Po východu slunce odejdeme nazpátek domů. Cestou si povídáme o všem možném, dokud se nezastavím před naším domem s pohledem zabodnutým na černé Porsche.
Mamka s Marcusem se už vrátili? Neměli být náhodou ještě týden pryč? Stejně je to jedno. Uteču rychle dovnitř ,kdyby mě něco pronásledovalo.
Vtrhnu dovnitř ,mé kroky zamíří do obýváku,kde uvidím Marcuse ke mně zády. Rozeběhnu se a skočím mu na záda. ,,Marcusi!" Nadšeně vypísknu.
Nejspíš to nečekal ,tak pod mou váhou spadneme oba na zem. Vyjekne a švihem se otočí čelem ke mně ,tak že je on podemnou a já na něm. ,,No ahoj kotě. Ty mi jednou přivodíš infarkt ,fakt že ano" Zasměje se a obejme mě.
Spokojeně vydechnu v jeho medvědím objetí. Miluju to. Odtáhnu se. ,,Cože jste tady brzo?" Neodpustím si to. Musela jsem se zeptat.
,,Ty to nevíš? Dnes máme přeci jet za tetou Juliet" Ozve se známý hlas. Rychle se zvednu a otočím hlavu na svou milovanou zbouchnutou maminku ,pohled mi spadne na její zakulacené velké bříško. Píchne mě žárlivost. ,,Zrovna jsem to chtěl říct miláčku " Neodpustí si Mac poznámku. ,,Ale musím říct ,že mám skvělý výhled" Dodá perverzně a s úšklebkem sleduje mé křivky ze zdola.
Mé tváře naberou červenou barvu a nemůžu si všimnout vražedného výrazu Martinuse , kterým nás sleduje. ,,Ty jsi ,ale perverzní idiot!" Zašklebím se a odejdu k mamce ,kterou ze zadu objímá Tinus a ruce má na jejím bříšku. ,, Ahoj mami" Nevinně se usměju. Pobaveně protočí očima , odendá Tinusovi ruce a společně se obejmeme.
,,A zvedat mě bude jako kdo?" Zakňourá osoba dole na koberci. Klidně bych to udělala sama ,ale za prvé se mi nechce a za druhé je moc těžký ,takže by moje záda trpěla a sama bych na něj určitě spadla , jelikož nebude spolupracovat.
Tinus se uchechtne a jde mu pomoct. Sleduju jak ho zvedne a oba se na přivítanou obejmou. Zaculím se. Proč musí být oba dva tak roztomilí? Vždy to začne stejně, nejdřív jsou roztomilí a potom se začnou škádlit než je mamka okřikne. Furt jak malý děti.
Tinus ho začne šťouchat a Mac si to nenechá líbit , začnou pohlavky , než ucítím kopnutí do břicha.Nevěřícně se podívám dolů. Ten prcek , který bydlí u mojí mamuš v bříšku si nějak dovoluje. Mám pocit ,že to bude asi Marcus junior. Tohle dělá vždy , když jsme s mamkou spolu. Ani u táty to nedělá tak moc jak u mě.
Mamka je v 7 měsíci tak za 2 měsíce tu bude malý andílek. To fakt nebudu spát. Možná půjdu do starého bytu Mace a Tinuse. ,,Kluci dost!" Zasměje se mamka. Pobaveně se zaculím. ,,Jak 5ti letý děti" Neodpustím si to. ,,Cože jsi řekla?" Pozvedne jedno obočí Mac. ,,Nic" Našpulím provokativně rty.
,,Slečna by asi potřebovala se trošku zchladit" Odpoví Tinus a rychlím krokem jde ke mně. A do kelu. Tohle je snad vtip. Než stihnu utéct si mě Martinus vezme přes rameno a já zaječím. ,, Martinusi okamžitě mě pusť!" Bouchnu ho do zad. Vyrazí semnou na zahradu ,kde je bazén. ,,To snad neuděláš?! Já tě vykastruju!" Zavřískám a začnu ho bouchat.
Utiší mě když ucítím silnou ránu na zadku. Au. Potichu siknu ,ale na druhou stranu se mi to líbilo. Bože můj Miriam seber se! ,,Užij si to" Ušklíbne se a hodí mě do studeného bazénu. Začnu pištět a zacpu si nos. Tu tvrdou ránu si budu pamatovat i tu studenou lavinu vody taky. Rychle se vynořím a utřu si oči.
Začnu ho vraždit pohledem a on se tam klidně válí po zemi smíchy. Odhrnu si mokré vlasy z obličeje a rovnou se natáhnu po jeho ruce. S boží pomocí přijde můj druhý táta a společně ho schodíme do vody.
Zaječí jak holka a hodí do vody salto. Oba se začneme smát ,rychle uhnu když se Marcus rozeběhne a skočí k nám. Vypísknu a všimnu si Tinuse výrazu. Pobaveně se zašklebím a pošlu mu vzdušnou pusu.
Je snad zázrak ohledně toho ,že polevil jelikož on neumí být uražený.
Karma ho dostala.
ČTEŠ
Tell me ,why? [Martinus Gunnarsen]
FanficVím ,že to není normální. Zamilovat se do člověka který je o 17 let starší než vy. Ale bolí to, když vám lásku neobětuje,nebo nemůžete být spolu. Musím se s tím smířit. Ale chtěla bych ,aby mě objímal , líbal a chránil jako oko v hlavě ,abych byla...