Cinsiyeti; Kadın
Bağımsızlık Tarihi; 18 Ekim 1991
Halk İsmi; Naşa AğaevFiziksel Özellikleri;
~ Kızıla çalan turuncu saçları ve yemyeşil gözleri ile beraber uyumlu olan buğday ten renginde 1.65 boylarında güler yüzlü bir kadın. Yüzünde hafif çilleri ve gamzesi ona bu sevimliliği kazandırıyor.
Kişilik Özellikleri;
~ Fiziksel özellikleri ile doğru orantılı olarak Azerbaycan nazik, sevecen, güler yüzlü ve hayat dolu bir ruha sahiptir. Sevmediği insanlara karşı bile saygı ile yaklaşır ve insanları üzmekten nefret eder. Ailesi, sevdikleri ve ülkesi onun için en önemli şeylerdir.
MBTI; ESFP
Diğer ülkeler ile ilişkileri;
1) Türkiye;
Kendisi ile yakından akrabalığı bulunmamasına rağmen Azerbaycan'ın en yakın gördüğü insanlardan biridir Türkiye. Ne zaman kötü hissetse veya yardıma ihtiyacı olsa ondan destek alır ve onu kardeşlik gibi görür. Her ne kadar neşeli enerjisi ile arada Türkiye'nin canını sıksa da.
2) Nahçivan;
Azerbaycan'ın tek oğlu olan Nahçivan annesinin aksine pek de neşeli bir insan değil ve sevgisini göstermekten çekiniyor. Buna rağmen annesi ile arasında derim bir bağ var ve Azerbaycan bunu bildiği için oğlunun bu kişiliğini umursamıyor.
3) Dağlık Karabağ;
Azerbaycan'ın dışında Ermenistan ile de akrabalığı bulunan Karabağ pek neşeli ve tıpkı annesi gibi heyecanlı bir kız. İkili anne-kızdan çok arkadaş gibi olduğu için direkli beraber zaman geçirmeye alışmışlar.
4) Ermenistan;
Azerbaycan'ın başına gelen çoğu şeyden sorumlu olmasına rağmen Azerbaycan kendisine karşı iyi bir yaklaşım sergilediği için savaştan beri onunla pek fazla atışmadı. Buna rağmen aralarındaki soğukluk fark edilebilecek cinsten.
5) İsrail;
İsrail, Azerbaycan'ın en yakın "arkadaşı" olarak gördüğü kişi olmakla beraber aralarındaki çekim oldukça kuvvetli. İkilinin birbirine olan duyguları pek bir meçhul olsa bile sadece arkadaşlık olamayacağı kesin.
6) Tebriz Hanedanlığı;
Azerbaycan öz babası olan Tebriz Hanlığı kızı ile pek ilgilenememiş, çocuğunun yanında olamamıştır. O nedenle Azerbaycan'ın babası hakkında hatırladığı pek birşey yoktur. Bununla beraber şu an bile ikili pek fazla görüşmemekte.
Sesi; https://youtu.be/2356WRHTs1U?si=W17XRZXjdP9I1ADH
Görseller;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𓇽 𝐓𝐫𝐨𝐮𝐯𝐚𝐢𝐥𝐥𝐞 𓇽︎〢𝐂𝐇 (𝐄𝐬𝐤𝐢)
Fanfiction𝐇𝐮𝐫𝐭 𝐚𝐧 𝐚𝐫𝐭𝐢𝐬𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮'𝐥𝐥 𝐬𝐞𝐞 𝐦𝐚𝐬𝐭𝐞𝐩𝐢𝐞𝐜𝐞𝐬 𝐨𝐟 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮'𝐯𝐞 𝐝𝐨𝐧𝐞.