5

9.7K 145 22
                                    


Keyifli okumalar.🍑

     İçinde yuvalandığım sıcak delik.Bir şeyi bu kadar sevebileceğim aklımın ucumdan geçmezdi.Sıcak deliğin içinde git gel yaparken sikimi içine çekmesi,sıkıştırması beni fazlasıyla zevke getiriyordu.Altımdaki beden deliğinde olan sikime alışmış ve benimle birlikte aldığı yoğun zevkten hiç durmadan inim inim inliyor ve daha fazlasını istiyordu. Demiştim benim kadar o da açtı zevk almaya.

      "Immm...Korcan...daha hızlı,daha derine."

    Deliğinin acısı geçince altımdaki beden hiç durmadan daha fazlasını istemişti ve ben o inleyip yalvardıkça daha da sert olmuştum.Yüz üstü çevirdiğim bedeni kollarını arkadan çaprazlayarak hızlı ve sert biçimde vuruşlarımı yapıyordum.Yumuşak kalçaları her vuruşumda sallanıyor ve ortaya muhteşem bir tenin tene çarpma sesi yayılıyordu.Ah ben bu deliği yedi yirmi dört sikerdim.

"Bebeğim,artık benimsin değil mi?Seni her zaman bu şekilde inletmek,sikimi sıcak dar deliğinde ısıtmak istiyorum."

Ard arda sert ama duraklayarak sikimi iyice köklemiş ve Sefa'dan güzel sesli inlemeler almıştım.İstediği kadar sesli inleyebilirdi. Her şey serbestti ona.

"Ahh....Korcan,ahh...daha derine giriyorsun bu beni çıldırtıyor daha fazla,lütfen daha fazla."

Yalvarması o kadar hoşuma gidiyorduki onu sırt üstü çevirip tekrar köklemiştim içine. Ondan aldığım memnunluk dolu inlemeler beni daha da kendimden geçiriyordu.Kollarımı bedenine sıkıca sarmış ve sabitlemiştim.Hızlı hızlı vuruşlarımla çıkan sesler ikimizi daha da doruklara çıkarıyordu.Göz yaşları akan Sefanın yanağına sıkıca öpmüş ve ardından güzel dudaklarını ağzıma hapsetmiştim.Bir yandan vuruşlarımla ağzımın içine inliyor bir yandan aldığı zevkle mırıltılar çıkarıyordu.

"Korcan,ahh...geleceğim lütfen dokun bana."

Sefanın dediği şeyle onu hiç bekletmeden bedenimi üstünden kaldırmış ve hızımı biraz yavaşlatarak daha derin vuruşlar yapmaya başlayıp pembe kalın sikine elimle git gel yapmaya başlamıştım.Birkaç yavaş ama sert vuruştan sonra Sefa karnına ve elime boşlamıştı.Çok rahatlamış görünüyordu,sanki üstünden tonlarca yükü almışım gibi derin derin nefesler alıp veriyordu ve şimdi göz yaşları daha fazla akıyordu.Ne olduğunu bilmiyordum ama ben boşalana kadar duygusallığa girmemeliydi.

"Biraz daha dayan bebeğim yine ağlama, devam etmek zorundayım daha boşalmadım ben."

Kafasını sallayıp devam etmem gerektiğini belli etmişti.Bende sonlarımdaydım zaten. Sefanın üzerine doğru eğilip dudaklarına bir öpücük bıraktıktan sonra git gellerime başlamıştım.Sefa boşaldığı için hassastı bu yüzden on kat daha fazla inliyor ve kıvranıyordu.Ama dayanmalıydı.

"Korcan biraz hızlan,çok zor bu şekilde dayanması."

Dudaklarına dudaklarımı dayayıp daha hızlı girip çıkmaya başlamıştım.Birkaç kere daha sert bir şekilde içine girdikten sonra sona ulaşmış ve hiç beklemeden bütün menilerimi sıcak deliğine akıtmıştım.Gelen rahatlama hissiyle Sefanın üstüne kendimi bırakmış ve ikimizde derin derin soluklanmaya başlamıştık.

"Çok güzeldi,gerçekten ilk başta canım çıkıyor gibi hissetmiştim ama sonrası,sonrası bir harikaydı.Bu zamana kadar korkupta bunu yapmamış olmam bir aptallık."

Dediği şeylerle gülmüştüm.Hoşuna gitmiş olması iyiydi çünkü zevk almaması hoşuma gitmezdi ve hiç hoş bir durum olmazdı.

"Benim içinde harikaydı arzuladığım bedenin her içini doldurduğum da deli gibi inlemesi bir hayli iyiydi.Birde iyiki yapmamışsın,ilkin olmam aşırı derecede iyi bir olaydı."

Harman bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin