Cinsiyeti; Erkek
Bağımsızlık Tarihi; 18 Ocak 1871
Halk İsmi; Ludwig Hans HubermannFiziksel Özellikleri;
~ Belinden biraz daha aşşağıya gelen uzun sarı saçları var. Ten rengi açık o nedenle göz altı torbaları belli oluyor. 1.85 boyunda dar omuzlu ve olması gerektiği kiloda. Mavi gözleri var.
Kişisel Özellikleri;
~ Genelde soğukkanlıdır ve savaştan önce öyle olmasa da şu an biraz içine kapanık ve çekingendir. Bununla beraber asosyal olduğu için pek fazla görüştüğü birileri yok. Arada sırada bazı duyguların şiddetini kaçırması dışında monotondur. Ama öfkelendiği zaman bunu fazlası ile belli edip ortalığı yıkabiliyor tabii sonrası meçhul. Bununla beraber özgüvensizin teki olduğunu da söylemeliyim-
MBTI; INFJ
Diğer ülkeler ile ilişkileri;
1) Weimar;
Çok sevdiği tek kızı olmakla beraber kendisini bir şeyler yapmaya zorlayan ve asla yerinde duramayan enerjik bir tip.
2) III. Reich;
Her ne kadar komadan sonra U dönüşü ile zıt bir kişiliğe bürünse de Alman İmparatorluğu onu kabullenmekten hiç zorlanmadı. Aksine bu kişiliği kendine daha uygun olduğu için daha çabuk kabullendi de diyebiliriz. Reich babasının yanında çocuk gibi ilgi istemekten de geri kalmıyor.
3) Prusya İmparatorluğu;
Alman İmparatorluğu'nun çocukluğunda ki travmalarının sebebi, babası olmasından nefret ediyor. Tüm olanlara rağmen yine de ondan çekiniyor
4) Avusturya İmparatorluğu;
10 yaşına kadar onun amcası olduğunu bilmiyordu ama olsun, Avusturya-Macaristan'ın kopyala yapıştır versiyonu olduğu için pek yabancılık çekmiyor ona karşı.
5) Avusturya-Macaristan;
Alman'ın sinir krizlerinin en büyük nedeni sevgili kuzeni bu da. Gelip onu kışkırtıyor, sinir edip en sonunda kendini kovduruyor ama pişman değil. Ona rağmen Alman Avusturya'yı göründüğünden çok daha fazla seviyor. Öyle ki Alman'ın savaştan sonra değişmesinin en büyük nedeni Avusturya-Macaristan'ın ölmesi. (Alman ne şanslı adamsın amk annen, baban, amcan, kuzenin, iki çocuğun var)
6) Osmanlı İmparatorluğu;
Avusturya olmasa hâla gözlerimle seveyim kısmında olacağı biri. O kadar salaklar ki ikisi de birbirini sevmesine rağmen kimsede bir gelişme yoktu, Avusturya bu yüzden bir ara kanser oluyordu ama sorun halloldu neyseki. Genelde pek, hatta neredeyse hiç sesini yükseltmez ve onu üzmek istemez, aynı şekilde Osmanlı da onu neşelendirmeye çalılır ve fazlası ile ilgisini gösterir ona. Tatlı çift.
7) Bulgaristan;
Avusturya peşinden ayrılmadığı için ona baş sağlığı ve sabır diliyor.
8) Avusturya;
Avusturya-Macaristan'ın küçük versiyonu. Alman çocukken onu zapt etmek uğruna evde koşuşturuyordu.
9) Macaristan;
Avusturya'nın tam zıttı sessiz sakin ve uslu biri. Almanı çok seviyor ve ona hayranlık besliyor.
10) Türkiye;
Hâla çocuğun kendisi ile nasıl bir sorunu olduğunu anlamaya çalışıyor. Arada sırada söyledikleri koymuyor değil.
11) Rus İmparatorluğu;
Adamı görünce bile sinirden renk değiştiriyor amk. Hayatında hiç bu kadar nefret etmedi sanırım birinden. Rutin olarak ona sayıyor.
Sesi; https://youtu.be/U_I2CiZI9rw
Tarzı;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𓇽 𝐓𝐫𝐨𝐮𝐯𝐚𝐢𝐥𝐥𝐞 𓇽︎〢𝐂𝐇 (𝐄𝐬𝐤𝐢)
Fanfiction𝐇𝐮𝐫𝐭 𝐚𝐧 𝐚𝐫𝐭𝐢𝐬𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮'𝐥𝐥 𝐬𝐞𝐞 𝐦𝐚𝐬𝐭𝐞𝐩𝐢𝐞𝐜𝐞𝐬 𝐨𝐟 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮'𝐯𝐞 𝐝𝐨𝐧𝐞.