1

21.7K 250 66
                                    

Medya;Korcan'ın evi.
Koymayı unutmuşummmm.🫠
Evi iki katlı ev olarak düşünün çok büyük değil.

Eveeettt hız kesmeden yeni kurgular paylaşıyorum.Taslağım dolu olduğu için yavaş yavaş emin olduklarımı çıkartacağım.Bu kurguya sık sık bölüm atmayacağım okumanız ve oylamanıza göre yazar ve bölüm atarım.
Keyifli okumlar olsun size.🍑

Şuan karşımda narin bedeniyle ders anlatan edebiyat hocamı ağzımın suyu aka aka dinliyordum.Oysaki dersleri siklemezdim bile. Zaten sikleseydim lisede altıncı yılımı okuyor olmazdım.Yirmi yaşındaydım,bu zamana kadar erkeklere hiç ilgi duymamıştım taki bu sene okulumuza yeni gelen edebiyat öğretmenimizi görene kadar.Onu görür görmez etkilenmiştim.Yeşil orman gözleri, bembeyaz teni,kumral uzun saçları,pembe dolgun dudakları,narin küçük bedeni bende onu inlete inlete sikme istediği uyandırıyordu.Onun o küçücük bedenine yapacağım işkenceler gözümde canlanırken onu daha fazla istiyordum.

Yapacaktım onu sadece bana ait yapacaktım.Benden başka kimse ona dokunamayacak,sesini duyamayacak ve onu göremeyecekti.O yüzden bir plan yapıp kendime güvenmesini sağlayacaktım.Bunu risksiz yapmalıydım.Dersin bittiğini belli eden zil çaldığında sınıftakiler hızlıca toplanmış ve akın ederek sınıftan çıkmıştı.Hoca sınıftan en son çıkardı her zaman.Yavaş yavaş çantasını toplar sonra çıkardı.Bende onun gibi çantamı yavaşça toplayıp oturduğum sıradan kalktım ve onu doğru adımladım.

"Merhaba hocam nasılsınız?"

      "İyiyim Korcan sen nasılsın,nasıl gidiyor dersler."

     Çok sevimli narin bir insandı ve kibar.Böyle olunca ona daha çok sahip olmak istiyordum. İçim kor ateş gibi yanıyordu.Bir an önce onu elde etmeliydim.Dayanacak gücüm yoktu.Ona karşı herhangi bir sabır gösteremiyordum.

       "İyiyim hocam.Dersler idare eder ama sizin dersiniz de biraz zorlanıyorum acaba bana özel ders verme gibi bir imkanınız var mı?Buna ihtiyacım var yardımcı olursanız çok mutlu olurum.Siz iyi anlatıyorsunuz dersi o yüzden lütfen bana özel ders verin."

      Nefes almadan kurmuştum lafımı.Aklı karışmış gibi bakıyordu.O yüzden hafifçe gülümseyip elini koluma atıp sıkmıştı.Bilseydi o dokunuşun bende nelere sebep olduğunu öyle dokunur muydu bana.

    "Peki Korcan dediğin gibi yapalım.Sende artık okuldan mezun olmalısın zorlanıyorsan sana seve seve yardımcı olurum.Ne zaman ve nerede yapmak istersin dersi ben sana uyarım."

     Sabrım yoktu tabiki de hemen olmalıydı bu iş.Bu kadar hızlı olmasını beklemiyordum bu işin.Dedim ya fazlasıyla kibar bir insandı, kırmıyordu kimseyi ve bu benim sikimin oynamasına sebep oluyordu.

      "Yorgun değilseniz eğer şimdi yapalım mı dersi ne kadar erken o kadar iyi."

     Güzel gülümsemelerimden birini takmıştım yüzüme.Bende reddedilecek insan değildim. Uzun boyum ve iriliğim,siyah kıvırcık saçlarım ve siyah gözlerim,esmer tenim,yüzüme tam oturan kalkık küçük burnum,kırmızı dolgun dudaklarım yani kimsenin cazibeme dayanamayacağı kadar iyi bir görüntüm vardı.Karşımdaki adamın güler yüzüne baktığımda gülümsememin işi yaradığını anlamıştım.

     "Tamam şimdi başlayalım o zamn dediğin gibi ne kadar erken o kadar iyi."

      Ona neler yapmayı düşündüğümü bilse böyle der miydi acaba?Zannetmem ben çabuk olmasını istiyordum çünkü hemen altıma almak istiyordum onu.Götüreceğim yerde kimse bulamazdı bizi.Zaten planımı çoktan yapmıştım.Zengin olduğum için paranın açabileceği bütün kapıları açacaktım.

Harman bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin