1.

224 14 5
                                    

Merhaba ilk defa fic yazıyorum. Aklıma bir fikir gelince değerlendirmek istedim umarım sizde seversiniz. Bu ilk bölüm biraz kısa oldu tanıtım gibi düşünebilirsiniz. Bölümü beğenirseniz oy vermeyi unutmayın lütfen. Yazım yanlışları olabilir benden söylemesi :)

+++

Taehyung aslında iyi kalpli ama bir o kadarda kırlgan biriydi 16 yaşında annesiyle babası boşanmış ve taehyungu koca bir çukura itmişlerdi.

Annesiyle babası çok fazla kavga ettikleri için taehyung da küçüklüğünden kalma tırramvası büyüdüğü zamanlarda ona pekte yardımcı olmamıştı....

T........

Sabah telefonumun çalmasıyla uyandım bu tabi jimin di her sabah itinasız beni uyandırırdı canım hyungum
hemen aramayı cevapladım..

"alo."taehyung sana bir şey söylemem lazım."yaa ne diyordun jimin-ah sabah sabah, bunun için mi aradın beni."madem öyle zaten yakında öğrenirsin gerçekleri, ve ayrıca yine red edildim." Bozuk gelen sesin sahibi jimin hyungun morelini düzeltmem lazımdı.

"üzülme hyung elbet bir gün sende doğru kişiyi bulucak sın, sadece akışına bırak."biliyorum berkide gerçekten akışına bırakmam lazım teşekkürler taehyung."rica ederim hyung baş- siktir işe geçkalıcam seni seviyorum hyung."

Yataktan kalkıp dolabıma doğru yol aldım evim çok büyük sayılmazdı 1+1 di ama bana yeterliydi sonuç olarak sadece ben yaşıyorum. Hemen dolabımdan beyaz üst ve cildimin tonlarındaki bir pantalon aldım artık hazırdım banyoya girip sadece elimi ve yüzümü yıkadım kahvaltı etme alışkanlığım yoktu o yüzden hemen evden çıktım arabam yoktu bende her sabah otobüsle gidiyorum işe. ne kadar işkencede olsa buna mecburdum otobüse bindikten sonra kulaklığımı takıp en sevdiğim müziği dinlemeye başladım....

Sonunda işe vardığımda rahatlamış hisetim çünkü otobüsleri sevmezdim hata nefret ederdim. içeri girdiğimde karşılaştığım bütün herkese baş selamı verdim.korudorda ilerlerken yanıma gelen iş arkadaşlarımdan birinin müdürün beni çağırdığını söylemesiyle beraber hemen müdürün olduğu kata çıkmaya başladım..

Bitti :)


WRONG TİMİNG TAEKOOK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin