"Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Sedaaappppnyaaa batanggg niiiii", suara desahan Dara memenuhi ruangan Pejabat Madrasah.
Mustar duduk tersandar di atas kerusi pejabatnya sambil anak kandung Pak Itam itu mula mendayung punggung ke atas dan ke bawah menelan keseluruhan batang tua Pengerusi itu.
Bibir kemaluan Dara bergesel-gesel dengan batang lelaki separuh usia itu. Lendiran nikmat yang keluar dari kemaluannya mulai membasahi batang zakar Mustar.
"Ohhhh henjut batang ni Dara.. Ahhhhhhh ketatnya burit kau ni Dara Ahhhhhhhh", desah Pengerusi itu sambil memaut pada punggung gadis itu. Saat Dara mendayung tubuhnya ke hadapan, Mustar menekan batang zakarnya sedalam-dalamnya pada rongga faraj Dara.
"Ahhhhhhhh... Ahhhhhhhhhh.. Besarnya batang niiiii.. Rasa penuh pantat Dara... Ahhhhhhh Yesssssssss..", Dara mendesah keras. Hujan lebat di perkarangan Madrasah itu menenggelamkan suara desahan mereka.
"Ohhhhh Ahhhhhhhhhhh.. lubang burit kau ni yang ketat sangat." Mustar melihat Dara kini menunggang batang zakarnya dengan liar. Kelakuan assistant muda itu bagaikan seorang sundal.
Sundal yang menunggang batang zakar Pengerusi demi memuaskan nafsu dirinya.
Rambut yang terhurai menutupi sebahagian wajahnya. Mata mereka tak terlepas dari pandangan antara satu sama lain.
Dara kini menukar rentaknya. Kepala Mustar dipeluk rapat ke arah dadanya. Kedua buah payudaranya menjadi sasaran mulut Pengerusi itu.
"Ahhhh.. Ahhh... Yes... Ahhh... Isap tetek Dara ni puas-puas... Ahhh... Ahhh...
Ummmppppphhh Sedapnya batang besar ni... Ahhhh.. Ahhhhh..." Desah Dara.
"Ahhh... Jom tukar... Ahhhh.. Nak sangat batang ni jolok pantat Dara dari belakang.... Ahhhh...", Dara bangun lalu menonggeng sambil tangannya menongkat pada meja kerja Mustar.
Mustar segera mengambil posisi di belakang Dara. Batang zakarnya diacukan kepada kemaluan anak kandung Pak Itam lalu dibenamkan sedalam-dalamnya.
"Ahhhh... Yesss... Jolok pantat saya ni Lebaaaiiiiiii. Ahhh... Henjut puas-puas!! Ahhhhh.... Ahhhhh..."
Desah Dara saat merasakan batang zakar Mustar menyantak pada pangkal rahimnya.
Pengerusi mula menjolok kemaluan Dara dari belakang. Dirinya menghenjut batang zakarnya sedalam mungkin. Menyantak keras pada kemaluan pembantu muda itu.
"Dara!!!... Ahhh... Aku nak pancut dah ni... Ahhhh... Batang aku tak tahan dahhhhhh Arghhhhhhhhhhhhhhhh."
"Pancut dalam... Ahhh... Penuhkan pantat Dara ... Ahhhh..."
--------------------------------------------------------------------------------------
" Hoiiii !!!! Apa yang kau dok mengelamun lagi dekat situ. Buka la pintu ni cepat"
Suara jerkahan itu membangkitkan Dara dari lamunannya.
"Ehhhh Ayah!! Tak ada lah.. Mana ada Dara mengelamun.. Eeiiiii itu pun nak marah" kata Dara sambil menjelirkan lidahnya kepada Pak Itam yang sedang mengjegilkan mata kepadanya.
"Dah lah! buka la cepat. Aku nak masuk mandi" tegas Pak Itam lalu merampas kunci dari tangan anaknya dan membuka pintu pejabatnya.
"Erkk elehhhh.. Yang garang sangat ni dah kenapa? bukan tadi dah berbahagia ke dengan si Suzi tu." Dara mengusik Pak Itam yang ketika itu sedang menanggalkan bajunya.
"Sebab letih la yang kira nak marah ni. Penat layan kan budak tu. Adoiiiii.. Macam nak putus batang aku ni dia kemut." kata Pak Itam sambil mengurut batangnya dari sebalik kain pelikat.
YOU ARE READING
Malam yang panjang
RomanceNi kisah lama. Sebab tak nak nampak sangat kaitan dengan agama, aku tukar nama watak dan jawatan, lokasi dan situasi permainan watak yang difantasikan ini. Aku pada mulanya baca pun rasa tak seronok.. KURANG STIM! So dengan pembaharuan ini harap kor...