Prima zi de scoala , si cea mai grea , deja banuiesc ca stiti cine sunt , daca nu , eu sunt Alexa si am 16 ani , si sunt
zodia pesti .
Nu stiu de ce dar niciodata nu am suportat popularitatea, sau pe cei populari , stiu sunt ciudata , dar asta sunt eu .
Sunt genu ala de fata mai retrasa , care simte multe si spune putine.
.
Cat despre baieti ,oooooo,nu , nu , nu pot sa vorbesc cu ei , daca zic ceva si incep sa rada .
Cea mai buna prietena a mea este Doris e in aceiasi clasa cu mine , asta e cea mai buna parte .
Dimineata la ora 07:09, ma scol buimaca din somn , ma duc la baie , mai mult tarandu-ma .
Intr-un final ajung la scoala , pe hol ma intalnesc cu Josh ( Cel mai popular baiat din scoala )
E asa de frumos , dar nu s-ar uita el la una ca mine .
J: Hei Alexa !
A: ... pfff, aaaa. .. hey !
La dracu numai atat ii poti spune ? Ce idioata sunt ...
Ma duc in clasa si ma pun in ultima banca ..., langa mine se aseaza Doris .
D: Ce faci draga , am auzit ca ai vorbit cu Josh ! E adevarat ?
A: Tu de unde stii, si nu am vorbit , dabea daca am spus ceva .
Langa noi vine Crisa (nesuferita scolii , si cea care se "culca" cu toti).
C: Hei tu ..... da nu stiu cum te cheama , dar sa sti ca sunt cu ochii pe tine .
A: Eu ?
C: Da tu mucoaso , am vazut cum il priveai pe Josh . Sa nu te apropii de el ! Acum mars si adumi un pahar de limonada .
Atunci intra Josh in clasa .
J: Crisa , iar te iei de ea?
C: Iubitule , nu ma iau de ea, doar o avertizez .
J: Sa nu mai imi spui iubitule ca nu sunt , acum dispari .
C: O sa platesti ....
Crisa pleaca furioasa , iar Josh se duce intr-o banca alaturata , cred ca e doar un presentiment dar parca il simteam cum ma privea insistent . O_O
Intr-un final se suna si eu imi impachetam cartile , mand simt doua maini pe talia mea , ma intorc si il vad pe Josh.
J: Buna frumoaso !
A: Josh esti bine ? Deobicei nu ne prea bagam in seama....
J: Sunt mai bine ca niciodata , zi vrei sa mergi diseara cu mine la o plimbare prin parc si poate la un film ?
A: Aaa, josh eu ....
J :Am inteles , nu ma placi !
A: aaa...., tre sa plec .
Imi iau geanta pe umar si ies val vartej din clasa ...ce a fost asta ?
Eram derutata vroiam doar sa plec cat mai repede , din neatentie dau peste o fata care cade pe jos .
A: Scuze , .....eu sunt Alexa !
M: Eu sunt Mira ! Incantata . Spune fata ajutandu-ma sa ma salt de pe jos
A: La fel . Scuza-ma dar trebuie sa plec , ne mai vedem Mira ...
M: Ok , ceao !
Ies din liceu , mergeam grabita pe strada , ma gandeam doar la Josh , nu stiu ce sa fac , nu ma baga atatia ani in seama si ma baga acum ? Poate ca era doar drogat.
Ajung acasa , las usa de la intrare deschisa si ma duc si ma arunca pe canapea cu fata in perna
A: Doamne ce zi ! ( Tipand)
M: Alexa ?
A: Mira , ce faci aici ?
M: Eu stau in acest bloc , langa tine .
A: Ce ma bucur ca am cu cine discuta , ma ducur ca esti aici.
M: Si eu !
A: Vi diseara sa dormi la mine , ma simt cam singura !
M: Cu cea mai mare placere ! Ma duc ca ma striga fratele meu !
A: Ok ,pa !
M: Pa. Spune facandu-mi cu mana
Mira inchide usa dupa ea , e ciudat de draguta (Mama cum a sunat asta , " Ciudat de draguta" )
Eu comand o tona de mancare de la restaurantul blocului . Nici nu mi-am da seama ca e timpul sa vina si Mira .
Ma duc la usa sarind ca o capra in calduri :)) , deschid usa si o vad pe Mira , dar cu era singura , era si un tip cu gluga pe cap .
M: Buna Alexa, el e fratele meu mai mare , a zis ca vrea sa te cunoasca (si imi face cu ochiu)
A: .....Pai eu sunt Alexa , tu esti ?
?: Buna frumoaso !
A: Cunosc vocea asta.
Cand el isi da gluga jos mi se maresc pupilele si vad ca era........................
YOU ARE READING
Fata cuminte !
RomanceEu sunt Alexa , am 16 ani si sunt a 11-a , sunt zodia pesti , stau cu chirie.... Iubit nici nu mai vine vorba , nu am , si nici nu imi doresc ............. ?: Te iubesc ! A: Lasa-ma ! ?: Tu esti speciala ! ...