•23•Ömer klinik yanıyor!

444 24 22
                                    

Merhaba arkadaşlar!
Bölüm fazla geç geldi farkındayım
Fakat elimde olmayan sebebler ötürü kendime kafa tatili vermişti. Şimdi geri döndüm umarım bölümü beğenirsiniz.. Teşekkürler 🤍
İyi okumalarr

~~~

🪻

Elimdeki anahtar ile kliniği açarken kulağım ve omzumun arasın sıkıştırdığım telefonum ile Rüzgarın aramamı açmasını bekliyordum. Hasta olduğunu dün söylemişti ama işe geleceğini söylediği için merak etmiştim evi uzaktı başına bişey gelmesinden korkmuştum. Telefon uzun uzun çaldı uyuduğunu düşünüp telefonu kapattım. Kliniğe girip üzerimi değiştirdim, üzerime beyaz önlüğümü giyip süslünün yanına gittim. Ayağına minik bir sargı yapmıştım, o kadar sevimli duruyordu ki sürekli mıncırasım geliyordu.

Gün içinde Minik kediyle ilgilenmeye devam ettim. Gelen yeni ilaçları raflara yerleştirdim. Ve hasta birkaç hayvanla ilgilendim.

İyice uyku bastırmasıyla arka tarafa geçip lavobaya girdim yüzüme su çarpıp aynaya bakıp saçlarımı düzelttim. Saçlarım ile uğraşırken parmağımda paralayan alyansıma dikkat kesildim. Yüzümdeki gülümseme büyürken yüzüğümün üzerine bir öpücük kondurdum. Biraz daha lavaboda oylandıktan sonra çıkıp minik mutfağa yöneldim kendime kahve yaparken ortamın olması gerekenden daha çok ısındığının farkına vardım. Mutfaktan çıkmak için kapıyı açtığımda kliniğimin ön kısmının yandığını görmem ile gözlerim şaşkınlıkla açıldı.

Süsen=Hayır.. hayır

Hemen süslüyü kucaklayıp kapıya yöneldiğimde büyük bir ateş yüzüme doğdu yükseldi korku ile geri çekildim. Kucağımdaki kediye sıkı sıkı sarılıyorken dışarı çıkmak için yol arıyordum.

İmkansızdı.

Çıkamıyordum.. dudaklarımı dişleyip henüz ateşlerin ulaşmadığı köşeye geçip dizlerimi kendime çekip oturdum. Telefonumun olduğu yeri ateşler sardığı için onada ulaşmam imkansızdı.

Yardım beklemekten başka bir şansım yoktu.

Kısa bir süre sonra dışarıdan rüzgarın sesini duydum.

Rüzgar=Süsen abla! İçeride misin?

Zehirli duman solumaktan bilincim yavaş yavaş kapanırken rüzgara seslendim.

Süsen=Yardım çağır Rüzgar!

Ömer'den

Arabama binip çalıştırdım. Çarşıda olan işlerimi halletmek için yola çıktım. Çarşıya gelmemle Emrah abinin dükkanına yöneldim çok ısrar etmişti ona uğramam için içeri girip selamlaştım. Emrah abi bir kahvehane işletiyordu boş bir masaya oturduk çay söyleyip sohbet etmeye başladık.

Yaklaşık bir saatin ardından kahvehaneye giren yabancı adam herkesin dikkatini çekmişti.

&=Beyler duyduğunuz mu Burak beyin Baytarı yanıyormuş.
+=Burak gideli çok oldu orayı genç bir kıza bıraktı.

Boğazım düğümlenmiş gibi kaldım. Duyduğum şeylerin gerçekliğini sorguladım.

&=Her kimse artık rüzgar kapının önünde yardım çağırıyordu içeride kalmış kızcağız

Ellerimin titremeye başladığını hissettim. Gözlerim yanıyordu, derin bir nefes alıp ayağa kalktım koşar adım kahvehaneden çıktım hemen süseni aradım.

....

...

..

'Aradığınız kişiye ulaşılamıyor lütfen tekrar deneyiniz...'

𝐵𝑎𝑦𝑡𝑎𝑟 𝐻𝑎𝑛𝚤𝑚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin