Dduummmmmmmmmm!!!!
Kedengaran bunyi dentuman guruh dan petir sambar menyambar di ruang langit Madrasah pada pagi itu.
Terdengar samar-samar suara Pak Itam yang sedang membaca surah di corong pembesar suara Madrasah.
Tetapi keadaaan di luar itu tidak diperdulikan oleh Ahli Madrasah yang sedang berada di dalam bilik mesyuarat pada ketika itu.
"Ohhhhhh Cucu Atuk!!!!", keluh Tok Johan saat batang tuanya dihisap oleh Suzi yang dalam keadaan melutut sambil memberikan lirikan menggoda kepadanya.
Mustar yang terangsang melihat aksi mereka berdua terus mengambil tempat di sebelah kiri gadis itu dengan batang zakar yang sedia keras terpacak.
"Errrmmmmm besarnyaaa", renggek Suzi dengan senyuman yang terukir apabila menyedari kehadiran Mustar di sebelahnya.
"Ohhhhhhhhh Suzihhhh oiiiiiiii", dengus Pengerusi itu saat kepala zakarnya yang lencun dengan air mazi dijilat rakus oleh anak dara Tuan Jefri.
"Arghhhhhhh Ohhhhhh Pandainya cucu atuk niiii Ishhhhhhhhh", Tok Johan juga mendesah apabila Suzi mengepit kemas batang zakarnya dicelahan buah dada montok gadis itu.
Encik Amri dan Dr Ghazi hanya melihat aksi berahi Pengerusi dan Timbalannya yang sedang dikerjakan oleh seorang gadis sambil melancap sendiri batang zakar mereka.
"Ahhhhhhhh Dah Suzi dah-dah Stop!!!! nanti terpancut lagi atuk", keluh Tok Johan lalu mengangkat tubuh gadis itu sehingga terlepas kepitan tetek Suzi pada batang zakar lelaki tua itu .
"Eeeemmmmmm !!! Suzi tak puas lagi hisap batang Atuk yang besar nii", renggek Suzi sambil mengangkang di atas batang zakar Tok Johan yang sudah sedia terpacak keras.
"Arghhhhhhhhh Ohhhh Cucu Atuk!!!!!! Ketatnyaaaa...", raung Tok Johan saat Suzi mula menurunkan pehanya sehingga kesemua batang zakarnya tenggelam ke dasar rongga kemaluan cucu saudaranya itu.
"Ohhhhhh Atuk!!!! ni batang paling besar yang Suzi dapat malam ni", desah Suzi lalu merapatkan badan ke tubuh datuk saudaranya sebelum lidahnya mula menjilat leher sehingga telinga Tok Johan.
"Ahhhhhhh Sedaaapnyaaa.. Ohhhhh Pandainya kemut... Ahhhhhh Gila betul laaaaaa", tercarut Tok Johan saat Suzi mula melancarkan aksi turun naik sambil mengemut ketat batangnya.
"Ahhhhhhh Atukkkk Sedaaaaaappp Ahhhhhhhhh", Raung Suzi sambil menghenjut batang datuk saudaranya dengas rakus sambil memberikan senyuman sundal yang kepuasan kepada lelaki tua itu.
Dr Ghazi yang ketika itu sudah dapat menahan nafsu syahwatnya terus melutut di belakang Suzi yang sedang menghenjut batang Tok Johan.
"Ohhhhhhhhh Dr!!!!! Jangan dekat situuuuuuu", renggek Suzi saat rongga dubur dijilat rakus oleh lidah Dr Ghazi.
Sluurrppppppp!!!! Sluurrppppppp...
"Mmmmmmmmmmmm Montok nya punggung cucu Tok Johan kita ni". ngomel Dr Ghazi sambil menampar bontot gadis itu.
"Nooo!!! Jangaaaan macam niii Sakit Ahhhhhhh", Suzi terjerit kesakitan tetapi terasa nikmat dalam masa yang sama apabila rongga duburnya dijolok oleh jari kasar Dr Ghazi.
"Pak cik dengan Pak Mustar!!! sini pleaseeeeeeeeeee", Suzi memanggil Mustar dan Encik Amri yang sedang berehat untuk mendekatinya.
Pengerusi dan Setiausaha itu faham akan kehendak gadis itu lalu terus mengambil posisi di kanan dan kiri Suzi.
"Ohhhhhhhhh Sayanggggg", desah Encik Amri saat batang zakarnya kembali menerima sentuhan dari tangan lembut anak dara Tuan Jefri itu.
"Suzi nak hisap dua-dua batang ni boleh?? Errrrrrmmmmm", renggek Suzi sambil memberikan lirikan manja kepada kedua-dua lelakk tua itu.
YOU ARE READING
Malam yang panjang
RomanceNi kisah lama. Sebab tak nak nampak sangat kaitan dengan agama, aku tukar nama watak dan jawatan, lokasi dan situasi permainan watak yang difantasikan ini. Aku pada mulanya baca pun rasa tak seronok.. KURANG STIM! So dengan pembaharuan ini harap kor...