2

14K 194 95
                                    

Keyifli okumalar.🍑

    Mutfağa girip bizim için atıştırmalık bir şeyler hazırlamaya başladım.Atıştırmalıkları tabağa koyup salona geri dönmüştüm.Sefa bakmaya doyamadığı salonu incelemeye devam ediyordu.Elimdeki tabakları orta sehpaya koyup koltuğa oturdum.

      "Gözlerini alamıyorsun salondan Sefa çok beğendim sanırım.Diğer odaları da sana gezdiririm eminim oralarıda beğeneceksin."

Heyecanla kafasını sallamış ve önüne bıraktığım tabaktaki sandviçi yemeye başlamıştı.Lezzetli bulmuş olmalı ki yerken mırıltılar çıkartıyordu.Ben de onun deliğini yerken böyle mırıltılar çıkarır mıydı acaba? Bunu daha sonradan öğrenecektim.

"Ellerine sağlık çok güzel olmuş sandviç."

"Afiyet olsun daha sonra acıkırsan yine yaparım."

"Teşekkür ederim, şimdi istersen kitaplarını getir çalışmaya başlayalım."

Onu kafamla onaylamış kitaplarımı alıp orta sehpaya koymuştum.Sehpa alçak olduğu için yere oturup çalışacaktık.İkimizde yere oturduktan sonra Sefa kitabı açmış ve anlatamaya başlamıştı ama benim umurumda dahi değildi ne dediği.Sadece konuşurken hareket eden dudaklarına takılı kalmıştım.
Pembe dolgun dudaklar.Ağzımın içine alıp iştahla emebileceğim kanatana kadar ısıracağım dudaklar.Çok istiyordum bunları yapmak o yüzden elimi uzatmış ve çenesinden tutup kendime doğru çevirmiştim kafasını.Göz göze geldiğimizde şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu.Bir müddet gözlerimi gözlerinden ayırmayıp dudaklarını okşamaya başladım.

"Ne kadar güzel ve dayanılmaz olduğunun farkında mısın Sefa?Sana dayanmak benim için çok zor.Söylesene senin güzelliğin karşısında ne yapmalıyım nasıl tutmalıyım kendimi.Sürekli seni öpmeyi altımda inim inim inletmeyi düşünüyorum söylesene bunları nasıl düşünmeyeyim."

Hala gözlerime bakıyordu ben ise yüzünün her köşesini seviyordum.Mayışmış ve hızlı hızlı nefes almaya başlamıştı.Heyecandan mı korkudan mı bilmiyorum ama çokta umurumda değildi dudaklarını öpmek istiyordum ve o sessiz kaldıkça bu cesareti kendimde bulup onun dudaklarına dudaklarımı bastırdım.Beni itmedi daha da cesaret alıp alt dudağını emip ısırmıştım. Ondan aldığım acı dolu tıslama çok hoşuma gitmişti.Isırdığım yeri emip geri çekmiştim kafamı.Hala bir tepki vermiyordu.

"Sefa benimle birlikte olmak ister misin? Doğrusu bunu sorsam da zaten yanımda kalacaksın.Yanımdan biraz bile öteye gidemezsin artık beni anlıyor musun?"

      Çenesinden sıkıca tutup bana bir şey demeden dudaklarını öpmeye başladım. Gözleri şokla açılmış bir şekilde bakıyordu şimdi.Birkaç saniye sonra kendine geldiğinde beni itmiş şok olmuş yüz ifadesiyle bana bakıyordu.

     "Ben anlamıyorum ne demek istiyorsun?Beni tutsak mı tutacaksın burada?"

     "Seni burada tabiki de tutsak tutmayacağım.Sadece bana ait olmanı istiyorum ve benden uzaklaşmamanı.Belki de tutsak tutmak deniyor buna neyse çokta önemli değil bence. Demek istediğim bu saatten sonra buradan hiçbir yere gidemezsin. Az önce ömrümün sonuna kadar burada yaşayabilirim demiştim şimdi onu seve seve gerçekleştirebilirsin. Değil mi benim tatlı Sefa'm."

      Şaşkın gözleri dediklerimden sonra korkuyla dolmuştu.Yerden destek alarak ayağa kalkmış ve çantasını alıp kapıya doğru ilerlemişti.Ama bilmiyordu ki ben istemeden bu evden dışarı çıkmazdı.Elini kapıya attığında açmaya çalışmıştı ama kapı açılmamıştı. Korkuyla dönüp bana bakmaya başladı tekrardan.

Harman bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin