Mutarea ...

2.2K 65 6
                                    

***

De diminata , perpectiva lui Josh:

Ma trezec din cauza telefonului care suna, raspund fara sa ma uit cine ma suna.
C.T.

J: Alo !?!

M: Buna Josh , vezi ca avem o problma !
J: Zi ca oricum nu mai pot dormii !
M: As vrea sa vand apartamentul, avem datorii , in cateva ore vine respectivu sa revendice apartamentul !
J: Stai ce ? Ma dai afara ? Mira , dar eu ...
M: Daca vrei poti sa stai la "prietena ta " Alexa , sau vi acasa .
J: Sti ca nu pot sa ii cer asta !
M: Incearca alta solutie nu avem !

Eu inchid telefonul , a naibii javra e moarta dupa bani .
Ma duc si imi fac un dus, ma imbrac si o sun pe Alexa care raspunde imediat .
A: Alo ?
J: Buna love !
A: Josh, ce faci ?
J: Pai rau , putem sa ne vedem , sa ne luam la revedere ?
A: Ok, peste 10 minute in parcul din fata blocului  ?!
J: Ok , pa baby!
***

Stateam pe banca si asteptam sa vina Josh sa vad ce vroia sa imi zica , deadata simt doua maini pe talia mea, ma intorc si il vad pe Josh , parea destul de trist !

A: Buna !
J: Stiu ca esti , dar nu am venit pentru asta .
A: Ce este ?
J: Eu voi pleca , si as vrea sa ne luam ramas bun .
A: Cum de ce pleci ?
J: Pai javra aia de sormea vinde apartamentul si ma voi duce acasa sa imi continui liceul acolo .
A: Nu, imi va fi dor de tine ! Am o idee, daca vrei poti sta la mine , dar sa te fereasca Dumnezeu sa te dai la mine ca te castrez .

J: Sa sti cateodata ma sperii rau !
A: Hai mai zeule zi ! Stai la mine?
J: Da love daca ma rogi asa frumos . Si vad ca nu vrei sa ma pierzi .  si imi face cu ochiul 
A: Vezi ca iti suna telefonul .
J: Scuza-ma!

Se indeparteaza putin de mine si raspunde , se vede ca se enerveaza , incepe sa tipe si inchide telefonul.

J: Eu tre sa plec love , am sa vin putin mai incolo ! Pa , te iubesc !
A: PA!
Ma duc acasa si imi dau drumul la apa , cada se umple cada si ma bag inauntru , simteam cum corpul meu se relaxeaza.
Dupa vreo ora de stat in cada ies si imi infasor corpul cu un prosop care nu acoperea cinestie ce din corp. Ma duc in camera imi iau niste schimburi si ma imbrac, apoi aud soneria , sigur e Josh. Ma duc sa deschid si idiotu dracu ma ia pe sus si ma izbeste de perete. 

A: Hey , da-te .
J: Si daca nu vreau ?
A: Ma supar, si nu te mai bag in seama !
El ma lasa jos si se indeparteaza !

A: Asa e mai bine. Hai sa iti prezint casa. Aici e camera ta , aici e bucataria, aici e baia , si camera mea , sa te fereasca sfantu sa intri in camera mea fara sa iti dau voie .
J: Ok, ok . Ne intalnim in seara asta cu gasca ?
A: Cum vrei ! Dar sti ca maine avem scoala da ?
J: Da , da mama stiu !

A: Te iubesc !
J: O_O . Ce ?
A: Nu am zis nimic ! Ciudatule auzi voci ce ai patit ?
J: Si diseara se lasa cu prostioare ?
A: Tu decat la prostioare te gandesti ?

J: Daca ai fi in locul meu , m-ai intelege , cum sa stai cu o bunaciune si sa nu-i faci nimic .
A: Josh, cand vin gasca sa nu dati muzica la maxim. Ok?
J: Pai nu vei sta si tu cu noi ?
A: Nu.
J: Ok, dar o sa mai treci pe la noi , altfel imi va fi dor de tine !
A: Ha ha ha !  intrand in camera mea  


Seara vine si "gasca " era la Josh in camera , eu ma plictiseam al dracu de tare , deodata aud o bataie in usa . Ma ridic din pat , deschid usa si il vad pe Josh care era in boxeri , cand l-am vazut am facut ochii cat cepele .

A: Ce faci a... aici ? Asa ?
J: Pai a cam fost o provocare . Si stiu sunt idiot , dar zi iti place ce vezi ?
A: Josh , aa, da !
J: Ma lasi sa te sarut ?
A: Nu, nu sunt iubita ta ! Ma revolt eu 
J: Ok, nu vi si tu ?  Intreaba afisand o fata de catelus plouat 
A: Doar daca te imbraci .

Fata cuminte !Where stories live. Discover now