Isi da gluga jos , si cand il vad pe Josh imi pica fata...
J: Buna iubire !
A: .... aa Josh esti fratele Mirei ?
J: Dap .... , ok eu plec , ne mai vedem iubito !
Josh pleaca si eu raman cu Mira care se uita ca o psihopata la mine , imi trec mana prin par siA: Ce a patit fratele tau ?
M: E nebun dupa tine ! :)))
A: E pe dracu ...spun mutandu-mi privirea in pamant , e mort dupa toate fetele !
Mira da din umeri de parca ar zice " Asta e viata "...
M: Ce facem acum ?
A: Pai ma gandeam sa ne facem unghiile , si dupa aia sa vorbim de baieti , sa povestim si mai vedem .Dupa ce ne-am facut unghiile , ne-am schimbat in pijamale si stateam la laptop .
M: Si ce e intre tine si frate-miu ?
A: Pai e frumos , dar e arogant , si ar da orice ca sa profite de fata pe care o vrea , e putin cam obsedat . Parerea mea .M: Se crede Zeu !
A: Pe bune ? :)))
M: Da :)))Hmmmm... zeu ..asta e ceva ...
A: Ti-e foame ? Mie imi cam e !
Aceasta da din cad ca "da" si ne indreptam amandoua spre bucatarie ...dupa ce am mancat , Mira sa bagat la somn .Era cam 23:44 , cand aud soneria , imi iau un halat subtire de matase si ma duc sa deschid !
Cand deschid usa nu apuc sa zic nimic ca idiotul de Josh ,ma izbeste de perete si ma saruta . Eu rup sarutul , impingandul de langa mine .
J: Ce sexi esti !A: Ce vrei ?
J: Pe tine, nu e clar ?
A: .... Ciudat !
J: Hai la mine , sunt singur !
A: Esti idiot ? Nu , dute acasa !
J: Nu fara tine iubire!
Imi pune mana pe picior si eu ii dau o palma peste fata.El zambeste , si se da doi pasi mai in spate .
J: Scuze , am cam ....
A: Exagerat cu bautura ?
J: Da .
A: Ce faci aici , acum ?
J: Nu stiu . Sormea e la tine ?
A: Da , ti-a zis ca doarme la mine !
J: Cat e ceasu ?
A: Pai e cam 12 noaptea .
J: Si chiar nu vrei sa vi la mine ?
A: Iesi afara!
Ma saruta scurt si dispare pe usa . Ce idiot , sexi , dar tot idiot .Dimineata la ora 06:00 , ma scol si ca Mira nu e in camera , ma duc la bucatarie deoarece simteam miros de macare.
Deschid usa la bucatarie si il vad pe Josh cu un sort pe care scria
" I love you , Alexa ! "A: Ce cauti aici ?
J: Mira ma lasat !
A: Mirrraaaa( Tipand )
J: A zis ca se duce sa ia ceva de la magazin .
A: Atunci de ce ma lasi sa tip ca o nebuna ?
J: Pentru ca imi place de aceasta nebuna.
A: Aha, frumos sort . De-ar fi si adevarat .
J: Este iubire !
A: Daca imi mai spui asa te castrez .
J: O_O , Nu pot risca sa imi pierd comoara .A: Cum ti-ai revenit din betie , iti mai aduci ceva aminte de aseara?
J: Nu , ce sa intamplat aseara , sa dea domnu sa zici ca am facut S*x .
A: Da am facut S*x .
J: Pe bune ?
A: Nu mai idiotule ! Doamne ce obsedat ... Spun dandu-mi ochii peste cap
J: Hai sa mananci !
A: Nu imi e foame .
J: Ba da , mananci !
A: O_O
Dupa ce am mancat , a venit si Mira de la magazin .M: Hey .
A: Hey ,vreau sa vorbesc cu tine !
M: Sunt moarta ?
A: Habar n-ai tu !
Mergem in living , lasandu-l pe ala in bucatarie .A: Ce dracu cauta asta aici ?
M: Ma gandeam ca nu te superi.
A: Te superi daca il arunc de la etaj ?
