3

13.4K 180 41
                                    

Keyifli okumalar🍑

    Çırılçıplak yaptığım Sefa yatağımda boylu boyunca uzanıyordu.Harika bir görüntü sunuyordu bana.Aç kurt gibi bakıyordum,uzun zamandır hayalini kurduğum beden şuan karşımdaydı ve ben bu bedene izlerimi bırakmak için sabırsızlanıyordum.

   "Daha önce cinsel ilişkiye girdin mi?Yani deliğine hiç sik aldın mı?"

   Bacaklarını birbirine bastırıp kafasını çevirmişti.Sanırım sorduğum soru onu utandırmıştı.Ama benim yanımdayken utanmak yanından bile geçmemeliydi. Çünkü çok güzel şeyler yapacaktım ona ama şimdi değil.Önce bana alışması gerekiyordu.

"Bebeğim bu kadar utanmamalısın benim yanımda ne kadar arsız olursan o kadar eğleniriz."

Söylediğim şeylerle bana bakmış ve cesaret toplamaya çalışmıştı.İstiyordu onu sikmemi gözlerinin parıltısından belliydi.O yüzden iyice cesaretlenmesi için üzerine doğru eğilmiş dudaklarımı dudaklarına yaslamıştım.Temas gerçekleştiği an derince bir nefes vermişti. Nefesi sus çizgimi yalayıp geçmişti ve bu nefes benim onun dudaklarını ağzımın içine almam için bir uyarı gibiydi.

     Alt dudağını yavaş bir şekilde ağzımın içine almıştım.Çekingen bir tavırla o da benim üst dudağımı hapsetmişti ağzının içine.Alt dudağını emmeye başladığımda o da bana aynı şekilde karşılık verip üst dudağımı emmeye başlamıştı. Kendine engel olamıyor ve nefesinin sürekli sus çizgimi yalamasına izin veriyordu. Heyecanlandığı için böyle olduğunu biliyordum çünkü kalbinin atışını neredeyse duyuyordum.

     Yataktan destek aldığım bir elimi kaldırıp güzel pürüzsüz bacaklarına atıp yukarıya doğru kırmıştım.Benim üstümde kıyafetlerim olmasına rağmen deliğinin üstünde onun için kalkmış sikimi hissetmiş olacak ki sus çizgime kesik kesik nefesler verdi.Dudaklarımı dudaklarından ayırıp yüzüne baktım.İstekli bir şekilde bana bakıyordu ama az önce utanıp cevabını vermediği soruyu tekrar sormak durumunda kalmıştım bilmem gerekiyordu.

"Bebeğim tekrar soruyorum daha önce bu tatlı deliğine birini aldın mı?"

Bu sefer az önceki utanması gitmiş olacak ki direkt gözlerimin içine bakıp kalçasını oynatıp kalkmış sikime kendini sürtmüştü.Bu yaptığı benim yüzümde çarpık bir gülümseme oluştururken onun da yüzünde küçük bir tebessüm oluşturmuştu,işte şimdi her şey rayına oturuyordu.

"Sadece parmaklarım başka bir şey kabul etmedim içime,seni içime almaktan mutluluk duyacağım bu zamana kadar cesaret edememiştim.Ama şuan altında inim inim inlemem gereken kişinin sen olduğunu anlayabiliyorum."

Bir elini boynuma atıp kısa saçlarımı okşamaya başlayıp kafamı kendisine doğru eğdikten sonra kulağıma fısıldamıştı cümleleri. Kurduğu cümleler benim çok fazla hoşuma gitmişti.Bu kadar çabuk kabul etmesi beni bir hayli şaşırtsada sanırım o da artık içine birilerini almak istiyordu ve benim doğru kişi olduğumu düşünüp kendini bana teslim etmesi de açıkça gururumu okşamıştı.Onun ilki olmakta ayrı bir histi. Bacağında ki elimle kaba etini sıkmış ve ondan acı dolu bir inleme almıştım.Alışmalıydı onun canını daha çok yakacaktım çünkü.

Sefanın üzerinden kalkmış üzerimdeki bütün kıyafetleri çıkartıp çırılçıplak kalmıştım. Hemen az önce ayrıldığım yere geri gelmiş ve sefanın üstünde yerimi almıştım.Güzel dudaklarına yanaşıp yalamış sonra da alt dudağını ağzımın içine almıştım.

     Dudaklarından ayrılıp boynuna kadar ıslak yol çizerek boynuna geldikten sonra ince deriyi yalamış ve daha sonra ısırmıştım. Sefa anında acı bir inleme bırakırken odaya,o acı inlemesi beni daha da fazla zevke getirmişti.Boynunda izler kalacak şekilde emip ısırdıktan sonra ıslak yol çizmeye devam etmiş ve pembe meme ucuna gelmiştim,minik tepecikler benim için dimdik duruyordu beni em diye çığlık atıyorlardı resmen.

    Hiç acele etmeden dik uca dilimle okşamış ve etrafında bir tur döndürdükten sonra hızlı hızlı dil darbeleri atmıştım.Kulağıma dolan küçük inlemeler hoşuma gitmiş ama daha büyük inlemesi için dik ucu ağzıma almış ve ısırmıştım.Ondan aldığım acı dolu inleme keyfimi daha çok yerine getirmişti.Dik ucu hızla emiyor ve ısırıyordum.

