A: Ce ai patit ?
M: Josh , mama a ..... a murit ! (izbucnind in lacrimi )
J: Ce , de ce ?
M: A fost gasita inconstienta pe jos , a fost gasita cu cancer in faza terminala.Josh strange tare din ochi si isi musca buza .
A: Imi pare rau ! Dar calmati-va , mama voastra ar vrea sa fiti puternici.
M: Eu plec in cateva minute inapoi in oras pentru inmormantare , vi si tu Josh ?
J: Nu , nu as putea sa ..., nu am puterea .
M: Eu am sa raman acolo , nu o sa mai vin , o sa imi continui studiile acolo .
J: Imi pare rau , dar nu pot sa o vad pe mama , nu asa , nu intinsa nemiscand . Imi aduc aminte decete ori veneam acasa imi punea mana in cap si imi zicea " Bine ai venit copile " .
M: Eu plec , pa Josh, pa Alexa.Mira pleaca cu lacrimi in ochi , isi ia bagajele si urca in lift !
A: Vrei sa intri ? Sunt singura , putem vorbii.
J: Nu vreau sa deranjej !
A: Josh , nu deranjeji !
Eu deschid usa la aprtament , noi ne punem pe canapea , Josh tinea capul in jos .
Eu hotarasc sa rup tacerea .A: Esti bine ?
Ce intrebare , doamne tocmai a aflat ca ia murit mama si eu il intreb daca e bine .!
J: Voi fi bine !Eu il iau in brate si simt cum isi lasa capul pe umarul meu .
A: Daca vrei imi poti spune despre mama ta .
J: Sincer sa fiu as vrea sa schimbam subiectul!
A: Scuze !
J: Nui nimic love!
A: Pai despre ce ai vrea sa vorbim ?
J: Despre sarut !
A: O_O . OkJ: Pai ti-a placut ?
A: Era o favoare , nu e ca si cum as fi vrut sa ne sarutam .
J: Dar mi-ai zis ca pot ! Si nu mi sa parut ca te-a deranjat !
A: Bine poate ca nu ma deranjat dar daca mai faci asta odata te omor !
J: Nu poti sa ma omori , ma iubesti !
A: Termina ! lovindul prieteneste in umar
J: Imi palci ! Spune facandu-mi cu ochiulA: Am o intrebare , ce ai vrut sa demonstrezi sarutandu-ma pe mine!
J: Pai nu sunt chiar un sentimentalist , adica nu stau la o fata , dar tu .... esti ciudata , m-ai schimbat , nu pot sa ma mai culc cu alte fete de cand te-am vazut . Si esti cam prima care ma refuza cu s*xu , deobicei toate erau topite dupa mine , dar ce se intampla cu tine , nu ma placi ?
A: .... Te plac , dar ca pe un prieten !J: Aaa, pai de ce m-ai lasat sa te sarut ?
A: Daca nu o faceam atunci ce prietena eram .
****
Perspectiva lui Josh :
Ma , ma place ! Dar ce o opreste sa zica asta , eu ii zic in fiecare zi ca o iubesc ! Sau ii e frica ..,. de mine , sau de caracterul meu, doamne ca imi vine sa sar pe ea si sa o sarut , oare daca fac asta ma va plesnii sau respinge ?
***Deodata il vad pe Josh ca se apropie de mine , doamne asta vrea sa ma sarute , daca stau va sti ca il plac si sigur ma va ranii, m-ai bine ma retrag .
Probabil obsersa ca ma dau mai in spate si se opreste , se uita in ochii mei si ma ia in brate.J: Scuze ca am .....
A: Nui nimic ! Si ia zi ce facem in noaptea asta ?
J: Pai poate vedem un film sau mergem pe undeva !
A: Alege tu !
J: ... pai hai sa ne plimbam prin parc ! E mai frumos seara !
A: Ok, mergem acum ?
J: Mergem in 30 de minute, ma duc sa fac un dus , si sa ma schimb , ok ?
A: Da . Ne vedem , pa !
J: Pa!Deschide usa de la iesire se opreste se intorce si ma saruta pe frunte .
Eu inchid usa si ma las pe usa alunecand in jos . Am stat asa vreo cateva minute , apoi m-am dus in baie si am dat drumul la apa , m-am afundat in apa pana al agat , eram relaxata , imi spal parul si ma clatesc pe corp . Ies din baie , imi pun un prosop in jurul corpului si ies din baie cand la usa suna cineva .
A: Intra !
Usa se deschide si il vad pe Josh inbracat intr-o pereche de blugi albastri, O bluza alba si nelipsita geaca din piele , cand ma vede doar cu un prosop pe mine face ochii cat cepele .
A: Vin imediat !J: Poti merge si asa !
A: Daca vrei sa se uita toti baietii dupa mine mai ales ca prosopul asta nu prea acopera multe .
J: La ce ma gandeam , in niciun caz, ia cele mai largi si lungi haine ale tale .
A: Aha , ia loc pana vin eu !
J:Ok.
Ma duc in camera , imi usuc parul si ma imbrac asa imtr-o rochta de vara lejera visinie cu umeri si mulata in zona taliei .
Ies din camera si il vad pe Josh stand pe canapea cu telecomanda in mana .
A: Gata! Spun facand o pirueta
J: Ce frumoasa esti !
A: Mersi , si tu arati bine !Ma ia de mana si iesim din casa . Ajungem intr-un parc din apropiere ne plimbam , el nelasandu-mi mana nici macar o clipa.
J: Fac cinste cu un suc , ce zici te bagi ?
A: Cum as putea refuza .Dupa ce am baut sucul si ne-am mai plimbat am plecat fiindca se facuse destul de frig, vara nu mai era , e toamna si frigul isi face aparitia.
Ajungem in fata apartamentului , il iau in brate si il pup pe obraz dupa care intru in casa .
Dimineata...****
Perspectiva lui Josh :
...........................................................................
...................................................
.......................
....................................................................................................................................................................................................
...................................................................
Sper ca va placut !
YOU ARE READING
Fata cuminte !
RomanceEu sunt Alexa , am 16 ani si sunt a 11-a , sunt zodia pesti , stau cu chirie.... Iubit nici nu mai vine vorba , nu am , si nici nu imi doresc ............. ?: Te iubesc ! A: Lasa-ma ! ?: Tu esti speciala ! ...