12

6.5K 117 35
                                    

Keyifli okumalar.🍑

Sefa;

Korcan beni sadece daha başlangıçta mahvetmişti.Bundan sonrasında neler yapacak bilmiyordum ama sabırsızlıkla bekliyordum. Yaptıkları ne kadar canımı acıtsa da verdiği zevk acının üstüne geliyordu.Bu kadar hoşuma gideceğini düşünüyordum.

Korcan beni sırtüstü çevirmişti,o kadar gücüm çekilmişti ki haraket edemiyordum. Titreşimden dolayı bir hayli hassaslaşan deliğim her şeye tepki veriyor ve acıyordu. Büyük bir boşluğa düşmüştü.Korcan bu sefer bileklerime farklı bir kelepçe takmıştı, bacaklarımıda başımın hizasına kaldırıp ikili olan kelepçenin diğerine takmıştı.Şuan ki pozisyonum çok utanç vericiydi.Çok savunmasız duruyordum bir yandan bu duruma azsam da bir handan heyecanlanıyordum.Korcan'ın ne yapacağı belli olmuyordu.

Korcan beni pozisyona soktuktan sonra yataktan uzaklaşarak bir kaç tıkırtı yapıp geri gelmişti şuan ne yaptığını bilmiyordum, göremiyordum o yüzden kalbim çok hızlı atıyordu.Korcan yatağa yaklaşıp açıkta kalan deliğime doğru hamle yapmıştı.Deliğimde hissettiğim soğuklukla önce dona kalmış sonra ise deliğimden içeri kayan şeyin buz olduğunu anlamıştım.Buzu deliğime sokar sokmaz derince inlemiş ve cayır cayır yanan deliğimin ateşini söndüren buzu deliğimi sıkılaştırarak içeri hapsetmiştim.Bir yandan harika hissettirip bir yandan deli gibi canımı yakması ağzımdan inlemelerin eksik olmamasını sağlamıştı.Hem deliğime buzu iyice çekiyor hem de inim inim inliyordum.

"Sakin ol bebeğim bu daha bir tanesi."

Buzların devamının geleceğinin habercisi olan konuşmadan sonra deliğim etrafında bir buz daha gezdirilmiş ve daha sonra yine deliğimden içeri itilmişti.Bir yandan inliyor bir yandan buzun soğukluğuyla kıvranıyordum. Sonradan Korcan ardı ardına beş buzu daha içime sokmuş ve beni kıvrandırmıştı.Buz deliğime iyi gelmişti hissettiğim sıcak sızı gitmiş soğuk bir sızıya bırakmıştı kendini,daha az acıyordu.

Korcan bir buzu deliğimden sikimin üstüne doğru gezdirmiş daha sonra karnımdan göğüslerime doğru çıkmaya başlamıştı.Meme uçlarıma elindeki buzları sürtüp meme uçlarımı dimdik yaptıktan sonra meme ucumun birini ağzına alıp emip ısırdı. Hissettiğim hafif sızıyla zevk suyum daha fazla akmaya başlamıştı.Boşalmak istiyordum ama sikim sızım sızım sızlıyordu.Korkuyordum boşalmaktan.

    Meme uçlarıma hem buzla hem ağzıyla işkence eden Korcan acı çektiğimi anlamış olacak ki meme ucumu ağzından çıkartıp gülümseyerek bana bakmıştı.Resmen acı çekmemden zevk alıyordu ama sıkıntı şuki bende acı çekmekten hoşlanıyordum çünkü sikimin acımasına rağmen daha da zevke geliyor ve boşalmak için can çekişiyordum.

    "Bebeğim boşalmak istiyorsan boşalabilirsin sikini tutan yok."

    Dediği anda bir elini sikime indirip avucunun içine alıp sıkmıştı.Yüksek sesle acı dolu çığlığımı bırakıp Korcan'a yalvarmaya başlamıştım.

     "Ahhh..Korcan,lütfen bırak ahhh,acıyor."

    Ben acı içinde kıvranırken bir yandan boşalmak isteyen sikimin ucuna parmağını bastıran Korcan'la acıyla harmanlanmış inlememi odaya bırakmıştım.Hissettiğim acıyla her yerimden terler akmaya başlamıştı. Bedenim ıpıslaktı.

      "Bebeğim böyle tepkiler vereceğini hiç düşünmemiştim,ilk baştan pes eder güvenli kelimeyi söylersin diye düşünüyordum."

     Güvenli kelimeyi unutmuştum bile acıyla harmanlanan zevkin doruğuna çıkıyordum ve beynim pelte pelte olmuştu şimdiden.Bütün gücüm tükenmişti ama bu zevktende mahrum kalmak istemiyordum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 05, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Harman bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin