Cinsiyeti; Erkek
Bağımsızlık tarihi; 1037
Halk ismi; Sungur KaracaFiziksel Özellikleri;
~ 1.75 boylarında açık tenli ve Moğol taragından mil çekilmeden önce kısık mavi gözlü, düz uzun siyah saçlara sahip olan dar omuzlu ve hafif çilli bir fiziği vardır. Sırtından başlayıp yere kadar uzanan büyük ve görkemli beyaz kanatlara sahiptir. Öyle ki kanatları tamamen açıldığı zaman yüksekliği 15 metreyi bulabilir. Buna rağmen oldukça hafiftir. En azından bu büyüklükteki kanatlar için.
Kişilik Özellikleri;
~ İlk bakışta sakin ve ağırbaşlı gibi görünen bir tip olsa bile aslında oldukça çocuk ruhlu ve sinir bozucu bir tiptir. Fazlasıyla alıngan olduğu gibi gönlünü almak pek zor değildir. Bazen neşe dolu olduğu zaman birden susup olduğu yerde kalabilir. Genelde sosyal bir yapıya sahip olup oturduğu yerde durma konusunda zorlanabilir.
MBTI; ESTP
Diğer ülkeler ile ilişkileri;
1) Gazneliler İmparatorluğu;
Öz babası olan Gazne İmparatorluğu hiçbir zaman kendisine yeterli ilgi ve sevgiyi vermemiş, onu resmen yok saymıştır. O sebeple babası ile hiçbir zaman iyi ilişkilere sahip olmayan Selçuklu İmparatorluğu erken yaşta onun yanından ayrılmıştır.
2) Oğuz Yabguluğu;
Selçuklu İmparatorluğu'nun amcası olan Oğuz Yabguluğu onun için baba rolündedir. Erken yaşta babasının yanından ayrıldıktan sonra onun yanına yerleşmiştir. Lakin daha sonra ikisinin arasında neden ve nasıl olduğu bilinmeyen bir tartışma çıktığı için araları bozulmuştur.
3) Hazar Kağanlığı;
Selçuklu İmparatorluğu'nun diğer bir amcası olan Hazar Kağanlığı hakkında söyleyebilecek pek bir şeyimiz yok.
4) Osmanlı İmparatorluğu;Selçuklu İmparatorluğu'nun en küçük ve en sevdiği çocuğu. Her ne kadar şu sıralar pek bir araya gelmesler bile Selçuklu İmparatorluğu'nun en sevdiği şey oğlu ile konuşmak.
(Hani çok çocuğu var hepsini yazamıyorum-)
5) Abbâsiler İmparatorluğu;
Selçuklu İmparatorluğu'nun en yakın arkadaşı diyebiliriz kendisi için. Zavallı Abbâsi Selçuklu'yu çekebilen nadir insanlardan.
6) Eyyûbi İmparatorluğu;
Selçuklu İmparatorluğu'nun hayat arkadaşı. Tüm gün onunla uğraşsa bile seviyor onu. Her ne kadar laf dalaşına girip dursalar bile.
7) Moğol İmparatorluğu;
Selçuklu'yu zamanında esir alıp neredeyse öldüren biri olduğu için ilişkileri hakkında pek bir bilgiye ihtiyacımız olduğunu düşünmüyorum.
8) Kutsal Roma İmparatorluğu;
Moğol İmparatorluğu'nun elinden hâla nasıl olduğunu bilmediğimiz bir şekilde Avrupa'ya getirilen Selçuklu İmparatorluğu'nu kendi topraklarında bulduğu için ölümüne kadar onu sarayında ağırlamış ve ikisi arasında hoş bir arkadaşlık ilişkisi başlamıştır.
Sesi; https://youtu.be/z0DojU_QiUk?feature=shared
Görünüşü;
(Çinli değil hayır)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𓇽 𝐓𝐫𝐨𝐮𝐯𝐚𝐢𝐥𝐥𝐞 𓇽︎〢𝐂𝐇 (𝐄𝐬𝐤𝐢)
Fanfiction𝐇𝐮𝐫𝐭 𝐚𝐧 𝐚𝐫𝐭𝐢𝐬𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮'𝐥𝐥 𝐬𝐞𝐞 𝐦𝐚𝐬𝐭𝐞𝐩𝐢𝐞𝐜𝐞𝐬 𝐨𝐟 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮'𝐯𝐞 𝐝𝐨𝐧𝐞.