Jam di dinding pejabat Pak Itam sudah pun menunjukkan pukul 1 pagi.
"Fuhhhh sejuknya air dalam toilet ni. Dengan hujan lagi" Suzi yang baru selesai mandi wajib mengigil kesejukan, mungkin kerana di luar masih hujan lebat. Suzi memakai kembali semua pakaiannya. Dicapai telefon bimbit bagi berada di atas meja Pak Itam. "Alamak!! dah banyak kali Mama call ni. Mesti dia risau.. Adoiii" Gadis itu dengan tergesa-gesa mengatur langkah meninggalkan ruangan pejabat madrasah itu.
Semasa hendak melalui lobi, langkah kakinya terhenti. Suzi mula berdebar apabila melihat Pak Itam duduk semeja dengan bapanya Tuan Jefri dengan beberapa lagi jemaah lelaki yang lain."Macam mana kalau Daddy nampak aku datang dari arah pejabat pagi-pagi buta ni. Apa nak jawab nanti? Suzi mula mengomel sendirian di sebalik dinding lobi itu. "Kau buat apa kat sini?" tegur seseorang dari belakang Suzi. Dengan tidak berpaling, gadis itu terus menjawab"Saya nak ke tandas" "Ehhh!! Kalau macam tu Aku nak ikut sekali la." Terbeliak mata Suzi kerana dirinya sudah dapat mengenalpasti susuk tubuh yang berada dibelakangnya.
"Pak Itam" hanya itu yang keluar dari mulut gadis itu setelah berpaling mengadap pemilik suara itu tadi. "Aku tunggu kau dari tadi. Kenapa tak balik-balik pejabat lagi. Tu yang aku nak pergi periksa ni" kata Pak Itam lembut. "Hahh kata tadi nak ke tandas. Jom lah Pak Itam temankan. Tadi Dara yang temankan. Betul? Hehehe.." Pak Itam tersengih.
"Macam mana orang tua ni boleh tahu? Dara yang beritahu ke? Ke semua di rancangan dua beranak ni?" pelbagai persoalan bermain di minda gadis itu. "Dah tak payah nak fikir panjang. Jom aku temankan kau. Perempuan tak elok jalan sorang-sorang pagi buta ni" kata Pak Itam lalu menarik lengan Suzi mengikutinya ke aras tandas bersebelahan bangunan lobi. Masuk sahaja ke dalam tandas. Dengan pintu yang masih terbuka luas. Pak Itam mendorong tubuh Suzi ke dinding. Perut boroi Pak Itam Madrasah itu menghimpit tubuh anak dara Tuan Jefri. Gadis itu tergamam, namun dirinya masih memberanikan diri bertentang mata dengan Pak Itam..
"Errrrrr Pak Itam.. Jangan la macam ni" Suzi mula merenggek apabila merasa bonjolan di celah kangkang Pak Itam yang hanya memakai kain pelikat menempel rapat ke perutnya beransur-ansur membesar dan mengeras. "Cantik sungguh kau ni Suzi. Macam mak kau masa muda-muda dulu" kata Pak Itam sambil memandang tepat ke arah Suzi. "Ermmmmm" Suzi tidak menjawab. Matanya semakin melayu. Dirinya tidak sanggup lagi melawan padangan mata Pak Itam.
Beban ketakutan tadi sudah mulai beransur menjadi debaran berahi mengenangkan peristiwa di dalam pejabat tadi. Saat farajnya diteroka oleh batang tua Pak Itam yang gagah sehingga memberikan satu nikmat yang tidak terkata. Pak Itam mula melonggarkan cengkaman tanggannya. Tangan kirinya mulai menyentuh dagu gadis itu mendongakkan menghadap ke mukanya. "Mmmmmmmmm" Suzi tidak berupaya membantah apabila Pak Itam Madrasah itu mula mengucup bibirnya yang sedia terbuka dengan rakus sehingga membuatkan dirinya tidak dapat menahan diri lalu membalas kucupan lelaki yang selayaknya dipanggil datuk.
"Errrrmmmm gelinya misai Pak Itam ni auchhhhh" Suzi merenggek geli apabila lelaki separuh usia itu mula menjilat lehernya sambil tanganya liar meneroka setiap gunung dan lurah di tubuh gadis itu. "Sayang suka ke Pak Itam buat macam ni" Pak Itam bertanya bagi membangkitkan lagi rasa berahi dalam diri anak gadis itu. "Suka sangat ahhhhhhhh" hanya itu yang keluar dari mulut seorang gadis yang dalam keadaan pasrah dalam setiap perbuatan Pak Itam ke atas tubuhnya. Tak cukup bibir dan leher, kedua buah dadanya turut menjadi mangsa mulut Pak Itam itu.
"SLurrpppppp emmmm besaunya buah dada kau ni sayang. Sedapnya " Pak Itam meramas tetek anak dara yang masih berbungkus dalam baju. Tidak puas dengan itu, tubuh Suzi diangkat dan diletakkan di atas singki. Pak Itam menolak pintu bilik air itu lalu menguncinya dari dalam.Kain tudung Suzi di selak ke atas dan kini farajnya mula menjadi sasaran mulut dan lidah Pak Itam. "Slurrrpppp slurpppppp ermmmmm wangi nya pantat kau ni Suzi oiiii", kata Pak Itam sebelum lidah tebalnya menjilat lubang faraj Suzi. "Aaaahhhhhhhh jangan dekat situuuuu.. Ahhhhhhhhh" Suzi terkejut dengan tindakan Pak Itam menjolok jari sambil memasukkan lidah serentak ke lubang faraj gadis itu.
YOU ARE READING
Malam yang panjang
Storie d'amoreNi kisah lama. Sebab tak nak nampak sangat kaitan dengan agama, aku tukar nama watak dan jawatan, lokasi dan situasi permainan watak yang difantasikan ini. Aku pada mulanya baca pun rasa tak seronok.. KURANG STIM! So dengan pembaharuan ini harap kor...