M: O_O , nu stiu ce vede la tine .
A: Puteai sa intrebi .
M: Scuze . Ok o sa il iau de aici .
J: Hei gagici , eu am plecat ma duc in club la agatat .
A: Pa.
J: Sti ca poti schimba asta , si sa te am pe tine . imi face cu ochiulA: Afara . serioasa
J: ok, pisi , dar sa nu plangi dupa aia .
A: N-ai plecat inca ?
M: Josh , hai sa mergem .
Doamne ce e ineregula cu baiatul asta ? E prea ciudat .
M-am imbracat , ma fardez si am plecat la liceu .Acolo dau de Crisa imbracata de parca s-ar afla pe centura nu in incinta unui liceu
C: Hei , Alexa nu ?
A: Aha ! Ce vrei ?
C: Sa imi lasi iubitu in pace !
A: Ial draga , si duceti-va amandoi in lumanari .
C: M-ai vedem noi .DOAMNE ce fiinta proasta .(scuzati limbajul dar e super nesuferita.)
Pe usa intra profesorul . Se duce la catedra si tranteste catalogul.
Prf: Jonson la tabla (Jonson e numele meu de familie )
Eu ma duc la tabla ....., imi intinde o foaie si incep sa scriu .
Rezolv problema in 4-5 minute .
A: Gata.
Prf: E bine , la loc , 10 exercitii ca tema pentru azi .
Cel mai bine era ca Josh nu venise la liceu , aveam si eu putina liniste...Noroc ? Niciodata, ......., in acel moment intra Josh in clasa cu "gasca " lui , erau vreo 5 oameni , 3 tipi si doua tipe. :|
J: Hei iubire !
Al naibi se aseaza cu mine in banca .
Prf: De ce ati mai intarziat ?
J: Treaba noastra , acum vezi-ti de predat .Doamne cum vorbeste cu profesorii .
J: Hei pisi , dupa ore tu cu mine si un pat moale . ( Si imi pune mana pe talie )
A: Ia-ti mana de pe mine , vi in pat sa ti-o tragi cu fufele tale nu cu mine .
J: Si ia zi, nu vrei sa fi si tu una din ele .
Nici nu stiu cand i-am dat una cu toata puterea .
O fata se apropie de mine .O: Buna , Alexa nu ? Eu sunt Oxana , am venit sa iti spun sa nu il bagi in seama pe Josh cateva ore , e sub puterea drogurilor!
A: Se drogheaza ? E asta-i viata , nu e treaba mea !
O: Pai nu esti cu el ?
A: Nu , el e cu fufele lui !
O: Eu tre sa plec , ma cheama fratele mei ! Ceao.
A: PA.Ma duc la dulap , imi iau cartea de Romana , si plec catre clasa . Acolo il vad pe Josh ca o calarea pe Doris , Yack, uuuu, astia ne traumatizeaza.
Intr-un sfarsit intra si profa in clasa .
Pf: Neata copii!
In cor : Nnneeeaatttaaa !
Ora trece ca dracu , sa nu ami vorbim de celelalte ore. In sfarsit a venit timpul sa plec acasa , ies pe poarta liceului si o vad pe Doris ca vine spre mine . Sigur va zice vreo prostie ....D: Hey ,buna ce faci ?
A: Pleaca , .....nu vreau sa vorbesc cu tine .
D: De ce ?
A: Tu doar pleaca !
Ea se rasuceste pe calcaie si pleaca , doamne sper sa nu oa mai vad vreodata. Dar de ce am reactionat asa ? Eee asta e , poate ca sunt putin irascibila.Ajung acasa si cand sa deschid usa de la apartament , ma striga cineva .
?: Alexa !!!!
Eu imi intorc capul si vad ca e ........................
..................................
.......................................................................................................................................
YOU ARE READING
Fata cuminte !
RomanceEu sunt Alexa , am 16 ani si sunt a 11-a , sunt zodia pesti , stau cu chirie.... Iubit nici nu mai vine vorba , nu am , si nici nu imi doresc ............. ?: Te iubesc ! A: Lasa-ma ! ?: Tu esti speciala ! ...