Kemudian Dara mula bangun dari tubuh ayahnya lalu menonggeng di hadapan Pak Itam. "Ayah belum pancut lagi kan...", tanya Dara sambil tersenyum manja.
Pak Itam sempat mengerling jam di dinding.
"Hurmmm.. Ada masa lagi ni." kata Pak Itam lalu mengambil posisi dibelakang Dara. Batangnya yang masih terpacak keras dihalakan kebelahan faraj anak kandungnya.
"Ohhhhhhhh Sayaaaanggg"
Perlahan-lahan Pak Itam menolak masuk zakar berurat nya ke dalam rongga faraj Pembantu muda itu..
"Ahhh..ermmmmmm Ayaaaahhh... Penuh sangaaaattt rasa niii..."
"Rasa sedap sangat bila kau tonggeng macam ni.. ahhh..." desah Pak Itam.
Tangan kasar Pak Itam itu meramas punggung anak perempuannya yang membulat besar itu.
Papppp !!! Papppp !!!!
Sesekali ditamparnya punggung anak kandungnya itu.
"Aghhhh...Sakit Ayaahhhhh!!!!. Pleaseeeee henjut pantat anak ayah ni cepat." Dara merayu..
"Arghhhhhhh... Yesssss ketat sangat sayang.. Dengan siapapun aku memantat tetap rasanya tak sama macam burit kau ni Dara", Pak Itam mula mendayung. Perlahan-lahan menghenjut faraj anak kandungnya dari belakang.
Saat mereka sudah selesa dengan tempo begitu, Pak Itam mula melajukan aktiviti sorong tariknya.
"Yes... Macam tu Ayaaaahhhh. Henjuttt pantat anak ayah ni puas-puas! Aghh...yes!"
"Umghhh.. ahhh..." Pak Itam mendengus sambil melajukan dayungannya. Tangan kanannya menggenggam ikatan rambut Dara lalu ditariknya kebelakang sambil tangan kirinya memegang pinggang anak kandungnya itu untuk menstabilkan posisinya.
"Aghhh yes Ayaaaaaahhhhhh.. Dara pun takkan pernah puas dengan jantan lain macam mana batang ayah ni puaskan pantat anak ayah ni....... Henjuuttt kuat lagi Pleaseeeeesss!", desah Dara.
"Ye sayanggg, aghhh.... sedapnya pantat anak ayah niiiiii... ummmphhhh"
"Aarghhhhhhhhh.. Ayah tak tahan dah ni sayangggg! Pantat kamu kemut keliling batang ayah ni..!!!!!"
Kemudian Pak Itam mencabut zakarnya lalu menolak anaknya berbaring di lantai. Di kangkangkan kaki anak perempuannya itu sebelum ditusuk kembali zakarnya kedalam rongga faraj Pembantu muda itu
"Aghhh... Sedapnya Ayaaaaaaahhhhhh...", erang Dara
"Ummmphhh.... Geramnya dengan anak Ayah niiii", Pak Itam menyeringai sambil menghentak batangnya dengan keras ke dalam rongga kemaluan anak kandungnya.
"Dara pun samaa.. Ketagih sangat dengan batang ayah ni... Dara sayang Ayah sangat-sangaaattttt... aghhh." Dara mula mengeras keras apabila bapanya mula menghenjut pantatnya dengan ganas..
"Ohhhhhhhh....Yessss sayangggggg.. Kemut batang ayah niiiiiii.... Arghhhhhhhh"
Persekitaran di luar pejabat madrasah itu sudah tidak dipedulikannya. Kini tubuh Dara menjadi tempat pemuas nafsunya ketika itu.
"Ahhhhhhhhhh Ayaaaahhhhhh... Jolokkk pantat anak ayah ni puas-puas", Dara mengerang semahunya.
Hubungan terlarang itu betul-betul membangkitkan berahinya. Nikmat sekali dirasakan batang bapa kandung sendiri menusuk-nusuk ke dalam farajnya itu.
"Ermmmmm lembutnya tetek kamu ni sayangg.."
Tangan Pak Itam menjalar ke payudara anak kandungnya itu. Di ramasnya kasar.
"Aghhh... sedap Ahhhhhhh... sedap sangat bila Ayah buat macam ni", Dara meracau kenikmatan
"Ayah pun sama Dara sayang.. Tak pernah perempuan lain kemut batang ayah macam ni.." Pak Itam mendesah sambil melajukan lagi henjutannya. Peluh keringat membasahi tubuh badan kedua anak beranak itu. Masing-masing melempiaskan nafsu di dalam ruangan pejabat Madrasah.
"Ohhhh Dara Anak Ayaaahhhh. Sedaaaap sangat pantat kamu kemut batang ayah ni...Ayah dah nak sampai... ughhh... ughhh.." kata Pak Itam sambil menghentak batangnya dengan kuat.
"Pancut Ayaaahhhh... pancut terus dalam pantat anak ayah niii ahhhh...Dara pun dah nak sampai niiii.. Sedaaappnya batang ayah niiii.."