     Öyle güzel inlemeler bahşediyordu ki bana şuan boşalabilirdim.Ama sıcak deliğine girmeden boşlamayacaktım.Bütün menilerimi içine akıtmak istiyordum.Diğer memesine doğru yine ıslak bir yol çizip dik ucu ağzıma aldım ona da aynı işkenceleri yaptım. Teninde dokunmadığım,dilimin değmediği bir nokta bile kalmayacaktı.Karnına doğru ıslak bir yol çizerek göbek deliğinin etrafında dilimi gezdirdikten sonra bel çukarlarını emerek ve ısırarak kasıklarına doğru geldim.Kalkmış ve hafiften sızdıran sikine bir öpücük bırakmış hiç dinmeyen inlemelerine karşı sesli bir inleme bırakmıştı.

       Sefayı yüz üstü çevirmiş ve ensesinden başlayarak bel çukuruna kadar emerek,ısırarak ve yalayarak inmiştim.Kalçalarına geldiğimde yumuşak etli kalça yanağını ağzımın içine almış bir yandan orayı emip ısırıyordum bir yandan diğer yanağını elimle sıkıp gözüken deliğini elimin yanıyla okşuyordum.

      Hareketlerimi hızlı tutup diğer kalça yanağından aynı işlemler yapmış ve sonunda hasretinden yandığım tatlı pembe deliğe ağzımı dayamıştım.İki yana ayırdığım kalçalardan elimi çekerek karnına sarmış ve kafamı dahada bastırmıştım küçük deliğe. Hiçbir şey yapmadan birkaç dakika beklemiş ve deliğinin üstünde soluklanmıştım.Deliğini ağzıma almamın sarhoşluğuyla kendimden geçmiştim.

Bu geçmişlikle karnına sardığım elimle karnına parmaklarımı geçirmiştim. Etine parmaklarımı batırdığımda kısık sesle inleyen Sefa acı bir inleme bırakmıştı odaya. Yeterince soluklandığımı düşünerek ağzımın içindeki deliği vakumlamış ve serbest bırakmıştım. Daha sonra dil darbeleriyle birlikte emiyor ve dilimi deliğine bastırıyordum.Birkaç dakika o şekilde tatlı deliğin keyfini sürdüm.Dediğim gibi Sefa sandviçi yerken çıkardığı mırıltılardan çıkarmıştı ve nasıl hoşana gidiyorsa asla mırıltıları ve arada bıraktığı minik inlemeleri durmamıştı.O inlemelerini bıraktıkça bende daha fazla gaza geliyor ve daha çok emiyordum deliğini.

Beni sarhoş eden deliğinden ağzımı hiç ayırmak istemesemde artık içine girmek istiyordum.Fazlasıyla dayanıklı bir insandım ama tatlı deliğinin ağzımda oluşturduğu güzel hisle şimdiden sızdırmaya başlamıştım.Sefanın tatlı deliğinden ağzımı çekip kasılıp gevşeyen deliğe bakmıştım gerçekten tam ağzıma ve sikime göreydi.Doğru bir seçim yaptığımı biliyordum.Tatlı deliğe baş parmağımla biraz baskı uyguladıktan sonra Sefayı sırt üstü çevirmiştim.Sefa kıpkırmızı olmuş sıratıyla ve bayık bakan gözleriyle bir sanata eseri gibi duruyordu,benim yaptığım sanat eseri. Yüzümde oluşan gülümsemeyle üstüne doğru eğildim.Patlamak üzere olan sikimi hiç umursamadan yine o güzel dudaklara atılıp öpmeye başladım.İkinci favorimdi bu dudaklar.

Dudaklarımı dudaklarından ayırdıktan sonra kafamı kaldırmış ve yüzüne bakmıştım. Çok güzeldi,bakmaya doyamadığım kadar güzel yatağımda görmek istediğim bir beden ve zevkten dağılmış hali.

"Çok güzel görünüyorsun,nasıl hissediyorsun?"

"Ben sadece bu kadarla bu hale gelebileceğimi düşünmemiştim,ben...ben deliğimdeki ağzından çok hoşlandım."

Nefes nefese ve kendimi kaybetmiş bir şekilde zar zorda olsa cümlesini tamamlamıştı. Bundan sonra her altıma aldığımda deliğinde soluklanmaktan kendimi ve onu esirgemeyecektim.Zaten tek taraflı olan bir şey olsun istemiyorum.Ben cani değilim sadece sekste isteklerim farklı.Sefada bana uyabilirse bu ilişkinin uzun sürebileceğini biliyordum. Bildiğim bir şey daha var o da Sefanın fazlasıyla sekse ihtiyacı olduğuydu.

"Daha bir şey görmedin bebeğim,sikimi içine aldığında daha fazlasını hissedeceksin,sen ne kadar çok zevk alırsan ki alacaksın,bende aynı şekilde zevk alacağım,hiçbir şeyin tek taraflı kalmasına izin vermeyeceğim.Ama şunuda bil sıradan bir ilişki yaşamayacağız."

Dediğim şeylerle zevken kısılmış gözleri kocaman olmuş ve kıpkırmızı olan suratı daha da kızarabilirmiş gibi kızarmıştı.Beyaz tenine yazılan fazla kırmızılık şuan benim sikimde oluşmuştu bunu biliyordum ama asla acelem yoktu.Ne kadar onun tatlı deliğine girmek için can atıyor olsamda psikolojik olarak zarar vermek istemiyordum ona.Yani biraz daha güven oluşturma çabalarına girmeliydim.

"Ben çok sabırsızlanıyorum ve dayanamıyorum.Biliyorum benden daha zor durumdasın.Neden bu kadar beklediğini biliyorum ama lütfen artık içime gir,artık tatmak istiyorum bu zevki."

Harman bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin