အပိုင္း (၄)

286 46 8
                                    

(Zawgyi)

Part-4

"မေန့က အိမ္ကို ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္‌ေခါ္လာတယ္ဆို ကိုကို "

မနက္ခင္း ထမင္းဝိုင္းေလးမွာ အသံစူးစူးေလးနဲ႔ေမးျမန္းလာေလေသာ ညီေလးငယ္ရဲ့ စကားေၾကာင့္ အထူးအဆန္း ျဖစ္သြားရေလတယ္။ ဒီကေလး ေက်ာင္းသြားေနတဲ့အခ်ိန္ပါ ဘယ္လိုလုပ္သိေနရတာလည္း ?

"ဘယ္လို သိေနတာလည္း မေမးနဲ႔ က်ေတာ္မရိွတုန္း သူစိမ္‌ေကာင္ေလးကိုအိမ္ကို ဘာလို႔ေခၚရတာလဲ ကိုကို အရင္က အလိုမဟုတ္ပါဘူး မေတာ္လို႔ လူဆိုးေတြဆိုဘယ္လိုလုပ္မလဲ "

သူစဉ္းစားေနတုန္းပဲ စြာေတးလန္ေလးက ကပ္ကပ္လန္ေနေအာင္ျပန္ေျပာေနျပန္တယ္။ ဒီကေလးက သူစိမ္းအိမ္ေပၚေခၚလို႔ စိတ္ဆိုးေနပံုပါပဲ ၿပီးေတာ့ သူ႔ကိုစိတ္ပူေနတာ။ သိခ်င္ေနတာ သူကို ဒီအေၾကာင္းဘယ္သူသံေတာ္ဦး တင္လိုက္သလဲ ဆိုတာပဲ...

"သူစိမ္းမဟုတ္ပါဘူး ေဟ်ာင္းနဲ႔ ႏွစ္ခါေတာင္ဆံုဖူးတဲ့ ၿပီးေတာ့ လူေကာင္းေလးပါ "

"လူေကာင္းဆိုတာ သူ႔ႏွဖူးမွာ တိပ္မကပ္ထားဘူးေလကိုကိုရ ေနာက္ဆို က်ေတာ္မရိွခ်ိန္ ဘယ္သူမွ အိမ္မေခၚနဲ႔ ႀကီးႀကီးကလည္း အိမ္ျပန္တာ ၾကာဦးမွာ ဒုက္ခပါပဲ ေက်ာင္းသြားဖို႔ေတာင္စိတ္မေျဖာင့္ေတာ့ဘူး "

ေဟာ ကိုယ္ေတာ္ေလးက လက္စသတ္ေတာ့ ဒီခ်ံဳျမင္လို႔ ဒီဇာတ္ထြင္ေနတာကို ကိုယ့္ကိုစိတ္မခ်တာနဲ႔ ေက်ာင္းမသြားေတာ့ဘူး ဆိုတာက ပါလာၿပီ တကယ့္လူလည္ေလး ...

" အမယ္ေလး ေမာင္မင္းႀကီးသား က်ေတာ္မ်ိဳး ကို စိတ္ပူတာအေၾကာင္းျပၿပီး ေက်ာင္းမသြားလ့္ုေတာ့မရဘူး သြားရမယ္ စာေမးပြဲရက္ေတြနီးလာၿပီကို "

"က်ေတာ္ ကေျပာျပတာပါ စိတ္မခ်တဲ့ ဟာကို "

" စိတ္ခ် ပါ ကိုကိုက ကေလးလည္းမဟုတ္ဘူး"

"ကေလးသာ ဆိုလည္း ေက်ာပိုးအိတ္ထဲ ထၫ့္သြားတယ္‌ေက်ာင္းကို ေလ"

"ေဟာဗ်ာ ဒီေကာင္ေလးကေတာ့ေလ အေလာက္ႀကီးက် ပိုတယ္ကြာ"

ဒီခ်ိန္မွာ သူကအႀကီးလား ကိုယ္ကအႀကီးလားဆိုတာ မသဲကြဲေတာ့ပါဘူး။ ညီေလးကအလိုပါပဲ ကေလးဆန္တဲ့အခ်ိန္ေလးေတြလည္း ရိွသလို ခုလို က်ေတာ့္ကို ကေလးတစ္ေယာက္ပံုစံလ္ုမ်ိဳး ျပဳမူေျပာဆိုတတ္ေသးတာ တကယ့္ က်ေတာ့္တြက္မရိွမျဖစ္အား‌ေဆး‌ေလး ။

အစ္ကို႔မ်က္ဝန္းကခ်ယ္ရီေတြထက္ ပိုလွတယ္ Où les histoires vivent. Découvrez maintenant