Cinsiyet; Erkek
Bağımsızlık Tarihi; 30 Ocak 1933
Halk İsmi; Heinz HubermannFiziksel Özellikler;
~ 1.75 boyunda olması gerekenden biraz daha zayıf ama ona rağmen asaletli ve zarif görünümlü, siyah saçlara ve masmavi gözlere sahip olan bir ülke
Kişisel Özellikler;
~ Komadan sonra oldukça durgunlaştı ve karşıdakini iyi dinlemeye, sakın ve daha normal tepkiler verip daha güler yüzlü biri oldu. Neşeli ama sessiz birisi. Pozitif düşünceli.
MBTI; ISFP
Diğer ülkeler ile ilişkileri;
1) Alman İmparatorluğu;
Babası olduğu için onunla oldukları hoş ve iyi vakit geçiriyor. Savaştan öncesini hatırlamasa bile ona kısa sürede alıştı.
2) Weimar;
Ablası kendisi için fazla hareketli ama ona birşey demiyor. Neşesini yerine getiriyor ve onu seviyor. Sırtına atlaması dışında.
3) Almanya;
Oğlu ilk başta ona mesafeli davranıyordu ama daha sonra aralarındaki buzlar çözüldü. Oğlunu seviyor ve ikisi de aynı kafa yapısına sahip.
4) Doğu Almanya;
Kızını komadan sonra sürekli görmeye devam etti o nedenle sanırım en fazla onunla içli dışlı. Ablası gibi hareketli birisi ama yine de sırtı kızı ile beraber iken güvende.
5) Avusturya-Macaristan;
Halası olmasa bile onu halası diye tanıyor ama bu çok önemli değil çünkü bunu bir tek o söylemiyor. Genelde birlikte konuşacak pek yaratıcı konu bulamıyorlar. O nedenle Reich çoğunlukla onun, babasına karşı olan eleştirilerini dinliyor. Ama onu seviyor.
6) Avusturya;
Kendisi için fazla hiperaktif olduğu için pek fazla onunla vakit geçirmiyor. Arada Avusturya'nın dalga konusu oluyor ama o bunu hakaret olarak anlamıyor. O yüzden sorun yok.
7) Macaristan;
Kendisi ile pek kafa yapıları uyuşmuyor.
8) Türkiye;
Genelde onunla uğraşmaktan nefret ederdi ama onu şimdi hatırlamıyor. Yine de kendisine yakın davrandığı için durumdan memnun.
9) SSCB;
İlişkileri bir iyi, bir kötü anlamda değişiyor. Reich komalık olduğundan beri araları daha iyi gibi.
10) Bulgaristan;
Kendisi ile savaş yüzünden pek anlaşamıyor.
11) Osmanlı İmparatorluğu;
Kendisi ile konuşmaktan keyif alıyor ve iyi bir dinleyici olduğunu düşünüyor. İnsanların ruh halini çabucak anlayabiliyor. Pek fazla karşılaşmasalar bile babasını ziyaret ettiği zaman konuşmaktan çekinmediği biri.
12) Polonya;
Eskiden düşman olsalar bile Reich bunu hatırlamıyor o nedenle Polonya da bunu boşverdi. Arada hala ona sinirleniyor ama olsun.
13) İsrail;
Polonya ile Reich'in ilişkisine benzer bir ilişkiye sahip olsalar bile aralarında hâla aşamadıkları şeyler var. Reich bunu sorun etmiyor.
14) Japon İmparatorluğu;
Savaştan sonra da önce de Japon İmparatorluğu tarafından kambur olöasına sebep olacak vuruşları dışında iyi anlaşıyorlar. Kendisine laf atmadığı zamanlar Reich'e göre paha biçilemez.
15) Faşist İtalya;
Savaştan sonra çok fazla diyalogları olmasa bile aralarında kötü bir düşünce yok.
16) İspanya;
İkinci dünya savaşında bir pek bir ile yaramadığını öne sürersek aralarında birşey yok. Reich onunla konuşurken kendini garip ve huzursuz hissediyor.
17) Vichy Fransası;
Dünya savaşı sırasında ikisi oldukça yakın olsa bile Reich onu hatırlamadığı için ölümden sonraki karşılaşmaları oldukça uzun bir zaman aldı. Yine de ikisi arasında şu an bile gözle görülen bir çekim var.
Sesi; https://youtu.be/i-bFJt-qfBE?si=yN1a6u7PEjE55POH
Tarzı;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𓇽 𝐓𝐫𝐨𝐮𝐯𝐚𝐢𝐥𝐥𝐞 𓇽︎〢𝐂𝐇 (𝐄𝐬𝐤𝐢)
Fanfiction𝐇𝐮𝐫𝐭 𝐚𝐧 𝐚𝐫𝐭𝐢𝐬𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮'𝐥𝐥 𝐬𝐞𝐞 𝐦𝐚𝐬𝐭𝐞𝐩𝐢𝐞𝐜𝐞𝐬 𝐨𝐟 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮'𝐯𝐞 𝐝𝐨𝐧𝐞.