"Ummm... ughhh.. Ohhhh Yessss Ohhhh Aaarghhhhhhhhhhhhh. ummmphhh...Aghhhhhh Ayaaaaaah Pancutttttttttt niiiiiiiiii Arghhhhhhh"
Pak Itam menghenjut rongga kemaluan Dara itu beberapa saat sebelum dia mula menhentak deras sedalam-dalamnya.
"Aghhh....Sayaaaaangggggku Dara"
Batang zakar berurat Pak Itam berdenyut-denyut melepaskan berdas-das tembakan air mani ke dalam faraj anak kandungnya sendiri.
"Aaaahhhhhhhh.. Ayaaaaaahhhhh. Dara Sayang Ayaaaaaahhhhhhhh", tubuh badan Dara mengejang seketika. Farajnya mengemut-ngemut memerah air mani bapa kandungnya yang bercampur dengan air nikmatnya itu memenuhi rongga kemaluannya.
"Urggghhhhhhhh...Aduhhhhh"
Pak Itam rebah di atas badan Dara. Kedua beranak itu menghembus nafas lelah setelah penat bersetubuh.
"Dara sayang Ayah sangat-sangat" kata pembantu muda itu sambil membelai rambut bapa kandungnya yang sudah putih semuanya.
"Anak ayah ni hebat sungguh di ranjang", puji Pak Itam. Dara hanya tersenyum melihat muka kepuasan bapa kandungnya itu.
Kemudian, Pak Itam menarik kepala Dara lalu mencium bibir anak perempuannya itu.
"Ermmmmm Ayaaahhh"
Pembantu muda itu membalas ciuman itu. Mereka saling berbalas ciuman. Berbalas hisapan lidah. Tangan kasar Pak Itam mengusap buah dada montok anak kandungnya itu.
"Dah.. Kita stop dulu. Kamu pergi mandi dulu ya" Pak Itam bangun dari tubuh anak perempuannya lalu bangun duduk di sebelah.
"Ayah tak nak teman Dara mandi", tanya Dara memberi pandangan manja kepada bapanya sambil mengigit bibirnya.
"Dah-dah! Sebab nak teman kamu mandi la jadi sampai macam ni. Adoiiiii" kata Pak Itam sambil memakai semula kain pelikatnya.
"Okay Ayah.. Dara mandi dulu ya." kata Dara sambil memerhatikan bapa kandungnya yang sudah berada di meja kerjanya.
"Alhamdulillah.. Program Madrasah kita ni dapat sambutan.. Meriah!", kata Mustar yang selalu Pengerusi berasa amat lega program yang diusahakan mendapat sambutan.
"Ya.. Risau juga saya kalau tiada sambutan " kata Dr Ghazi selaku bendahari di Madrasah itu.
"Nihhh.. Saya dari tadi tak nampak Pak Pak Itam kita. Dia tak ada ke?" tanya Encik Amri kepada team Madrasah yang turut sama mengopi di lobi.
"Aku pun tak pasti la. Aku balik rumah kejap tadi. Letih sangat malam ni.Fuhhhhhhh" keluh Mustar
"Haihhhh panjang mengeluh Tuan Pengerusi kita ni.. Ada apa-apa cerita ke ni." sahut Tuan Ghaz yang baru sahaja tiba di lobi itu.
"Ada dapat barang baik kot malam ni. Kongsi lah sikit dengan kami-kami ni" celah Pak Arip dari meja sebelah sambil menghirup secawa kopi o.
"Haha.. Mengarutlah korang ni. Jangan nak mengarut" jawab Mustar sambil tersenggih
"Tak sekarang memang saya pelik sangat ni. Kedua dua orang kuat Madrasah kita ni tak ada dekat sini." kata Tok Johan, seorang persara tentera yang juga merupakan Naib Pengerusi di Madrasah.
"Nihhhh bukan setakat Pak Itam.. Encik Rafiz pun sama tak nampak dari tadi lagi" sambung Tok Johan lagi
"Ehhh.. Dia ada jer sini tadi masa kau dekat dalam. Tapi dari sejam lepas aku tak ada nampak dah", jawab Mustar
"Ya. Tadi kedua-dua ada sini saja sama-sama pekena kopi" Dr Ghazi menyambung.
"Ada je dekat Madrasah ni. Ada projek special. Haha. Tapi tunggu dulu lah.. Nanti saya bagi tau" kata Encik Amri kepada semua yang duduk mengopi semeja dengannya sambil mengerling ke arah Tuan Jefri yang sedang memberi fokus pada telefon bimbitnya tanpa pedulikan apa yang dibualkan itu..
"Kesian kau Jefri.. Bos kau sendiri makan anak kau..Haha", ketawa kecil Setiausaha itu kerena dirinya seorang sahaja yang tahu keberadaan Rafiz pada ketika itu.
YOU ARE READING
Malam yang panjang
RomanceNi kisah lama. Sebab tak nak nampak sangat kaitan dengan agama, aku tukar nama watak dan jawatan, lokasi dan situasi permainan watak yang difantasikan ini. Aku pada mulanya baca pun rasa tak seronok.. KURANG STIM! So dengan pembaharuan ini harap kor...