.......................
J: Ce dor mi-a fost de buzele tale .
A: .... da-mi drumul !
Incerc eu cu greu sa ma dezlipesc din bratele lui dar fara folos ..
J: Nu pana nu imi spui ca ma iubesti .
A: Nu . #spun prizand o culoare rosiatica in obraji "nu nu iar >_<" mi-am spus in minte
J: De ce te-ai inrosit ?
A: E cald in camera ,d-aia m-am inrosit . #incerc eu sa ma scot , acesta da din cap dezaprobator si imi zambeste
J: Hai sa ne uitam la film .
A: Ok.
Ma ia de mana dar eu imi retrag mana bagand-o in buzunar .
El se pune pe canapea , facandu-mi loc si mie dar eu ma pun pe jos turceste . El vazand asta se pune langa mine ...In acea seara nu am putut sa dorm deloc fiindca ne-am jucat carti pe dezbracate , si am fost traumatizata de abdomenul lui splendid..O_O >_< stai ..nu nu ... nu am zis ..nu am zis asta ...
Dimineata ora 08:49 , razele soarelui imi inundau simturile obligandu-ma sa ma trezesc, deschid ochii si vreau sa ma dau jos din pat dar sunt oprita de o mana care nu ma lasa sa ma deplasez, imi intorc capul si il vad pe Josh, doar in boxeri, eu eram in lenjerie intima si un tricou larg.
J :Neata frumoaso !#spune acesta cascand si trecandu-si mana prin par pentru al araja
A: Neata, ce cauti in camera mea ? Nu ti-am zis ca daca intrii aici te castrez ?
J: Calmeaza-te pisi , tu m-ai lasat sa dormim impreuna, eram amandoi morti de beti dupa doua sticle de coniac... #se scuza acesta iar eu ma salt in fund speriata de ce as fi putut sa fac
A: Am baut ? Eu nu beau !
J: Pentru orice e un inceput . #spune acesta si imi face cu ochiul apoi izucneste intr-un ras isteric
A: Nu mai ranzii idiotule , eu nu consum alcool. #spun si il imping
J: Ahhhhhhhhhhhhaaa..
Se intinde dupa mine prinzandu-ma si tragandu-ma pe perna
A: Aaaaa, nebunule lasa-ma !
J: Nu te las ! Dar daca ma saruti poate ma voi mai gandii .
El se suie peste mine si ma saruta pe frunte, vai cat de dragut ...
J: vrei sa iesi cu mine ? #spune privindu-ma in ochi deparca astepatand nerabdator raspunsul ce intarzia sa apara .
A: La o intalnire ?
J: Da .
A: ......Ok.
J: Pe bune accepti ?
A: Nu ma face sa ma razgandesc . #spun zambind
J: ok sefa .
Lui ii suna telefonul , el se da jos de pe mine si iese pe hol, eu ma duc la usa si surprind convorbirea
CTJ: Ce vrei ?
Z: Iesi in seara asta la locul nostru ?
J: Nu stiu . Acum stateam cu Alexa.
Z: Ai convins-o sa se culce cu tine ?
J: Poate , diseara vrem sa iesim impreuna , poate se lasa cu finalizare.
Z: Si vi ?
J: Ok, o sa ii zic ca am treaba acum, vin in 5-10 minute.
Eu ma arunc in pat si ma fac ca umblu pe telefon . Josh intra in camera si se pune pe marginea patului.
J: Eu........
A: Nu e nevoie sa ma mainti , e ok, du-te la curve. #spun asa sobru parca incercand sa ma conving si pe mine
J: Te-ai suparat ?
A: Nu, nu am de ce. Nu te iubesc, esti un prieten si...e viata ta .
J: Alexa eu ......
A: Afara , vreau sa ma schimb .
El iese trist, offf ce idiot, de ce ar fi vrut sa ma minta? Si eu care vroiam sa ii accept propunerea de a iesii cu el, si eu sunt o idioata cum sa ma gandesc ca el ma va iubii.
***
Perspectiva lui Josh:
..Ce prost sunt , aproape acceptase , sunt un adevarat idiot.
Stateam si ma gandeam deja de 30 de minute cum iar sta cu diferite tinute. Dar sunt intrerupt de o bataie in usa.J: intra Alexa!
A: Hey, vroiam sa te anunt ca eu plec la o intalnire cu un tip , ti-am spus ca sa nu iti faci griji .
J: Ok............., stai ce ? Nu te duci nicaieri. #ma restesc la ea incruntat
A: Ma duc unde vreau eu .
J: De ce imi faci asta ?
A: Dar ce iti fac? Nu sunt nici curva nici iubita ta , imi traiesc viata... sa stai departe de mine .
Aud cum tranteste usa la iesire , asta merit daca o ranesc .Convorbire telefonica:
J: Zi ce vrei ca nu sunt in dispozitii bune !
C: Vino cu noi in club, o sa uiti de tot.
J: Ok, ajung in fata blocului in 5 minute.
Dupa ce ma imbrac , cobor jos acolo ma astepta gasca.
L: Cum de nu e si Alexa cu tine?
J: Putem sa nu mai vorbim despre ea?
C: Ti-a dat papucii?
J: Terminati ma . #ma restesc eu iar eu tac toti ca fiind amutitiUrcam in masini si pornim spre club, dupa cam doua ore eram beat mort , nici pe picioare nu ma mai puteam tine noroc ca aveam o satena frumoasa langa mine , ajungem intr-o camera de hotel acolo pot spune ca mi-am dat suflarea alaturi de focoasa ce se misca demential .
Dupa cateva ore ma trezesc buinac din somn , ma imbrac si plec inapoi in club, de data asta nu mai beau .
Intru in club si ma asez cu gasca la o masa , ma uit prin club si imi cade fata cand o vad pe Alexa cu unu , el avea mana pe piciorul ei si ea nu reactiona, daca faceam eu asta eram dat in urmarire prin interpol mai ceva decat Elodia.
J: Eu ma duc la bar .
Z: Aha!Eu ma indrept spre Alexa dar ea se duce la baie asa ca hotarasc sa o astept la bar , si tipu cu care era la bar disparuse, ciudat .
Astept cam 10 minute si ea nu mai iesea din baie si hotarasc sa intru sa vad daca e bine, il iau si pe Criss in caz de ceva .
Deschid usa la baie si tipul de la bar o tinea pe Alexa pe perete, era plansa rimelul i se scursese pe obrajii ei rozalii. Ii fac un semn lui Cris sa il invete o lectie pe nemernicul care sa luat de ea . Eu ma duc langa ea, era pe gresiie jos cu picioarele la piept . Cum ma vede imi sare in brate cu mainele dupa gatul meu .J: Hai acasa ingeras .
O iau in brate si o duc in masina , il las pe Cris sa conduca eu stateam in spate cu Alexa, o tineam strans la piept se vedea pe fata ei ca inca ii era frica , o strang tare la piept .
Dupa ce ajungem in apartament o pun pe canapea si ii aduc o patura si un ceai cald . Ii sterg lacrimile si o iau in brate iar micuta mea inca tremura
J: Gata, gata totul a trecut! Sunt aici si voi avea grija de tine . sa nu mai pleci asa ...
A: ......................................................................
................................................................................................
YOU ARE READING
Fata cuminte !
DragosteEu sunt Alexa , am 16 ani si sunt a 11-a , sunt zodia pesti , stau cu chirie.... Iubit nici nu mai vine vorba , nu am , si nici nu imi doresc ............. ?: Te iubesc ! A: Lasa-ma ! ?: Tu esti speciala ! ...