Cinsiyet; Erkek
Bağımsızlık Tarihi; 30 Aralık 1922
Halk İsmi; Vasily SokolovFiziksel Özellikler;
~ 1.83 boyunda yapılı bir fiziğe, omuzlarından aşşağıya dökülen uzun sarı saçlara ve bir adet yeşil göze sahip. Diğer gözünün yerine bağlanmış bir bez parçası var.
Kişisel Özellikler;
~ Genelde soğukkanlı ve ciddidir ama içten içe kibar, nazik ve neşeli bir insandır. Kolay sinirlenir ama öfkesi çabuk diner. Çoğunlukla stresli ve negatif düşünen bir insandır.
MBTI; ENTSJ
Diğer ülkeler ile ilişkileri;
1) Rus İmparatorluğu;
Halkı din ile kandırıp onları sömüren bir pislik olduğunu düşünüyor. Çocukken ise araları iyiydi. Onunla avlanır ve eğlenirdi. Ama bu artık geçmişte kaldı.
2) Kardeşleri;
Çok deyinmeyeceğim ama söylemeden edemedim.. Onlar ile en son çocukken kardeş gibi konuştu. Şimdi isimlerini de anmıyor.
3) Rusya;
Kendi öz çocuğu ve gözdesi. Onunla iyi geçiniyor ve nasihatlerini eksik etmiyor.
4) Ukrayna;
Kendi öz çocuklarından biri. Rusya ile anlaşamadığı için babası ile kavga ettiği oluyor ama yine de babasını seviyordu- bağımsızlık kazanana kadar.
5) Belarus;
Kızının saf sevgisi ona ilaç gibi geliyor ve diğer çocuklarından ayrı bir yeri olduğunu biliyor.
6) Kazakistan;
Kendi çocuğu olmasa da neşesini ve enerjisi onu mutlu ediyor. Etrafı daha az dağıtmasını tercih eder.
7) Doğu Almanya;
Kendi çocuğu olmasa bile kendi çocuklsrından ayrı tutmuyor onu, iyi anlaşıyorlar ve yakınlar. Hatta Sovyetler Birliği, bir gözü iltihap kapan Doğu Almanya'ya kendi gözünü bile bağışladı.
8) Kuzey Kore;
Doğu Almanya gibi onu da kendi çocuklarından ayırmıyor. Kendisine içini döken pek az kişiden birisi. Onunla dertleşmeyi seviyor.
9) III. Reich;
Komadan sonra onu kendi isteğiyle ile yanına alıp tüm dünyadan gizli bir biçimde Ölene kadar yanında yaşamasını sağladı. Normal arkadaşlardan daha yakın değiller.
10) Çin;
Stalin ölene kadar kardeş gibiydiler. Daha sonra ise arkadaş gibi kaldılar. En sonunda ise Sovyetler Birliği ölmeden resmen düşman oldular.
11) Vietnam;
Amerika'nın ülkeye savaşı ile beraber iyice yakınlaştılar ve Ölene kadar da düşman olmamayı başardılar.
12) Küba;
Her ne kadar Küba bilmese bile aslında Küba Sovyetler Birliği için Amerika'nın dibinde bulunan bir anandan başka birşey değil. Saf Küba ise ona hâla hayranlık duyuyor.
13) Türkiye;
İşine geldiğinde yakınlaşıp işine gelmediği zaman araları bozulsa bile birbirlerinin ilk arkadaşlarındanlar.
Sesi; https://youtu.be/T0-as3Woijc
Tarzı;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𓇽 𝐓𝐫𝐨𝐮𝐯𝐚𝐢𝐥𝐥𝐞 𓇽︎〢𝐂𝐇 (𝐄𝐬𝐤𝐢)
Fanfiction𝐇𝐮𝐫𝐭 𝐚𝐧 𝐚𝐫𝐭𝐢𝐬𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮'𝐥𝐥 𝐬𝐞𝐞 𝐦𝐚𝐬𝐭𝐞𝐩𝐢𝐞𝐜𝐞𝐬 𝐨𝐟 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮'𝐯𝐞 𝐝𝐨𝐧𝐞.