7

6.5K 101 20
                                    

      
Keyifli okumalar.🍑

   Sefa'yla birlikte alışveriş merkezine gelmiş,hiç beklemeden arabadan indikten sonra alışveriş merkezine doğru ilerlemeye başlamıştık. Yürüyen merdivenlere bindikten sonra üst kata çıkmış ilk önce Sefa'ya kıyafet almak için erkek ürünleri satan bir mağazaya girmiştik. Sefa'yla birlikte etraftaki kıyafetleri incelerken Sefa eline koyu yeşil bir t-shirt almıştı.

"Yeşil sana yakışacaktır,beğendin mi bunu?"

    Sefa'ya sorduğum soruyla kafasını sallayıp beğendiğini belli etmişti.T-shirtin farklı renkleride mevcuttu rahat bir şeye benzediği için bütün renklerini alacaktım.

"Bütün renklerini alalım o zaman rahat bir t-shirte benziyor değişik değişik giyersin. Denemek ister misin?" 

      "Hayır denemek istemiyorum bedenimi biliyorum,çabukcak alışverişi bitirip yemek yemeye gidelim."

      Yemek yemeyi bu kadar sevdiğini bilmiyordum ama sorun değildi hep dediğim gibi neyden eksik kaldıysa onu önünden eksik etmeyecektim.Yanımıza gelen satış elemanıyla ona t-shirtün bütün renklerini istediğimi söyleyip mağazadan başka şeyler bakan Sefa'nın yanına doğru ilerledim.Sefa neyi beğendiyse hepsinin bütün renklerini alıp mağazadan çıkmıştık.

     Başka bir mağazaya doğru ilerlerken yanımda yürüyen Sefa'nın adımları yavaşlamış ve kadın kıyafetlerinin satıldığı mağazanın vitrinindeki mankene giydirilmiş kıyafeti incelediğini görmüştüm. Kadın kıyafetlerine bir ilgisi olup olmadığını bilmiyordum ama böyle bir şeye ilgisi varsa sorun değildi istediği her şeyi alırdım ona istediği şekilde giyenebilirdi o yüzden yanımdaki bedenin kolunu tutmuş ve kendime doğru çevirmiştim yavaşça.Yüzü bana dönen Sefa kendine gelir gibi gözleri kocaman olmuş bir şekilde bana bakmıştı.Neden öyle baktığını anlamıştım ama korkacağı ve çekineceği hiçbir şey yoktu,bunu ona belli etmek için kolundaki elimi yanağına çıkarmış ve yanağını okşamaya başlamıştım.

       "Sefa,kadın kıyafetlerine ilgin mi var?"

       "Ben...ben sadece.."

       Bocalayan Sefa'yla sorun olmadığını göstermek için boşta olan yanağına sıkı bir öpücük bırakmış ve ardından geri çekilmiştim.  Ani öpücükle gözleri iyice büyüyen Sefa fazlasıyla şirin duruyordu şuan.

       "Sorun olmadığını bilmeni istiyorum sen istiyorsan sorun değil o yüzden kendin ol ve mankenin üzerindekileri beğendiysen onları alalım.Hatta içeri girip başka şeylerde beğenip alalım."

        "Ben bilmiyorum sadece mankenin üzerindekiler dikkatimi çekti ve üzerimde nasıl durur diye merak içerisine girdim bir an."

      "Tamam o zaman alıp görelim nasıl durduğunu ne dersin."

      Sefa kafasını sakladıktan sonra mağazadan içeriye girmiş ve mankenin üzerinde olan beyaz dantelli büstiyer beyaz şort etek ve lila ceketi,orada olan çalışana söylemiş ve Sefa'nın bedenine göre kenara ayırmıştık.

      "Şuradaki fiyonklu cropuda alabilir miyim çok hoşuma gitti mümkünse diğer renklerinide almak istiyorum."

       Sefa'nın burada daha iştahlı alışveriş yapması gözümden kaçmamıştı,bir hayli hevesli duruyordu ama sorun değildi isterse bu mağazayı ona satın alırdım yeterki onun yüzü hep böyle gülsün.Sefa beğendiği bir kaç kombini daha aldıktan sonra aldıklarımızın parasını ödeyip o mağazadan da ayrılmıştık. Sefa'nın yüzü bir hayli mutlu ve huzurlu duruyordu.Elindeki az önce aldığımız kıyafetlere bakıp bakıp tatlı gülümsemesini yüzüne yerleştiriyordu, onunla birlikte benimde yüzümde bir gülümseme oluşuyordu.

Harman bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin