Jam menunjukkan waktu hampir ke pukul 2.30 pagi. Bunyi erangan Rafiz bersama seorang gadis bersahutan di dalam bilik mesyuarat itu ditenggelami oleh bunyi hujan lebat yang mencurah-curah di perkarangan Madrasah.
"Ummmmmmmm Aahhhhhhhhhh Encik Rafiz!!!!", Kelihatan seorang gadis sedang terhenjut-henjut badannya dilambung oleh lelaki separuh usia yang sedang berdiri menyandar pada meja.
"Uummmmmmm Aduhhhhhhhh... Ketatnya pantat ni. Macam nak terputus kepala batang saya ni." erang Rafiz sambil mendukung tubuh kecil Suzi. Tangannya mengampu kaki gadis itu yang sedang terkangkang dengan tubuh bergantungan pada batang zakar kekar yang sedang terpacak di dalam rongga kemaluan Suzi.
"Ohhhhhh Yessssss Ahhhhhhh.. Bestnya macam ni yessssssss", desah Suzi saat rahimnya ditekan-tekan kepala zakar akibat dari tubuh kecilnya dilambung ke bawah dan ke atas berulang kali oleh Rafiz.
"Ohhhhhhhhh.. Kamu pun hebat sangat Sayangg!!! Pandai layan jantan.. Arghhhhhh", Rafiz mendesah keras kerana kenikmatan syahwat yang diterimanya ketika itu dirasakan sangat maha hebat.
"Aaaahhhhhhhhh Encik Rafiz yang ajar.. Ahhhhhhhhh Sedaaaaapnya.. Aaaaahhhhhhhhh", renggek Suzi manja sambil bertentang wajah dengan Rafiz yang ketika itu ternganga mulut beliau saat gadis itu mengemut kuat batang zakarnya.
"Suzi sayang Encik Rafiz ahhhhhhhhhh", Suzi yang berada di puncak syahwat ketika itu terus memeluk erat dan mencium bibir hitam bermisai kasar Rafiz.
"Ohhhhh Jaaanggaaaann.. Suzi nak lagi!!!!!", gadis itu merengek manja apabila Rafiz mencabut batang zakarnya dari rongga farajnya.
Rafiz terus memusingkan tubuh Suzi membelakanginya. Ditolak kepala serta badan Suzi kebawah sehingga gadis itu seperti berada dalam merukuk.
"Aaaaaaahhhhhhhh Encik Rafiz... Besarnyaaaaaaaaa Aaaaaahhhhhh", raung Suzi apabila batang zakar berurat itu kembali meluncur keluar masuk tanpa henti di dalam farajnya sambil kedua tangannya ditarik ke belakang oleh Rafiz.
"Arghhhhhh ketatnya adoiiiii.... Sedap sangat sayang.. Ahhhhhh Ahhhhhhhh", Rafiz mendesah sambil melihat Suzi yang mendongakkan kepala dengan badannya melentik membuatkan buah dada terbuai bebas mengikut rentak tujahan batang zakarnya mengerang kesedapan. Itu semua dapat dilihat melalui pantulan cermin di hadapan mereka berdua.
"Ohhhhh Noo!!!!! Saya dah tak tahan lagi Encik Rafiz!!!!! Ahhhhhhhhhhhhh Yesssssssss", Dengan satu keluhan panjang Suzi mencapai klimaksnya sekali lagi.
"Ohhhhh Ahhhhh Yessss.. f*** Y**!!! yeaashhhhhhhh", tercarut Rafiz sambil batang zakar beruratnya masih menghentam ke dasar rongga farajnya gadis itu.
"Ummmmmmmmm auchhhhhhh. Stop dulu pleaseeeee Ahhhhhhhhh..", pinta Suzi yang mengigil-gigil kakinya saat batang keras Rafiz tetap menujah lubang farajnya dalam keadaan sensitif setelah dirinya telah terpancut-pancut air nikmat seketika tadi.
"Fuhhhhhhhhhhhhhh Letihhhhhhhhhh!!!!! ", desah Rafiz keras lalu mencabut batang zakarnya dan terduduk menyandar pada kerusi sambil dadanya turun naik melepaskan lelah.
"Maaf Encik Rafiz! Suzi rasa geli sangat tadi... Tak tahan dan rasa macam nak terkencing", gadis itu berpaling dan berlutut dihadapan Rafiz, berharap lelaki itu tidak kecewa dengan layanannya sebentar tadi.
"No lah.. Ur the BEST!!! Saya pon dah lelah sebenarnya.. Hehe.. Tunggu saya ambil nafas sekejap", sengih Rafiz sambil tangannya mengurut batangnya yang kekal terpacak di hadapan Suzi.
"Encik Rafiz boleh lagi kan ni?", tanya Suzi risau melihat Rafiz yang tercungap-cungap nafasnya.
"Yer.... Sayang.. Saya letih sikit malam ni.. Bukan dengan kamu jer. Awal tadi dah seround dekat rumah.. Adoiiiii", keluh Rafiz.
YOU ARE READING
Malam yang panjang
RomanceNi kisah lama. Sebab tak nak nampak sangat kaitan dengan agama, aku tukar nama watak dan jawatan, lokasi dan situasi permainan watak yang difantasikan ini. Aku pada mulanya baca pun rasa tak seronok.. KURANG STIM! So dengan pembaharuan ini harap kor...