La plaja

1.7K 42 1
                                    

.....
Ma ridic din pat si ma indrept spre usa , deschid usa si il vad pe Josh care era in boxeri , cand l-am vazut am facut ochii cat cepele .Oare ce are de gand ?!

A: Ce faci a... aici ? Asa ?
J: Pai a cam fost o provocare . Si stiu sunt idiot , dar zi iti place ce vezi ?
A: Josh , aa, da !
J: Ma lasi sa te sarut ?
A: Nu, nu sunt iubita ta !
J:.... Ok, nu vi si tu ?
A: Doar daca te imbraci .

Imi zambeste si ma priveste intr-un fel foarte ciudat , imi dadea fiori in tot corpul iar asta nu e bine , nu e bine deloc .

J: Bine , voi face asta pentru tine !
A: Vai , ce dragut esti !

Se poate citii sarcasmul in glasul meu dar nu pare sa il afecteze

J: Apropo daca intreaba cineva te-am sarutat da ?
A: Josh !
J: Bine zici ce vrei Love !
Noi mergem la ceilalti , cand intram in camera lui Josh toti incep sa faca sti maimutele in calduri .

L: Oooooo!
Z: Bravo frate !
A: Ce ati patit ?
Z: Tu ar trebui sa ne spui ce sa intamplat !
L : Deja sa mutat cu tine , va grabiti nebunilor !
A: Ok, 1 . Nu avea unde sa stea zi cum suntem prieteni am zis ca poate sta . si 2. Nu sunt cu el .
Z: Si cum vine asta, v-o trageti fara sa fiti impreuna ? A da vreti doar s*x nu si obligatii . E bine si asa .
A: Le-ai zis ca mi-am traso cu tine ?
L : Da , a zis ca aproape ai sarit pe el.

J: ......
A: Te urasc ! spun tipand si fugind in camera mea
Cat de idiot poate fi ...dupa cam jumate de ora de plans , cum poate spune asta , il plac dar e obsedat si sa zica ca am facut s*x cu el , e inacceptabil .
Se aude o bataie in usa .
A: Intra !
J: Buna !
A: Ce vrei , acum ce o sa mai zici ca avem si un copil ?
J: Alexa ...., eram ... eram drogat , si Zack si Lola erau si spuneam doar tampenii.
A: Bine , acum iesi din camera mea !
J: Vreau sa imi cer scuze !
A: Ok, dar eu nu am treaba cu tine , e viata ta , dar daca mai indraznesti sa zici ceva despre mine esti mort .

J: Intelege ca te plac si eram drogat.
A: Daca sti ca nu e bine sa te droghezi de ce o faci ?
J: Ma ajuta sa uit . Sa uit de tot .
Z: Josh, lasa ca o f**i alta data .
A: De acum nu au voie prietenii tai in casa asta cat timp sunt drogati sau beti . Ok?
J: Ok, si imi cer scuze din nou .
El iese si inchide usa , imi iau perna si tip infundat pentru a ma descarca . Ma pun inapoi cu capul pe perna si adorm .
...

De dimineata ma trezesc fiindca Josh tipa ca descreeratul prin casa .
A: Joshhhhhhh, daca vin la tine te fac eu sa tipi , taci dracu odata!
J: Vinoo, nu stiu cum dracu se face asta !
A: Imbecilule ce ai fa.............
Ma blochez cand il vad pe Josh cu un stingator umplund casa cu spuna si era panicat ca o gaina inainte de taoiere

J: Ajuta-ma , nu se mai opreste!
A: Are un buton ...., e langa maner .
J : Nu e, nu il gasesc !
Eu ma apropii si ma umplu din cap pana in picioare de spuma de la stinator . Dar intr-un final il opresc .
A: Ce faceai cu stingatorul idiotule !
J: Pai vroiam sa gatesc si a cam luat foc si am luat stingatorul si .......
A: Da m-am prins , hai sa curatam .
Dupa ce am curatat peretii , podeaua si toate lucrurile din camera , ne asezam pe canapea evident obositi si putin traumatizati .

