from jwben jungwon, yang jungwon. hepiniz beni mutlaka tanıyorsunuzdur. nasıl birisi olduğumu neler yaptığımı insanlara nasıl bir yaklaşımım olduğunu. ama bu hikayede beni hiç biriniz tanımıyorsunuz maalesef. belki benden hiç beklemediğiniz şeyler duyup, davranışlar görüceksiniz. işte tam bu yüzden de size biraz kendimden ve birazda neler olduğundan, neden bu iki sınıfın böyle olduğundan, sunoo ve riki'den bahsedeceğim. ki ilerleyen zamanlarda görüceğiniz ve duyacağınız şeylere karşı biraz daha hazırlıklı olun.
lise son ve üniversite 1-2 insanların duygularının, hormonlarının, düşüncelerinin ve davranışlarının kontrollerinden çıktığı zamanlardır. çoğu kişi kendi hormonlarını ve davranışlarını kontrol edemez bu dönenlerde. ben hayatım boyunca bu tür insanları "sorumsuz" sıfatıyla yargılayan birisi oldum. hala da öyleyim. ama dedim ya, bu dönemde insanlar kendilerini kontrol edemez diye. işte ne kadar ironik ki bende o kontrolü kaybedenlerdendim. baya komik değil mi? yargıladığım insanlarla aynı konuma düştüm. ama benim onlardan bir farkım vardı, gurur. evet gurur. insanlar duygularına ve hormonlarına kendilerini o kadar kaptırmış olurlar ki bu dönemlerde, hiç biri gururunu düşünmez. düşünmedikleri içinde hareketlerini kontrol edemezler. ben onların aksine gururuma yenik düşmedim. gurur benim için her zaman hayattaki en önemli şey oldu. aşk, sevgi, heves bunların hepsi boş ve geçici şeyler. ama başarı, gurur, para bunların hepsi hayatınız boyunca sizin ayakta durmanızda rol oynayacak şeyler. bunun farkinda olan çok az genç var ne yazık ki. neyse bunlar o kadar önemli değil. bizim şuanda asıl konumuz bu iki sınıfın nasıl bu duruma geldiği. gelin o zaman hikayenin en başından başlayalım.
•
sunoo, jake ve ben lise birden beri yakın arkadaştık. baya iyi anlaşıyorduk. sonra babamın isteği üzerine ne gereği varsa benim sınıfımı değiştirdiler. yine teneffüslerde görüşüyorduk ama bir süre sonra babam buna da engel koymaya başladı. ben olaylara anlam verememiştim ilk başta ama üzerimdeki baskı yüzünden zaman geçtikçe onlardan uzaklaşmaya başladım. sonra son seneye geçtik. tabii bu esnada üçümüzde farklı arkadaşlar edindik. bunlardan biride jisungtu. jisung ile lise sonda sınıfa yeni gelen öğrencilerden biri olduğu için tanışmıştık. normalde pek kimseyle konuşmayan jungwon, teneffüslerini jisung ile geçirmeye başlamıştı. babamın baskısı "son sene" diye üstümden kalktığında sunoo larla tekrardan konuşmak istedim. jisung bende tanışmak istiyorum diyince de 5 kişi anlaşıp okuldan sonra starbucksta buluştuk. sunoo ve jake te ismini jay olan transfer öğrenciyle gelmişti. aramızı düzelttikten sonra 6 kişi takılmaya başladık. buraları biraz atlayalım çünkü pek önemli değil. üniversiteye geçtiğimizde herşey daha da güzelleşmisti. gruba yeni bir sürü kişi gelmişti. heeseung, sunghoon, minho, minjeong, karina, wonyoung, seungmin, jeongin, riki ve daha birçok kişi. baya büyük bir grup olmuştuk. herşey güzel giderken o şey oldu işte. ikinci sınıfa geçtiğimizde grup arasında bir kavga çıktı. bu kavganın kaynağı biraz jay ile bendim ama pek girmeyelim oralara. bu kavga sonucu grup yavas yavas ikiye bölündü. tam bizim kavgamıza denk geldi ki riki sunoo'ya çıkma teklifi etmişti, kavga ettiğimiz gün ise tüm gruba açıklayacaklardı. bunu sadece ben biliyordum tabii. biraz beklemelerini, zaman geçtikçe tekrardan aramızın düzeliceğini söyledim ve bu şekilde gizli ilişkilerine devam ettiler. ta ki dönem sonuna kadar. grupların arasının hala bozuk olduğunu görünce sunoo riki'ye ayrılalım demiş. bu gizli ilişkiden jay'inde haberi varmış anlaşılan, olan olaydan sonra gelip bana çıkıştı. bu şekilde kavga gittikçe büyüdü. birkaç güne riki'nin intihar girişimleri de ortaya çıkınca düşünebiliceğinizden kat ve kat büyük bir kavga çıktı bu sefer grup tamamen koptu. ve işte evet, son durum bu. bir aralar okulun en yakın grubu olan topluluk, şuan ezeli düşman.
___________________________________________
hehh biraz daha konuyu actik
jay ve jungwon kavgasi hm 🤔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
class fight | sunki
Fanfiction✩ Gururuna yediremiyordu hisettiklerini Riki. Her ne kadar ömür boyu unutamayacağı yaralar açan ve dibine kadar acı çekmesini sağlayan geçmişinden nefret etmeye çalışsa da olmuyordu. Sunoo'nun bu gece gelmesini istiyordu, her şeyini ona vermesini. •...