הנראה יודעים שהייתי במחסום כתיבה הזוי בחודש האחרון. לא כתבתי כלום. מחקתי הכל. חשבתי שאני כותב רע ושאין טעם להתאמץ - איכשהו, הmayday הוציא אותי מזה.
"קיבלתי קפה בחינם" זה הדבר השני שכתבתי בכל 25 הימים האחרונים. כבר לפני כמה ימים פיניתי זמן ותכננתי מה לכתוב לכל החודש, וזה השתלם.
הכתיבה הייתה קלילה יחסית לעובדה ש"שרירי הכתיבה" המטאפוריים שלי לא פעלו במשך כל כך הרבה זמן. זה כנראה כי היה לי מתווה קל שידעתי שאוכל לעמוד בו וידעתי מה עומד להיות בסוף(¹).
בנוסף, אהיה כן ואגיד שזה לקח לי זמן - לכתוב הכל לקח בערך שעתיים וחצי, גם בלי הרבע שעה שהקדשתי לעריכה.
אל תרגישו רע אם כתיבה לוקחת לכם זמן. זה בכלל לא אומר שאתם כותבים רעים, או כל דבר כזה. לאנשים שונים לוקח פרק זמן שונה - יש כאלה שמסוגלים לסיים ספר שלם בחודשיים. אחרים צריכים עשור. זה לגמרי לגיטימי :>קצת התקשיתי בהתחלה עם העובדה שכל הסיפור מתרחש חלום. לא כתבתי חלום קודם, אז הלכתי לאינטרנט וקראתי קצת על חלומות כדי למלא את הפער בידע שלי.
• בחלומות, הרוב המוחלט של אנשים לא יכולים לקרוא, ובגלל זה אדריק לא יכול לקרוא את התפריט.
• אני לא יודע אם זה רק אני, אבל בחלומות שלי אני לא מרגיש שאני עושה פעולות. אני רק 'זוכר' שהן התרחשו אחרי שזה כבר בעצם קרה.
• הכל השתנה בזווית הראיה של אדריק כי המוח שלו לא זוכר במדויק הכל - אז דברים משתנים כדי להתאים. זה לא ההסבר הכי ברור, אבל רק ככה הצלחתי לנסח את זה:)בנוסף, כמה דברים קטנים:
• אדריק עיוור צבעים.
• הוא גם טרנס, אם זה לא היה ברור מספיק.
• כן, השם שלו לקוח מאדריק מבית הינשוף.
• הוא בכיתה ז', בן 12, ובריטי.
• לקחתי השראה מאליס וארץ הפלאות:')¹טיפ: זה נראה מובן מאליו, אבל תקדישו זמן לתכנן את מה שאתם כותבים. לא נדרש לחשוב על כל חלק וכל היבט, אבל משפט קצר על מה שאתם מצפים שיהיה בפרק שלכם זה המינימום. אם אתם יודעים מה הסצנה הבאה, יהיה קל יותר להביא את הקוראים שלכם אליה. הגיון בסיסי.
פעם לא תיכננתי כלום. חשבתי שזה בזבוז זמן לתכנן.
ואני לא אומר שזה רע - רק שהרבה יותר קל לכתוב כשלא מגששים באפלה בכל משפט ששמים על הדף.אגב, הנה רשימת המילים לאתגר המיידי שאני עושה:
אם שמתם לב שחסרים ימים, זה בגלל שהם שבתות והאתגר מונגש לכותבים שהם שומרי שבת. במקרה ואתם כותבים בעצמכם ובאלכם להשתתף, לכו על זה. אשמח לדעת שאני עושה את האתגר עם עוד אנשים D:
וזהו זה להיום.
אשמח לשמוע אם יש לכם משהו להרחיב, הסבר שתרצו לקבל, או כל דבר אחר. אני תמיד כאן עבורכם.
המשך יום קסום!
- קיילב