•6•Benim küçük nişanlım demek burdaymış

390 19 8
                                    

Geçen dakikalardan sonra masayı toplamış ve hazırlanmak için odalara çekilmişlerdi. Süsen hazırlanmış makyajını da yapmıştı. Ayağına hafif gri tonlarında topuklu ayakkabı giymişti. Saçlarını salık bırakmış gözlüğünü takmıştı. Çantasını da alarak çıktığında Yasmin çoktan onu bekliyordu.

Bir süre gezdikten sonra yasminin arkadaşlarının yanına gittiler.

Üç erkek iki kız olan gruba onlar da eklenmişti. Hepsi doktor olan arkadaşlarıyla tanışırken hepsinin düşünmüştü süsen. Talya ve Berk evlilerdi aynı bölümde olmaktan şikayet eden talya, sürekli Berkin kıskançlıklarını anlatıyordu. Bu duruma herkes gülse de artık alışmış gibi duruyorlardı. Tolga ve Özge aynı bölümde çalışırken bizim yasmin ve adının sarp olduğunu öğrendiğim kişi ile birlikte çalışıyordu. Bakışlarından anladığım kadarıyla Özge sarptan hoşlanıyordu.

Talya=Eee süsen biraz da sen anlat bakalım buraya yeni gelmişsin nasıl beğendin mi?
Süsen=*hafifçe tebessüm ederek* aslında İstanbul'a göre küçük ve nasıl desem biraz farklı bir yer ama tarihi ve insanları etkileyici zor olsa da şuan iyiyim zaten işim bütün vaktimi alıyor.
Sarp=Veteriner hekimisin değil mi? Seninde işin zor olmalı
Süsen=Her meslekte olduğu gibi bir takım zorlukları var elbette. Ama severek yapınca herşey güzel geliyor.
Sarp=Haklısın belki bir gün kliniğini ziyarete geliriz.
Süsen=Tabii çok sevinirim.

Herkes derin bir sohbetin içine girmiştir, susen şuan bulduğu durumdan çok mutluydu yeni arkadaşları olmuştu ve hepsi ona çok iyi davranıyordu.

Sarp=Yarın akşam birlikte birşeyler yapalım mı?
Süsen=ş..şey aslında.. ben

Ömer=Ooo benim küçük nişanlım demek burdaymış
Süsen=*fısıldayarak* küçük mü?
Ömer=*süsenin sorduğu soru ile dudakları kıvrılırken* buna mı takıldın yani?
Berk=komutanım hoşgeldiniz bayağıdır uğramıyorsunuz hastaneye

Talyanin davet etmesiyle masaya oturdular

Doruk=Bu seferde böyle ziyaret edelim dedik.
Berk=hep bu şekilde gelseniz keşke
Yasmin=Ömer sizsiniz demek bende sizinle tanışmak istiyordum süsen sizden çok bahsetmişti.
Ömer=*sırıtarak* Demek benden çok bahsetti.
Özge=Bir dakika önce nişanlım dediniz değil mi? Demek İstanbul'dan nişanlının yanına geldin susen
Süsen=Aslında tam olarak yani-

Yasmin=Arkadaşım bu konuda biraz utangaç İstanbul'da yeni nişanlandılar, ben bile yeni tanışıyorum nişanlısıyla
Sarp=Nişanda ikinizde yüzük takmayı unuttunuz herhalde
Ömer=Süsen yüzüğünü İstanbul'da unutmuş kargoya verdiler gelmesini bekliyor bende zaten meslekten dolayı her zaman takamiyorum

Ömer bunları söylerken süsen içinden*Ömer da yalan konusunda benden geride değil* diye geçirir

Talya=Nasıl kıskanmıyorsun süsen? Berk bir gün yüzüğünü takmasın kıyameti koparırım
Süsen=Kıskanıyorum tabii ama Ömercik benden başkasına bakmaz biliyorum
Ömer=*fısıldayarak* Ömercik mi dedin sen?
Süsen=*fısıldayarak* buna mı takıldın yani?

Süsen ona kendi cevabını vermenin gururunu yaşarken Ömer çalan telefonun ile ayaklanmıştı. Süsen Ne söylediklerini duymasa da konuşmanın ciddiyeti yüzünden anlaşılıyordu. En son"Emredersiniz komutanım" dediğini duyabilmiştim. Masaya gelmesiyle gözleri ilk süseni sonrada doruğu bulmuştu. Doruğun da ayaklanmasıyla konuştu.

Ömer=Bize müsade gidelim artık *susene dönüp* başını belaya sokma ufaklık hep yanında olamam

Tenine vuran nefesi süsenin tüylerini ürpertse de zorda olsa yutkunmuştu. Geri çekilip gitmesi ile arkasından öylece donakalmıştı susen.

𝐵𝑎𝑦𝑡𝑎𝑟 𝐻𝑎𝑛𝚤𝑚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin