Cinsiyeti; Erkek
Bağımsızlık Tarihi; 1250
Halk İsmi; Aspar KaracaFiziksel Özellikleri;
~ Beyaz tenli, upuzun sarı saçlarını ve mavi gözleri olan, kilosu yerinde ve 1.85 boyunda olan bir adam. Boynunda bazı tırnak işleri var.
Kişilik Özellikler;
~ Genelde somurtkan, gıcık bir tiptir ve millet ile uğraşmayı sever. En sevdiği kardeşleri Karesioğulları ve Ramazanoğullarıdır. Atık ve her yere burnunu sokmayı seven bir tip. Biraz patavatsız ama kötü kalpli değil.
MBTI; ENTP
Diğer ülkeler ile ilişkileri;
1) Selçuklu İmparatorluğu;
Babası onu çok seviyor ama kendisi babasının onu o kadar sevdiğini düşünmüyor. Yine de onu gerçekten seviyor(pek belli etmese de)
2) Osmanlı İmparatorluğu;
En ufak erkek kardeşi, zaten ondan pek hazzetmiyor ve içten içe kıskanıyordu. Onu zorbalayıp uğraşsa da içten içe onu seviyor. Kardeşlerini öldürdüğü zaman onu ilk affeden beyliklerden biri. Osmanlı ise zaten abisini çocukluktan beri seviyor.
3) Ramazanoğulları Beyliği;
Erkek kardeşi, sürekli aptal gibi atışıp duruyorlar. Genelde kendilerini ayıran hep Karesioğulları oluyor. Ama yine de seviyorlar birbirlerini ya.
4) Karesioğulları Beyliği;
Kız kardeşi olur kendisi, sürekli beraber yarış yaptıkları ve itişip kalkıştığı kardeşi. Gününün büyük bir bölümünü onunla geçiriyor.
(Yani diğer kardeşlerini yazsam bitmez-)
Sesi; https://youtu.be/wTZ5k1vvifA
Görünüşü;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𓇽 𝐓𝐫𝐨𝐮𝐯𝐚𝐢𝐥𝐥𝐞 𓇽︎〢𝐂𝐇 (𝐄𝐬𝐤𝐢)
Fanfiction𝐇𝐮𝐫𝐭 𝐚𝐧 𝐚𝐫𝐭𝐢𝐬𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮'𝐥𝐥 𝐬𝐞𝐞 𝐦𝐚𝐬𝐭𝐞𝐩𝐢𝐞𝐜𝐞𝐬 𝐨𝐟 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮'𝐯𝐞 𝐝𝐨𝐧𝐞.