Isi pune mana peste a mea , de obicei il plesneam dar am zis ca azi poate ii dau o pauza .
J: Wow, de obicei nu ma lasai sa fac asta.
A: Acum te sfatuiesc sa iti iei mana altfel te arunc de la etaj .
J: O_O Vezi ca imi vine gasca , te comporti ca si iubita mea DA?!A: Tu chiar imi dai motive sa te arunc pe geam .
J: Eu plec sa ma aranjez, imi ia ceva ca sa fiu asa de frumos.
A: Idiot.
El nu mai comenteaza nimic si pleaca la etaj ...dupa 30 de minute in care ma plictiseam de moarte cand deodata aud soneria la usa .A: Ma duc eu ! (tipand )
Deschid usa si ii vad prietenii ..pe Zack, Lola , Cris si Fiona.
A: Buna , intrati !
F: Buna draga !
Z: Buna!
C: Hey .
L: Salut .Saluta toti vrand sa para politicosi dar se vede pe fata lor cat de dezinteresati sunt .
J: Buna gasca !
Toti: Buna amorezule!
J: Tace-ti dracu din gura. restindu-se
Z: Gata sefu ce ai facut te-ai certat cu tarfa ta ?
A: Tarfa e ma-ta ! Joshhh , in bucatarie ! >_<
Eu si Josh mergem in buccatarie si eu inchid usa trantind-o mai mult , acesta sta putin crispat , cand vreau sa incep sa ii spun multe si marunte acesta mi-o ia inainte .J: Scuze , promit ca ii cos gura daca mai zice ceva !
A: Nu vreau sa fac vre-o scena , daca ma mai face asa tu vei suferii, fi atent daca nu dormi afara pe pres sa imi zici mie Cuta.
J: Ce e vina mea ca el e prost si nu isi tine gura ?
A: E vina ta ca nu iti faci prieteni normali.
J: Stai .
Imi pune mana la gura , eu i-o dau la o parte si acesta se duce la usa pe varfuri si deschide brusc usa , iar toti cad pe jos .
J: Firati voi ai naibii , de ce dracu ascultati pe la usi?
Z: Adevarul e ca vroiam sa vedem daca te bate .
L:Apropo sa sti ca covorasul de la usa nu e confortabil .
A: Josh , eu plec !
J: Stai , nu te supara ! ( apucandu-ma de mana )A: Ia mana de pe mine . >_<
Imi smucesc mana si ma duc in camera mea. Ce e ineregula cu prietenii lui , mai ales nesuferitul de Zack, cred ca nici masa nu il suporta, nu stiu cum poate sa il suporte Lola , nu ca ea nu ar fi tot asa .
Sunt scoasa din gandurile mele de usa care se deschide . Pe usa intra Fiona.
F: Buna, vrei sa vorbim ?
A: Ok, ia loc pe pat . (aratand spre o parte a patului )
F: Zi-mi adevarul, esti cu Josh ?
Eu dau dezaprobator din cap .
F: Pai si atunci de ce sta cu tine ?
A: Pai sora lui a vandut apartamentul lor si nu avea unde sa stea , vroia sa renute la studii la tot si am zis ca poate sta la mine , ca sa isi continuie liceul . Nu il iubesc .
F: Dar el te place .
A: Fiona daca te-a trimis el , sa sti ca nu am chef ...F: Stai calma , vino .
Ma ia de mana si deschide putin usa si il vad pe Josh statea pe canapea cu capul in jos parea foarte suparat si abatut .A: De ce e trist ? (intreb cu glas tremurand )
F: Ii pare rau ca te-ai suparat .
A: Tu nu te-ai fi suparat daca te facea panarama ?
F: Daca ma facea panarama il impuscam in cap si il abandonam la margine de oras . Dar nu asta e important , el chiar nu se preface , crede-ma nu l-am vazut asa niciodata . Nu stiu ce i-ai facut dar l-ai inebunit .
A: Nu stiu el nu pare tipul de om care sa tina doar la o fata .
F: Asa pare , dar aparentele inseala. Spune si imi pune mana pe umar
A: Si ce sa fac ?
F: Dute si vorbeste cu el .De Zack ma ocup eu .
A: Iti place de Zack ?
F: E fratele meu ! Yack >_<
Fiona iese din camera si eu ma asez pe pat , nu stiu ce sa fac .
Nu stiu daca chiar ma place sau ma vrea doar in pat ? Pana la urma trebuie sa vorbesc cu el .
Ies din camera si ma pun langa el pe canapea . Se pare ca ceilalti plecaseraA: Hei !
J: Cum de vorbesti cu mine ?
A: Dar nu mi-ai facut nimic ca sa fiu suparata pe tine .
J: Scuze pentru Zack , e un prieten bun dar e cam prost de gura .
A: Nu ma intereseaza ce crede el , nu ma mai deranjeaza .
J: Ce vrei sa face in seara asta?
A: Nu stiu ce vrei tu .
J: Ce zici de un film ?
A: De care ?
J: Comedie , sau groaza !
A: Groaza .
Incepe filmul iar eu eram dupa floricele , negura nopii se lasase peste pamanat , afara era bezna. Stateam langa cuptor asteptam sa se faca floricelele cand o pana de curent isi face aparitia . Nu vedeam nimic , dau sa ies pe usa dar ma izbesc de un trup si incep sa tip .
A: aaaaaaaaaaaa.....
J: Calmeaza-te ...
A: aaaaaaaaaa....... (imi era al dracu de frica nici nu l-am auzit cand a zis asta eu tipam in continu )Probabil ca sa nu mai tip sa ingrozesc vecinii ma saruta lung si apasat luandu-mi aerul .
Cand se aprinde lumina el tot nu imi da drumul la buze . Apoi imi sopteste la ureche .
J: Ce dor mi-a fost de buzele tale .
A: .........................................................................................................................
YOU ARE READING
Fata cuminte !
RomanceEu sunt Alexa , am 16 ani si sunt a 11-a , sunt zodia pesti , stau cu chirie.... Iubit nici nu mai vine vorba , nu am , si nici nu imi doresc ............. ?: Te iubesc ! A: Lasa-ma ! ?: Tu esti speciala ! ...