A: De ce dracu ai vrut sa faci mancare ?
J: .... Nu pot astepta sa faci mereu tu de mancare .
A: Si cum ti-a mers asta ?spun sarcastica
J: Tu ce crezi?
A: Dar de ce nu ai comandat ?
J: La asta nu m-am gandit !

Incerc sa ma calmez si sa nu omor idiotul de langa mine asa ca ma rezum doar la a-mi strange pumnul si apoi ma fac mai comoda pe canapeaua proaspat curatata .

A: Ce facem azi ?
J: Pai ne plimbam , si poate mergem la plaja .
A: Drace, tu vrei sa ma vezi in bichini.
El nu zice nimic doar imi face cu ochiul si pleaca in camera lui .
Eu ma duc sa comand de mancare o pizza si cartofi prajiti de la reustaurantul hotelului . Si ma duc in camera ca sa imi iau costumul de baie si ma imbrac cu o rochita florala cu o palma mai sus de genunchi si in picioare niste sandalute negre fara toc .

Ies din camera la auzul soneriei , imi iau comanda de mancare si platesc apoi il strig pe Josh :
A: Descreeratule unde esti ?
J: In baie iubito ! Ce este ?
A: A venit mancarea
J: Nu vi sa faci baie cu mine ?
A: Daca vin te inec in cada !
J: Dar mai intai facem S*x .
A: Hai ma disperatule , ca se raceste mancarea .

Dupa 5 minute il vad pe "fat-frumos " cum iese din baie su un prosop in jurul taliei . Intra in camera si iese imbracat intr-o pereche de blugi si un tricou albastru cu o fata in bichinii pe tricou.
A: Gata , hai sa mancam !
Dupa ce am mancat am plecat spre mare , i-am sunat si pe ceilalti.
Ne-am dus sa ne schimbam , baietii ne asteptau afara , eu am iesit ultima pentru ca aveam probleme cu costumul , cand am iesit baietii au inceput sa faca zgomote nu prea de domni .
Z: uuuuuuuu.
C: aaaaa, uuuuu.
J: Ce sexi esti !

Imi dau ochii peste cap si aleg sa ii ignor .

A: Hai in apa !
Toti ne-am jucat si ne-am balacit si fugit prin apa, era ora 15:00 cand am iesit din apa si stateam intinsa pe un sezlong cu ochelarii de soare la ochi si bucurandu-ma de liniste ... dar nu pentru mult timp .

J: Love , mergem acasa sau ne mai plimbam ?
A: Hai sa mai profitam putin de aceasta zi superba !
L : Eu tre sa plec !
Z: Pai atunci eu voi merge sa o conduc pe Lola.
J: Eu raman , unde mergem love ?
A: Hai in parc.
Ajungem in parc , acolo stateam pe o banca ,asteptam ca Josh sa se intoarca cu inghetatele .
J: Scuze de intarziere , a fost coada !
A: Nui nimic !
J: Hai sa vorbim !
A: Ok, pai care a fost ultima ta iubita ?
J: ...., nu am avut o iubita , doar aventuri ! Dar tu ?
A: Paai, nici iubit nici aventuri !
J: Esti virgina ?
Cand am auzit ce a scos pe gura, cum sa intrebi mai idiotule asa ceva o fata .
A: ..... Da!
J: Tare !

Nu astai idiot de-a binelea . Dar bine macar ca am incheiat subiectul acesta .
A: Si cum vezi fata perfecta pentru tine ?
J: Nu stiu , sa arate bine, sa fie potrivita pentru mine , cum esti si tu !
A: Aha!
J: Tu cum vezi baiatul perfect !
A: Intelegator , aspectul nu prea conteaza , sa fie intelient , sa fie potrivit pentru mine .

Dupa cateva ore in care ne-am plimbat si am discutat, in sfarsit ajungem acasa . Intram in casa si ne punem pe canapea , dar exact cand stateam pe canapea relaxata cineva suna la usa .
Eu ma salt si ma duc la usa .........., deschid usa si vad o tipa blonda , plina cu silicon de la buze pana la fund si imbracata sumar ..............................................................................................................................................................................................

Fata cuminte !Where stories live. Discover now